У Трускавці затвердили новий порядок видачі довідок про склад сім’ї, зареєстрованих у житловому приміщенні та акту про фактичне проживання осіб

  Згідно з рішенням виконавчого комітету «Про затвердження Порядку видачі довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні та акту про фактично проживаючих осіб» з 1 вересня у Трускавці відділ державної реєстрації, голови ОСББ та компанії-управителі видаватимуть відповідні документи за єдиним зразком. «Єдиний зразок довідок та актів значно полегшить та спростить роботу органів, які ці документи видають. Окрім того, коли запрацює єдиний державний реєстр потреба у паперових довідках має зникнути. Служби міста та об’єднання працюватимуть в електронному реєстрі. Ось тут єдиний зразок бланків відіграє головну роль у наповнені його бази», – пояснила Олена Петранич, керуюча Трускавецької міської ради, ініціатор проекту.

   З Порядком видачі довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні та акту про фактично проживаючих осіб та зразками бланків можна ознайомитися на сайті Трускавецької міської ради. За довідками та роз’ясненями звертатися до голів ОСББ, представників управительської компанії або в відділ державної реєстрації Трускавецької міської ради, за адресою: вул. Героїв УПА, 2 або за телефоном (03247) 5-31-21.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *