Про внесення змін до Програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки» затвердженої рішенням Трускавецької міської ради № 42 від 24 грудня 2015 року

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

 

(_____________СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

 

  • Р І Ш Е Н Н Я

Від __ __________ 2018 року                 № ____

 

Про внесення змін до Програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки» затвердженої рішенням Трускавецької міської ради № 42 від 24 грудня 2015 року                                                                      

Керуючись п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,відповідно до Програми проведення обласного конкурсу проектів місцевого розвитку у Львівській області на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням Львівської обласної ради від 25.10.2017 року № 542, рішення Конкурсної комісії з питань реалізації Програми проведення обласного конкурсу проектів місцевого розвитку у Львівській області, міська рада

 

                                                                                                                         В И Р І Ш И Л А :

  1. Внести зміни до програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки», в частині збільшення заходів програми на 2018 рік, пунктом «Придбання інформаційно-навігаційного кіоску з метою туристичної привабливості та доступності міста-курорту Трускавця» та викласти її в новій редакції (Додаток 1).
  1. Збільшитифінансове забезпечення програми «Промоції міста-курорту Трускавець на 2016-2020 роки» на 2018 рік на 65,450тис.грн. для забезпечення співфінансування проекту «Придбання інформаційно-навігаційного кіоску з метою туристичної привабливості та доступності міста-курорту Трускавця».
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, фінансів, розвитку курорту, підприємництва та комунальної власності, майна (п. А.Остапчук).

                                                                                          Міський голова                                                 А.Кульчинський

Додаток 1

Перелік завдань, заходів та показників міської (бюджетної) цільової програми

Промоції міста – курорту Трускавець

на 2016 – 2020 роки

(назва програми)

№ п/п

Назва завдання

Перелік заходів завдання

Показники виконання заходу, один. виміру

Виконавець заходу, показника

Фінансування

Очікуваний результат

Джерела фінансування

Обсяг фінансування, тис.грн.

2018 рік

1

Завдання 1: Підвищення рівня обізнаності про можливості курорту Трускавець та формування конкурентоспроможного ринку лікувальних та туристичних послуг

Організація та проведення конференцій, семінарів, фестивалів, проведення Міжнародного раллі І-й етап чемпіонату України

Затрат,

Обсяг видатків,

561,0тис.грн.

Управління розвитку міста

Місцевий бюджет,

561,00

Збільшення кількості учасників, які приймають участь у заходах та відвідують курорт Трускавець.

Продукту,

Кількість заходів,

7 од

Ефективності

Середня вартість одного заходу, 80,0тис.грн.

Якості,

Збільшення кількості учасників у порівнянні з минулим роком, 5%

2

 

Проведення рекламно-інформаційних турів для представників засобів масової інформації та зарубіжних туристичних фірм.

Реклама туристичних можливостей міста Трускавець на центральних та місцевих каналах телебачення, у друкованих засобах масової інформації.

Розроблення та виготовлення туристичних фільмів, промороликів, відеосюжетів про місто.

Розроблення та видання туристичних та куротних довідників, каталогів, картсхем.

Виготовлення та придбання поліграфічної рекламно-інформаційної та сувенірної продукції туристичних можливостей м. Трускавець

Оплата за доменне ім’я туристичного порталу

 

Затрат,

Обсяг видатків, 511,0тис.грн.

Управління розвитку міста

Місцевий бюджет,

511,00

Збільшення інформаційного наповнення в соціальних мережах та ЗМІ України та зарубіжжя про курорт Трускавець, що в свою чергу позитивно вплине на збільшення наповненості санаторно-курортних закладів

Продукту,

Кількість заходів, 17 од

Ефективності

Середня вартість одного заходу, 30,06 тис.грн.

Якості,

Збільшення інформаційного наповнення про курорт у порівнянні з минулим роком,

4 %

Збільшення кількості гостей міста у порівнянні з минулим роком,

1,5%

3

 

Популяризація туристичного та курортного продукту на регіональних, загальноукраїнських та міжнародних спеціалізованих заходах

Оплата за патент туристичного логотипу курорту Трускавець

Затрат,

Обсяг видатків, 120,0тис.грн.

Управління розвитку міста

Місцевий бюджет

120,00

Популяризація курорту на різноманітних заходах позитивно вплине імідж міста-курорту та сприятиме збільшенню кількості гостей міста. Це в свою чергу збільшить надходження до бюджету міста.

Продукту,

Кількість заходів, 4 од

Ефективності

Середня вартість одного заходу, 30,0тис.грн.

Якості,

Збільшення відпочиваючих на курорті у порівнянні з минулим роком,

1,5 %

Збільшення частки іноземних громадян у загальній кількості гостей міста у порівнянні з минулим роком,

4%

4

Придбання інформаційно-навігаційного кіоску з метою туристичної привабливості та доступності міста-курорту Трускавця

Затрат,

Обсяг видатків, 65,450тис.грн.

Управління розвитку міста

Місцевий бюджет

65,450

Збільшення інформаційного наповнення про курорт Трускавець

Продукту,

Кількість заходів, 1 од

Ефективності

Середня вартість одного заходу, 65,450тис.грн.

Якості,

Динаміка інформаційного наповнення про курорт Трускавець 100%

                                                                                             Секретар ради                                                        Н.Пономаренко

                                              

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *