Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

Від _____________ 2020 року         № _____
 Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за 2019 рік    

            Заслухавши інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2019 році, відповідно до п.б ч.2 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради:

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2019 році взяти до відома.
  2. Начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств:
2.1. Забезпечити належне виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання розгляду звернень громадян, посадових осіб, народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
2.2. Проводити особисті прийоми громадян, відповідно до затверджених графіків.
2.3. Приділити особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, пенсіонери, ветерани війни та праці, учасники АТО, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші соціально-незахищені верстви населення.
2.4. Не допускати надання неповних відповідей на звернення, із порушенням термінів розгляду, при відмові у задоволенні вимог, викладених у зверненні обов’язково роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення.
2.5. Забезпечити уважний та своєчасний розгляд звернень отриманих на урядову телефонну «гарячу» лінію, гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, службу «1500» та оперативне вирішення порушених у них питань.
2.6. За результатами роботи із зверненнями громадян у 2019 році провести аналіз та узагальнення звернень, зокрема тих, що надійшли до органів влади вищого рівня, на урядову телефонну «гарячу лінію», гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, запитів на отримання публічної інформації та повторних, для виявлення причин, що їх породжують.
  1. Комунальному підприємству «Редакція міського радіомовлення» та відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю оприлюднювати через засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті узагальнені матеріали по роботі зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів, роз’яснення з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами О.Петранич.

            Міський голова                                                                          А.Кульчинський

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.