УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

(ДЕСЯТА СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

від 05  квітня  2016 року              №  131

 

Про електронні петиції

           

            Керуючись ст. 25 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  Законом України “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції» та з метою розширення можливостей прямої участі територіальної громади у вирішенні місцевих проблем,  міська рада

в и р і ш и л а :


          1. Затвердити Положення Трускавецької міської ради про електронні петиції та  порядок розгляду електронної петиції, згідно додатків № 1, № 2.

          2. Відділу організаційного забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради (Л.Кіндракевич) спільно з головним спеціалістом-системним адміністратором (А.Сегер) організувати роботу щодо належного розміщення електронних петицій   в мережі Інтернет портал “Електронні петиції” та здійснювати контроль за своєчасним розглядом і виконанням.

          3. Відділу інформаційної політики та зв’язку із ЗМІ міської ради (Л.Боднар)  подати на опублікування цього рішення в бюлетені “Голос ради” та оприлюднити на офіційному веб-сайті Трускавецької міської ради.

          4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Трускавецької міської ради О.Петранич та постійну комісії з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування і засобів масової інформації (С.Грабовський).

           

            Міський голова                                                   А.Кульчинський

    Додаток № 1 
до рішення міської ради
від  05.04.2016р. № 131

ПОЛОЖЕННЯ

про електронні петиції

Розділ 1. Загальні положення

1.1. Електронна петиція – колективне електронне звернення (ініціатива), розміщене на порталі «Електронні петиції» для голосування громадян, яке за умови набрання  необхідної їх кількості, обов’язкове до розгляду органами чи посадовими особами місцевого самоврядування.

1.2. Електронна петиція є однією з форм участі територіальної громади у здійсненні місцевого самоврядування (далі – Петиція), яка подається та розглядається відповідно до статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» та цього Положення.

Розділ 2. Порядок подання електронної петиції

2.1. Організацію розгляду електронних петицій, адресованих до Трускавецької міської ради, забезпечує відділ організаційного забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради ( далі – Адміністратор).

2.2. Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень  Трускавецької міської ради з урахуванням її компетенції, визначеної Конституцією України, Законом України «Про органи місцевого самоврядування», іншими законами України.

2.3. Електронна петиція подається в електронній формі і повинна містити:  прізвище, ім’я, по батькові громадянина або назву громадського об’єднання (із зазначенням посадової особи), його поштова адреса, а також адресу електронної пошти, зміст звернення з обґрунтуванням необхідності  його розгляду та вирішення. До електронної петиції можуть додаватись проекти актів органів і посадових осіб місцевого самоврядування. Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) Петиції, громадським об’єднанням, є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення.

2.4. В електронній петиції має бути викладено суть порушеного питання, пропозиція щодо його вирішення, а в заголовку Петиції зазначено її короткий зміст.
Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, інформацію, яка принижує честь і гідність, права та законні інтереси осіб, матеріали та вислови, які становлять загрозу національним інтересам і національній безпеці України, матеріали та заклики, які містять передвиборчу агітацію, рекламу товарів, робіт та послуг.

2.5. Електронна петиція подається ініціатором через портал «Електронні петиції» шляхом розміщення тексту петиції у розділі «Створити петицію».

2.6. Для подання електронної петиції ініціатору необхідно пройти реєстрацію на офіційному порталі «Електронні петиції», зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, адресу електронної пошти та надати згоду на обробку своїх персональних даних.

2.7. Електронна петиція впродовж 2 робочих днів з моменту подачі перевіряється  адміністратором сайту на відповідність  вимогам пункту 2.2 та 2.3 цього Положення. У разі невідповідності електронної петиції зазначеним вимогам оприлюднення такої петиції не здійснюється, а ініціатору, у той же термін, надсилається мотивована відмова.

2.8. В разі відповідності петиції встановленим вимогам, оприлюднення такої Петиції не здійснюється про що повідомляється автору(ініціатору) не піздніше строку, встановленого для оприлюднення, засобами звязку, вказаними під час реєстрації.

2.9. Ініціатор, якому відмовлено в оприлюдненні електронної петиції, може виправити недоліки та подати цю петицію повторно.

2.10. Дата оприлюднення електронної петиції на порталі «Електронні петиції» є датою початку збору голосів на її підтримку. Інформація про початок  збору голосів  на підтримку  електронної петиції  невідкладно публікується  на порталі «Електронні петиції», а також надсилається  ініціатору електронної петиції  на електронну адресу, вказану  під час реєстрації. Для розгляду електронної петиції органом або посадовою особою, якій  вона подана, необхідно зібрати на її підтримку не менше 100 підписів впродовж не більше 90 календарних днів з дня оприлюднення петиції.
Збір голосів здійснюється на офіційному порталі «Електронні петиції» у розділі «Петиції». Для участі  у зборі голосів учасник проходить електронну реєстрацію з підтвердженням особи за номером телефонного зв’язку, зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, електронну адресу. Голоси, надіслані від однієї і тієї ж особи визнаються адміністратором недійсними та не враховуються. при підрахунку голосів, про що адміністратор повідомляє такого учасника на його електронну адресу.

Розділ 3.Порядок розгляду електронної петиції.

3.1 Петиція, яка впродовж встановленого терміну набрала необхідну кількість підписів на її підтримку, не пізніше наступного дня невідкладно надсилається адміністратором системи на розгляд відповідному органу чи посадовій особі.

3.2. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на її підтримку, після завершення строку збору підписів не розглядається як Петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням роз’яснень щодо порядку вирішення порушеного питання відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

3.3. Розгляд електронної петиції здійснюється невідкладно, але не більше десяти робочих днів від дня її оприлюденння.

3.4. В разі якщо питання в зазначений термін вирішити неможливо, відповідний орган або посадова особа встановлюють необхідний термін для його розгляду, який не може перевищувати тридцяти календарних днів, про що повідомляє ініціатора. Якщо питання, порушене в петиції, подане на розгляд Трускавецької міської ради або виконавчого комітету міської ради, термін розгляду петиції збільшується на кількість днів, необхідних для оприлюднення проекту рішення відповідного колегіального органу згідно вимог чинного законодавства. Інформація про терміни розгляду електронної петиції надсилається її ініціатору на електронну адресу, вказану під час реєстрації.

3.5. Електронна петиція після її реєстрації розглядається органом або посадовою особою, якій вона подана. На розгляд може запрошуватись ініціатор, якому надається право представити свою електронну петицію та виступити з доповіддю щодо питань, піднятих у тексті Петиції під час її розгляду на пленарному засіданні міської ради або виконавчого комітету міської ради.

3.6. Результати розгляду електронної петиції не пізніше наступного робочого дня після закінчення розгляду, оприлюднюється на порталі «Електронні петиції» і одночасно надсилається ініціатору на вказану під час реєстрації електронну адресу. У відповіді зазначаються заходи, які були вжиті або плануються для вирішення питань, викладених в електронній петиції та терміни вжиття заходів, що плануються, або обґрунтована відмова у разі не підтримання органом або посадовою особою такої електронної петиції та додаються копії усіх прийнятих рішень (розпоряджень, тощо).

           

 

Секретар міської ради                                                  Н.Пономаренко

 

                                                                                               Додаток № 2
                                                                                                                                             до рішення міської ради
                                                                                                                                             від 05.04.2016р. № 131

ПОРЯДОК

розгляду електронної петиції, адресованої Трускавецькій міській раді

1. Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Трускавецькій міській раді (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян».

2. Цей Порядок визначає процедуру розгляду електронної петиції до Трускавецької міської ради.

3.  Електронна петиція – особлива форма колективного звернення громадян до Трускавецької міської ради (далі – Петиція), яка подається та розглядається відповідно до статті 231 Закону України «Про звернення громадян» та цього Порядку.

4. Громадяни (мешканці міста) можуть звертатися з Петиціями до Трускавецької міської ради з урахуванням її компетенції, визначеної Конституцією України, Законом України «Про органи місцевого самоврядування», іншими законами України.

5. Громадяни (мешканці міста) можуть звертатися з Петиціями до Трускавецької міської ради через веб-сайт Єдиної системи місцевих електронних петицій http://e-dem.in.ua (далі – Веб-сайт петицій), який забезпечує:

можливість створення Петиції автором (ініціатором);

безоплатність доступу та користування інформаційно-телекомунікаційною системою, за допомогою якої здійснюється збір підписів;

електронну реєстрацію громадян для створення та підписання Петиції;

недопущення автоматичного введення інформації, у тому числі підписання Петиції, без участі громадянина;

фіксацію дати і часу оприлюднення Петиції та підписання її громадянином.

6. Автор (ініціатор) Петиції заповнює спеціальну форму, яка розміщена на Веб-сайті петицій. При заповнені форми зазначаються прізвище, ім’я, по батькові громадянина або назву громадського об’єднання (із зазначенням посадової особи), а також адресу електронної пошти.

Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) Петиції, громадським об’єднанням, є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення.

7. В Петиції має бути викладено суть порушеного питання, пропозиція щодо його вирішення, а в заголовку Петиції зазначено її короткий зміст.

Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.

8. Петиція оприлюднюються на Веб-сайті петицій протягом двох робочих днів з дня надсилання її автором (ініціатором) після перевірки Петиції відділом організаційного забезпечення діяльності виконавчого апарату Трускавецької міської ради (далі – уповноважений виконавчий орган) на відповідність вимогам, зазначеним у пунктах 4, 7 цього Порядку.

Дата оприлюднення Петиції на Веб-сайті петицій є датою початку збору підписів на її підтримку.

9. У разі невідповідності вимогам, зазначеним у пунктах 4, 7 цього Порядку, Петиція не оприлюднюється, або може бути виключена з режиму оприлюднення, про що не пізніше двох робочих днів з дня її надсилання повідомляється автора (ініціатора) петиції.

Не оприлюднюється та не розглядається Петиція, яка містить нецензурну лексику та лайливі вислови, про що у дводенний строк від дня її надходження повідомляється автору (ініціатору) петиції.

10. Громадянин, який бажає виразити свою позицію щодо Петиції, реєструється на Веб-сайті петицій та активує позначку «Підтримую» під обраною ним Петицією.

11. Петиція до Трускавецької міської ради розглядається відповідно до статті 231 Закону України «Про звернення громадян» та цього Порядку, за умови збору на її підтримку протягом не більше як трьох місяців з дня її оприлюднення не менш ніж 150 підписів громадян (мешканців) відповідно до пункту 2 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції».

12. Петиція, яка протягом установлено строку набрала необхідну кількість підписів на її підтримку, не пізніше наступного дня після набрання необхідної кількості підписів надсилається до уповноваженого виконавчого органу міської ради із зазначенням інформації про дату початку збору підписів, дату направлення Петиції, загальну кількість та перелік осіб, які підписали Петицію, строк збору підписів.

13. Інформація про початок розгляду Петиції, яка в установлений строк набрала необхідну кількість голосів на її підтримку, оприлюднюється на офіційному веб-сайті  Трускавецької міської ради та Веб-сайті петицій не пізніш як через два робочі дні після отримання такої Петиції.

14. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на її підтримку, після завершення строку збору підписів не розглядається як Петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням роз’яснень щодо порядку вирішення порушеного питання відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

15. Розгляд Петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.

16. Організацію розгляду електронних петицій, адресованих Трускавецькій міській раді, забезпечує уповноважений виконавчий орган міської ради.

17. Про початок розгляду Петиції уповноважений виконавчий орган міської ради не пізніше наступного робочого дня повідомляє профільний виконавчий орган міської ради та передає її на опрацювання.

18. Визначені профільним структурним підрозділом міської ради заінтересовані виконавчі органи міської ради, підприємства, установи та організації, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, подають йому пропозиції щодо підтримки або не підтримки Петиції та відповіді автору (ініціатору) Петиції із відповідними обґрунтуваннями.

19. Протягом двох робочих днів профільний виконавчий орган міської ради опрацьовує та узагальнює отримані від інших виконавчих органів матеріали та передає до уповноваженого виконавчого органу для організації розгляду на засіданні виконавчому комітету міської ради або сесії міської ради, якщо вирішення питань піднятих у тексті Петиції вимагають скликання сесії міської ради.

На засідання виконавчого комітету або сесію міської ради, де буде розглядатись Петиція, запрошується автор (ініціатор). За бажанням автора (ініціатора) Петиції він може зробити виступ щодо питань, піднятих у тексті Петиції.

 20. Після розгляду Петиції на засідання виконавчого комітету міської ради або сесії міської ради у термін, що не перевищує десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду, на офіційному веб-сайті міської ради та Веб-сайті петицій оприлюднюється оголошення щодо підтримки або не підтримки Петиції.

21. Відповідь на Петицію не пізніше наступного робочого дня після закінчення її розгляду оприлюднюється на офіційному веб-сайті міської ради, та Веб-сайті петицій, а також надсилається у письмовому вигляді автору (ініціатору) Петиції.

У відповіді на Петицію повідомляється про результати розгляду порушених у ній питань із відповідним обґрунтуванням.

22. Інформація про кількість підписів, одержаних на підтримку Петиції, та строки їх збору зберігається не менше трьох років з дня оприлюднення петиції.

Секретар міської ради                                                  Н.Пономаренко

 

поіменне голосування

Залишити відповідь