УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

(СОРОК ДРУГА СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

Р І Ш Е Н Н Я

від 31 травня 2018 року                  № 918

                       

Про внесення змін до структури

виконавчих органів Трускавецької

міської ради

            Відповідно до пункту 5 частини першої ст. 26   Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

                                                                                                                          В И Р І Ш И Л А :

 

  1. Вивести з управління містобудування, архітектури та землекористування штатну одиницю спеціаліста 1-ої категорії відділу землекористування.
  2. Вивести з відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому штатну одиницю головного спеціаліста-системного адміністратора.
  3. Ввести в відділ державної реєстрації 1 штатну одиницю – діловода відділу державної реєстрації Трускавецької міської ради.
  4. Створити відділ комп’ютерного забезпечення та технічного захисту інформації у кількості 2 одиниць.
  5. Затвердити додаток 1 та додаток 2 рішення у новій редакції.
  6. Затвердити положення про відділ комп’ютерного забезпечення та технічного захисту інформації згідно додатку 3.            
  7. Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 132,5 штатних одиниць.
  8. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування, ЗМІ.

            Міський голова                                            А.Кульчинський

 

 

Додаток 1

                                                                                                            до рішення міської ради

                                                                                                         № ­­­­­­­­­­­918 від 31.05.2018р.

 

                                  П Е Р Е Л І К

управлінь, відділів та інших виконавчих органів

Трускавецької міської ради

  1. Керівники міської ради                                                            – 5 одиниць
  2. Відділ з питань депутатської діяльності                                 – 3 одиниці
  3. Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому – 5 одиниць
  4. Юридичний відділ                                                                    – 3 одиниці
  5. Відділ бухгалтерського обліку                                                 – 4 одиниці
  6. Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю   – 2 одиниці
  7. Центр надання адміністративних послуг – 3 одиниці
  8. Відділ державного архітектурно-будівельного

   контролю                                                                                            – 3 одиниці

  1. Управління розвитку міста                                                        – 7 одиниць

     – Планово-економічний відділ (2)

     – Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)

     – Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)

  1. 10. Управління містобудування та землекористування          – 6 одиниць

     – Відділ містобудування та архітектури (2)                                

     – Відділ землекористування (2)

      – Служба містобудівного кадастру (1)                                          

  1. 11. Інспекція з питань благоустрою                                       – 3 одиниці
  2. 12. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту                          – 3 одиниці
  3. 13. Служба у справах дітей                                                    – 3 одиниці
  4. 14. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів,

     оборонної та мобілізаційної роботи (4)                                       – 6 одиниць

     – Сектор з питань цивільного захисту (2)

  1. 15. Відділ міського архіву                                                       – 2 одиниці
  2. 16. Відділ ведення Державного реєстру виборців               – 2 одиниці
  3. 17. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи              – 1 одиниця  
  4. 18. Господарська служба – 10,5 одиниць
  5. Відділ державного реєстрації                                                – 3 одиниці
  6. Головний спеціаліст, інспектор праці                                    – 1 одиниця
  7. Відділ комп’ютерного забезпечення та технічного

     захисту інформації                                                                       – 2 одиниці

       Всього:                                                                                               – 78,5 одиниць

Перелік самостійних відділів та управлінь

  1. Управління праці та соціального захисту населення         – 23 одиниці
  2. Фінансове управління                                                           – 12 одиниць
  3. Відділ освіти                                                                          – 3 одиниці
  4. Відділ культури                                                                      – 2 одиниці
  5. Управління комунальної власності                                      – 3 одиниці
  6. 6. Управління житлово-комунального господарства і

       будівництва                                                                                – 7 одиниць

  1. 7. МЦСССДМ                                                                         – 4 одиниці

       Всього:                                                                                               – 53 одиниць

 

       Всього:                                                                                               – 132,5 одиниць

           Секретар міської ради                                                  Н.Пономаренко

додатки

Залишити відповідь

Перейти до вмісту