510-р. Від 28.12.2018року “Про затвердження Плану дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради”

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

М І С Ь К И Й   Г О Л О В А

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від 28 грудня 2018 року             № 510-р

Про затвердження Плану дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради

 

            Керуючись п.20 ч.3 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, в рамках реалізації шведсько – українського проекту “Місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи дослідження центру Розумкова про надання адміністративних послуг у м. Трускавець, рекомендації соціологічної агенції “Фама”:

  1. Затвердити План дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради , додаток.
  1. Відповідальним за реалізацію плану дій виконати передбачені заходи в повному обсязі та у визначені терміни.
  1. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючу справами О.Петранич.

            Міський голова                                                   Андрій Кульчинський

Додаток 1

до розпорядження міського голови

                       від 28 грудня 2018 року   № 510-р

Внести зміни в окремі внутрішні нормативно-правові акти

  • Прийняти рішенням міської ради Положення про порядок запобігання та врегулювання потенційного чи реального конфлікту інтересів.

Юридичний відділ ТМР до 28.02.2019

  • До моменту прийняття Статуту територіальної громади розробити і затвердити Положення про громадські слухання.

Юридичний відділ ТМР до 30.05.2019

  • Внести зміни до бланків заяв по адміністративних послугах, відповідно до яких доповнити їх даними про шляхи інформування заявників про дату та час засідань виконавчого комітету, постійних комісій ради та сесій ради (у тих адмінпослугах, де необхідно рішення виконкому, постійної депутатської комісії чи сесії для отримання послуги).

ЦНАП 31.01.2019

  • Підготувати розпорядження міського голови, відповідно до якого зобов’язати Відділ організаційногозабезпечення діяльності виконкому та Відділ з питань депутатської діяльності інформувати заявників про засідання сесій, постійних комісій та виконкому, на яких буде розглядатися їхнє питання

Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому до 30.05.2018

  • Внести зміни в інформаційні картки, а саме доповнити наступною інформацією: ЦНАП до 30.03.2019
    • про можливість та порядок адміністративного (досудового) та судового оскарження;
    • про найменування та контактні дані установ, у яких клієнт може одержати супутні документи, необхідні для отримання відповідної адміністративної послуги;
    • про графік роботи ЦНАПу.

 

Реалізувати окремі кроки, пов’язані із підвищенням кваліфікації кадрів.

  • Провести навчання для працівників міської ради на наступні теми:

Юридичний відділ ТМР до 30.06.2019

  • Порядок проведення службового розслідування.
  • Порядок застосування адміністративного розсуду.
  • Розгляд нового процесуального законодавства.
  • Законодавство у сфері земельних відносин, зокрема щодо нарахування плати за землю, оренду землі.
  • Проведення земельних торгів та продажу прав оренди земельних ділянок.
  • Поведінка службовця у конфліктних ситуаціях та їхнє вирішення.
  • Нормативно-грошова оцінка землі після законодавчих змін 2018 року.
  • Провести моніторинг потреби у підключенні структурних підрозділів ТМР до інформаційно-правової системи «ЛІГА:ЗАКОН» та онлайн системи VERDICTUM і/або «НАУ».

Юридичний відділ ТМР до 30.03.2019

  • За результатами моніторингу передбачити в міському бюджеті на 2019 рік кошти на оплату річного доступу до інформаційно-правової системи «ЛІГА:ЗАКОН» й/або «НАУ».30.09.2019

 

Окремі кроки пов’язані з роботою ЦНАПу, відділами та управліннями

3.1. Оновити графік роботи ЦНАПу відповідно до вимог законодавства. ЦНАП 30.03.2019

3.2. Встановити POS-термінал у приміщенні ЦНАПу.

3.3. Перевірити всі інформаційні картки адміністративних послуг на їх актуальність та відповідність законодавчим та нормативним актам

Начальники відділів та управлінь Трускавецької міської ради 31.03.2019

3.4. Створити базу даних нерухомого майна

управління комунальної власності О.Сегер 01.12.2019

3.5. Вдосконалити для клієнтів процес пошуку документів на сайті міської ради

3.6.Придбати елекронну систему “Голос”.  

Відділ комп’ютерного забезпечення те технічного захисту інформації до 30.01.2019

 

Розробити та затвердити комунікаційну кампанію на 2019 рік.

4.1. Розробити систему постійного інформування громадян (використовуючи різні шляхи комунікації) про засідання виконавчого комітету, постійних комісій та сесій міської ради, та про право громадянина бути присутнім на цих засіданнях.

Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому до 30.02.2019

4.2. Популяризувати роботу «Гарячої лінії міста 15-00».

Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю до 30.05.2019 р.

 

Окремі кроки, пов’язані із модернізацією «Гарячої лінії»

5.1. Провести моніторинг популярності та тематики звернень та телефон «Гарячої лінії міста 15-00».

Відділ комп’ютерного забезпечення те технічного захисту інформації до 30.01.2019

5.2. Проаналізувати технічну та фінансову можливість переходу «Гарячої лінії міста 15-00» та технологію IP – телефонія».

Відділ комп’ютерного забезпечення те технічного захисту інформації до 30.08.2019

 

Керуюча справами                                          О.Петранич

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.