УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

Від  26  грудня  2017  року      251                                                                    

Про внесення змін до Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті
Трускавецької міської ради


            З метою впорядкування ведення діловодства у виконавчих органах міської ради, враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року №1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади», керуючись частиною 1 статті 52, частиною 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Внести зміни в Інструкцію з діловодства у виконавчому комітеті Трускавецької міської ради, затверджену рішенням виконавчого комітету Трускавецької міської ради від 19.03.2015 року № 64.
-у  розділі ІІI «Організація документообігу та виконання документів»
 пункт 149 викласти в такій редакції :
У разі запровадження у виконавчому комітеті міської ради системи електронного документообігу, в інструкції з діловодства визначаються особливості роботи з ними з урахуванням вимог нормативно-правових актів у сфері діловодства, а також технічних і програмних засобів АІТС Реєстру, а саме:
1.1. проекти електронних документів формуються програмними засобами АІТС Реєстру;
1.2. електронні документи тимчасового строку зберігання з часу їх створення і до знищення зберігаються в АІТС Реєстру;
1.3. знищення електронних документів після закінчення строків їх зберігання здійснюється в установленому порядку працівником управління чи відділу, до обов’язків якого віднесено таку функцію.
  1. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючу справами О.Петранич

Міський голова                                                                                           А.Кульчинський

Залишити відповідь

Перейти до вмісту