ЦНАП

понеділок – четвер: 8.00- 17.00
п’ятниця: 8-00-16.00,
субота, неділя: вихідний

ЦНАП працює згідно затверджених інформаційних та технологічних карт надання адміністративних послуг, які разом із зразками заяв для отримання послуги розміщені на офіційному сайті Дрогобицької міської ради в розділі «Центр надання адміністративних послуг».
В інформаційних картах міститься вичерпна інформація про адміністративну послугу, а саме:

  • назва послуги, інформація про суб’єкт надання послуги – адреса, телефон, електронна адреса, прізвище керівника, графік прийому громадян;
  • вичерпний перелік документів, необхідних для отримання послуги, інформація щодо платності послуги;
  • термін надання послуги;
  • спосіб отримання результату послуги.
  • Спрощення реєстраційних та дозвільних процедур;
  • Впровадження в роботу Закону України «Про адміністративні послуги»;
  • Відкритість і прозорість;
  • Отримання адміністративної послуги за мінімальну кількість відвідувань.

ЦНАП Трускавецької міської ради підпорядкований керуючій справами.

ДІЯ .ГІД з державних послуг.

Перелік суб’єктів надання адміністративних послуг

Перелік суб’єктів надання адміністративних послуг

1. Відділ державної реєстрації Трускавецької міської ради;
2. Управління містобудування , архітектури та землекористування Трускавецької міської ради;
3. Управління комунальної власності Трускавецької міської ради;
4. Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області;
5. Відділ освіти Трускавецької міської ради;
6. Дрогобицьке районне управління ГУ ДСНС України у Львівській області;
7. Управління розвитку міста Трускавецької міської ради;
8. Загальний відділ Трускавецької міської ради;
9. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Трускавецької міської ради;
10. Головне управління Держгеокадастру у Львівській області;
11. Трускавецький міський сектор ГУ ДМС України у Львівській області;
12. Дрогобицький міський відділ ДРАЦС Західного Міжрегіонального управління міністерства юстиції;
13. Львівська обласна державна адміністрація:
– Департамент з питань культури , національностей та релігій ЛОДА
– Департамент екології та природних ресурсів ЛОДА
– Департамент соціального захисту ЛОДА
– Юридичне управління апарату облдержадміністрації ЛОДА
– Департамент агропромислового розвитку ЛОДА
– Департамент агропромислового розвитку ЛОДА
– Департамент архітектури та розвитку містобудування ЛОДА
– Департамент дорожнього господарства ЛОДА
– Управління молоді та спорту ЛОДА
14. Західне Міжрегіональне управління Міністерства юстиції;
15. Державний комітет телебачення та радіомовлення України;
16. Головне управління Держпраці у Львівській області;
17. Територіальний сервісний центр МВС у Львівській області №4642 м.Дрогобич;
18. Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну;
19. Державне підприємство «Дрогобицьке лісове господарство»;
20. Головне управління Національної поліції у Львівській області;
21. Управління Державного агенства меліорації та рибного господарства у Львівській області;
22. Державна служба морського та річкового транспорту України;
23. Трускавецький відділ Дрогобицької філії Львівського обласного центру зайнятості;
24. Головне управління Пенсійного України у Львівській області;
25. Управління праці та соціального захисту населення Трускавецької міської ради;
26. Відділ Державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради;
27. Дрогобицький районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки.

Рішення про затвердження переліку адміністративних послуг

УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
 (58  СЕСІЯ ВОСЬМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
Від   07 грудня  2023р. № 3417
Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Трускавецької міської ради.
Відповідно до Законів України “Про адміністративні послуги”, ст.25 “Про місцеве самоврядування в Україні”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р №523-р «Деякі питання  надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг(зі змінами) міська рада.
в и р і ш и л а:
  1. Затвердити  перелік адміністративних послуг, які  надаються  через Центр надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради  згідно з додатком.
  2. Визнати таким, що втратило чинність рішення  від 26.08.2022 № 2487     «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Трускавецької міської ради» ,  та рішення від  від 30.03.2023р№ 2904 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 26.08.2022р.№2487 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Трускавецької  міської ради».
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань (освіти, культури, соціального захисту, охорони здоров’я, молодіжної політики), депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування  (Тріщук А.В.)
Міський голова: Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ

Установчі документи

Додаток  до рішення виконавчого
комітету Трускавецької міської ради
№  72 від 04.03.2021р.
РЕГЛАМЕНТ 
Центру надання адміністративних послуг
Трускавецької міської ради
Загальна частина
1. Цей Регламент визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради (далі – Центр), порядок дій адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про адміністративні послуги”.
3. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:
верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
  • стабільності;
  • рівності перед законом;
  • відкритості та прозорості;
  • оперативності та своєчасності;
  • доступності інформації про надання адміністративних послуг;
  • захищеності персональних даних;
  • раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
  • неупередженості та справедливості;
  • доступності та зручності для суб’єктів звернення.
4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, рішеннями Трускавецької міської ради та виконавчого комітету, Положенням про центр та Регламентом центру.
Вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр
5. Центр розміщений в центральній частині міста з розвинутою транспортною інфраструктурою.
На вході до будівлі розміщується інформаційна вивіска з найменуванням Центру та графіком його роботи.
Графік роботи Центру затверджується розпорядженням міського голови з урахуванням вимог Закону України “Про адміністративні послуги” та Положення про Центр надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради.
Графік роботи центру, віддалених робочих місць адміністраторів такого центру (в разі їх утворення) затверджується  розпорядженням міського голови з  урахуванням  вимог Закону України “Про адміністративні послуги” та Положення про Центр надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради.
Вхід до Центру облаштовується пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
На прилеглій до Центру території є місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення.
6. В приміщенні Центру передбачено сектор інформування та очікування, який облаштовано при вході до приміщення Центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи Центру, ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
У цьому секторі розміщено інформаційні стенди, а також у разі можливості-  інформаційний термінал в зручному для перегляду місці, що містить актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.
Сектор облаштовується столами, стільцями та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.
7. Обслуговування суб’єктів звернення здійснюється за принципом доступності розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням , прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора Центру.
8. На інформаційних стендах  ( у разі наявності – інформаційних терміналах ) розміщується інформація, зокрема, про:
найменування Центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
графік роботи Центру (прийомні дні та години, вихідні дні);
перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
супутні послуги, які надаються в приміщенні Центру;
прізвище, ім’я, по батькові керівника Центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
користування інформаційним терміналом (у разі його наявності);
Положення про Центр;
Регламент Центру.
9. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, віддалені робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення), повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця адміністраторів (у разі їх утворення), затверджується органом, що утворив центр, з урахуванням потреб суб’єктів звернення.
10. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування із вільним доступом до них суб’єктів звернення.
11. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у Центрі можуть надаватися адміністративні послуги безпосередньо такими суб’єктами.
Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг
12. Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг затверджуються рішенням виконавчого комітету. Міський голова, а також керівник Центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг.
13. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це міського голову, а також керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
Інформаційна робота Центру
14. Міська рада забезпечує роботу окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, про місце розташування Центру,віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення), найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
15. Інформація, яка розміщується в приміщенні Центру (в тому числі на інформаційному терміналі – у разі його наявності) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і повною.
Інформація на веб-сайті Центру має бути зручною для пошуку та копіювання.
16. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру, до адміністраторів, що працюють на віддалених робочих місцях з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг Центром у спосіб, аналогічний способу звернення.
Керування чергою в Центрі
17. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у Центрі , на віддалених робочих місцях адміністраторів  вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.
18. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором Центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
19. У Центрі, на віддалених робочих місцях адміністраторів може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до Центру, адміністраторів , що працюють на віддалених робочих місцях з використанням телефонного зв’язку  та/або електронної реєстрації на веб-сайті Центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником
Центру години. 
20. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
Прийняття заяви та інших документів у Центрі
21. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі або віддалених робочих місцях адміністраторів (в разі їх утворення).
22. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
23. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі, віддаленому робочому місці адміністратора (в разі їх утворення)   особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
24. У разі коли вхідний пакет документів подається суб’єктом звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу суб’єкта звернення. У разі коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
25. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
26. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
27. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в Центрі електронного документообігу – в електронній формі.
28. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі,  віддаленому робочому місці адміністратора (в разі їх утворення), а  також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
29. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у центрі та на віддаленому робочому місці адміністратора може вестися централізовано (зокрема шляхом запровадження електронного документообігу) або окремо в центрі, та на віддаленому робочому місці адміністратора.
30. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор Центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку, поштовим відправленням.
31. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
32. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
33. Після вчинення дій, передбачених пунктами 21-32 цього  Регламенту, адміністратор Центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
34. Передача справ у паперовій формі від центру, віддаленого робочого місця адміністратора (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не пізніше наступного робочого дня після їх отримання,  шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
35. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.
36. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
37. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.
Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення
38. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру , віддаленого робочого місця адміністратора (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.
39. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
40. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
41. У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в Центрі, а потім передається для архівного зберігання.
42. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.
43. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги, опис вхідного пакета документів, лист проходження справи зберігається  в приміщенні Центру.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
Інформація про адміністративні послуги, надані адміністратором центру, що працює на віддаленому робочому місці, подається центру для узагальнення.
Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
Особливості, адміністратора центру, що працює на віддаленому робочому місці,  утворених в об’єднаній територіальній громаді
44. Рішення про утворення та розміщення віддаленого робочого місця адміністратора приймається органом, що утворив центр, з урахуванням потреб суб’єктів звернення, кількості населення, що буде ними обслуговуватися, та обсягу послуг, що надаватимуться.
Віддалене робоче місце адміністратора розміщується на першому будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.
45. За рішенням міської ради, що утворила центр, окремі функції адміністратора, пов’язані з отриманням заяви та вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг або наданням адміністративних послуг, можуть здійснюватися старостою.
Керуюча справами Петранич О.М.

Перелік адміністративних послуг ЦНАП

Віддалені робочі місця адміністраторів ЦНАП

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

 (  8 ЧЕРГОВА СЕСІЯ ВОСЬМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Від 25.02.2021  року             №348      

Про  організацію роботи ЦНАП Трускавецької міської ради

З метою забезпечення доступності адміністративних послуг для мешканців Трускавецької територіальної громади та покращення якості надання цих послуг громадянам,відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”,  постанови Кабінету Міністрів  від 01.08.2013р №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» та керуючись статею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада 

В  И  Р  І  Ш  И  Л  А  :

1.Утворити віддалені робочі місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради

в  с. Модричі в приміщенні , розташованому за адресою  вул. Шкільна,39

в с. Станиля в приміщенні , розташованому за адресою  вул. Грушевського

в с. Уличне в приміщенні , розташованому за адресою  вул. Центральна , 134

в. с. Доброгостів в приміщенні , розташованому за адресою  вул. Шкільна,1

в  с  Орів в приміщенні, розташованому за адресою вул. Шевченка, 178

2.Визначити, що через віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП Трускавецької міської ради  надаються адміністративні послуги відповідно до переліку  згідно додатку.

  1. Час прийому суб’єктів звернень у відділеному робочому місці адміністратора ЦНАП Трускавецької міської ради  визначається розпорядженням міського голови.

4.Окремі функції адміністратора ЦНАП на відділеному робочому місці пов’язані з отриманням заяви, вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг покласти на старост  населених пунктів, що входять до Трускавецької  територіальної громади.

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти постійну комісію з  гуманітарних питань (освіти, культури, соціального захисту, охорони здоров’я, молодіжної політики),депутатської діяльності, законності,етики, регламенту,місцевого самоврядування.

Міський голова                       А.Кульчинський 

 

Додаток 

до рішення  міської ради

від 25.02. 2021  року     №348    

П Е Р Е Л І К

адміністративних послуг, які  надаватимуться  на віддалених робочих місцях   ЦНАП  Трускавецької міської ради

Відділ у справах  сімї, молоді та спорту

1.Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання “Мати-героїня”

  1. Встановлення статусу та видачі посвідчення  «Батьків та дитини з багатодітної      

 сім’ї”;

  1. Скерування на оздоровлення дітей, які потребують особливої уваги та підтримки

Управління містобудування , архітектури та землекористування

(відділ містобудування  та архітектури )

  1. Надання паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження  підприємницької діяльності;
  2. Продовження дії  паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності; 
  3. Надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки  (внесення змін до будівельного паспорта) 
  4. Надання будівельного паспорту на забудову земельної ділянки на реконструкцію 

 (внесення змін до будівельного паспорта) ;

  1. Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва (внесення змін до містобудівних умов та обмежень);
  2. Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва  на реконструкцію (реставрацію)  об’єктів архітектури та містобудування (внесення змін до містобудівних умов та обмежень);
  3. Висновки про  погодження проекту відведення земельної ділянки та про обмеження та обтяження (сервітути) на земельну ділянку;
  4. Присвоєння та зміни адреси об’єкта будівництва;
  5. Зміна адреси об’єкта нерухомого майна;

Управління містобудування , архітектури та землекористування

( відділ землекористування )

1.Надання дозволу на виготовлення технічної документації  щодо поділу (обєднання) земельних ділянок; 

2.Погодження  технічної документації щодо поділу (обєднання ) земельних ділянок; 

3.Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (Відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); 

4.Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (Відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); 

5.Надання дозволу на виготовлення проекту з землеустрою щодо відведення земельної ділянки; 

6.Надання дозволу на виготовлення проекту  з землеустрою щодо відведення  земельної ділянки  по зміні цільового призначення;  

7.Затвердження проекту  землеустрою щодо відведення земельної ділянки або зміни цільового призначення земельної ділянки; 

8.Рішення про передачу земельної ділянки у власність на підставі  рішенням про затвердження документації із землеустрою  ;  

9.Рішення про надання земельної ділянки у користування на умовах оренди без виготовлення документації із землеустрою; 

10.Рішення про надання земельної ділянки у користування на умовах оренди у відповідності до розробленої документації із землеустрою; 

11.Рішення про надання земельної ділянки  в постійне користування; 

12.Рішення про припинення права користування  земельною ділянкою за заявою користувача; 

13.Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки; 

14.Надання дозволу на передачу земельних ділянок в суборенду; 

15.Надання земельних ділянок  громадянам безоплатно у власність (приватизація земельних ділянок що знаходяться у користуванні громадян); 

16.Добровільна відмова від права власності на земельну ділянку; 

17.Поновлення терміну договору оренди землі; 

18.Рішення про надання дозволу на  встановлення меж ;
частини  земельної  ділянки,  на  яку поширюються права суборенди, сервітуту;

Міськрайонне управління у Дрогобицькому районі та м.Дрогобичі Головного управління Держгеокадастру у Львівської області

1.Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;

2.Державна реєстрація обмежень у використанні земель;

3.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;

4.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

5.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

6.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру;

7.Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання);

8.Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою;

  1. Видача висновку про погодження документації із землеустрою;
  2. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі копій  документів, що створюються  під час ведення державного земельного кадастру;

Відділ ДАБК Трускавецької міської ради

  1. 1.Реєстрація повідомлень про початок виконання підготовчих робіт
  2. 2.Реєстрація повідомлень про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт
  3. 3.  Реєстрація повідомлень про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта
  4. 4.  Реєстрація повідомлень про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта
  5. 5.  Реєстрація повідомлень про виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
  6. 6. Реєстрація повідомлень про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)
  7. 7.  Реєстрація повідомлень про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт
  1. Реєстрація декларацій про готовність до експлуатації об’єктів, будівництво яких                           здійснено на підставі будівельного паспорта
  2.   Реєстрація заяв про внесення змін до декларацій про готовність до експлуатації    об’єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта
  3. Реєстрація декларацій про готовність до експлуатації об’єктів, що за класом  наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

11.Реєстрація заяв про внесення змін до декларацій про готовність до експлуатації об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

  1. Реєстрація декларацій про готовність до експлуатації самочинно збудованих об’єктів, на які визнано право власності за рішенням суду
  2. Реєстрація заяв про внесення змін до декларацій про готовність до експлуатації самочинно збудованих об’єктів, на які визнано право власності за рішенням суду
  3. Реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт)

 

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

 (    58   СЕСІЯ ВОСЬМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Від  07 грудня  2023 року             №3418         

Про внесення змін та доповнень до 

рішення міської ради від 25.02.2021р№ 348

«Про  організацію роботи 

ЦНАП Трускавецької міської ради»

Відповідно до Законів України ст.12 “ Про адміністративні послуги ”, ст..25 “Про місцеве самоврядування в Україні ”  , розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р №523-р «Деякі питання  надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг( зі змінами) , міська рада:

В  И  Р  І  Ш  И Л А 

1.Внести зміни  та доповнення до п.2. рішення міської ради від 25.02.2021 №348 «Про організацію роботи ЦНАП Трускавецької міської ради»  та затвердити перелік адміністративних послуг, які  надаються   на віддалених робочих місцях   адміністратора  ЦНАП  Трускавецької міської ради у новій редакції , згідно додатку.

            2.Вважати таким ,що втратило чинність рішення від 30.03.2023р №2905 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 25.02.2021р.№348 «Про організацію роботи ЦНАП Трускавецької міської ради»

  3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань (освіти, культури, соціального захисту, охорони здоров’я, молодіжної політики), депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування  (Тріщук А.В.)

           Міський голова  Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ

 

Додаток 

до рішення  міської ради

від 07.12.2023р. №3418     

П Е Р Е Л І К

адміністративних послуг, які  надаються   на віддалених робочих місцях  адміністратора  ЦНАП  Трускавецької міської ради

1. 02303 Надання дозволу на виготовлення технічної документації  щодо поділу (обєднання) земельних ділянок;  Закон України «Про Державний земельний кадастр»
2. 02197 Погодження  технічної документації щодо поділу (обєднання ) земельних ділянок; -“-
  3. 00202 Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (Відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); Закон України «Про Державний земельний кадастр»
4. 00214 Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (Відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);  -“-
5. 00199 Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ; -“-
6. 02146 Надання дозволу на виготовлення проекту  з землеустрою щодо відведення  земельної ділянки  по зміні цільового призначення;   -“-
7. 00217 Затвердження проекту  землеустрою щодо відведення земельної ділянки або зміни цільового призначення земельної ділянки;  Земельний кодекс України
8. 01161 Рішення про передачу земельної ділянки у власність на підставі  рішенням про затвердження документації із землеустрою  ;   Земельний кодекс УкраїниЗакон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
9. 01161 Рішення про надання земельної ділянки у користування на умовах оренди без виготовлення документації із землеустрою; -“-
10. 01161 Рішення про надання земельної ділянки у користування на умовах оренди у відповідності до розробленої документації із землеустрою;  -“-
11. 01161 Рішення про надання земельної ділянки  в постійне користування; Земельний кодекс України
12. 00175 Рішення про припинення права користування  земельною ділянкою за заявою користувача;  -“-
13. 00174 Рішення про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки;  -“-
14. 00198 Рішення  про надання дозволу на передачу земельних ділянок в суборенду -“-
15. 00200 Надання земельних ділянок  громадянам безоплатно у власність (приватизація земельних ділянок що знаходяться у користуванні громадян);  -“-
16. 00175 Добровільна відмова від права власності на земельну ділянку;  -“-
17. 00189 Поновлення терміну договору оренди землі;  Закон України «Про оренду землі»
18. 02032 Рішення про надання дозволу на  встановлення меж ;
частини  земельної  ділянки,  на  яку поширюються права суборенди, сервітуту;
-“-
19. 00180 Затвердження технічної документації з бонітування ґрунтів -“-
20. 00179 Затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів -“-
21. 00208 Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб Земельний кодекс України
22. 01208 Подання повідомлення про початок будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)* Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
23. 01218 Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта* -“-
24. 00134 Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт* Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
25. 01263 Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду* Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
26. 00138 Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта* -“-
27. 01376 Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)* -“-
28. 01873 Реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації, що за класом  наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт) -“-
  29. 00190 Надання  паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності -“-
30. 00193 Продовження строку дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
31. 00191 Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності -“-
32. 00156 Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки* -“-
33 01193 Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки; -“-
34. 01192 Надання дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки; -“-
35. 00158 Видача  містобудівних умов та обмежень для проектування об’єктів будівництва;* -“-
36. 01186 Внесення змін до містобудівних умов та обмежень  для проектування об’єктів будівництва; -“-
37. 01957 Присвоєння адреси об’єкту будівництва після отримання права на виконання будівельних робіт.* Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
38. 00153 Присвоєння адреси закінченому будівництвом об’єкту (після прийняття в експлуатацію).* -“-
39. 01240 Зміна адреси закінченого будівництвом об’єкту у разі об’єднання, поділу або виділення частки.* -“-
40. 01952 Присвоєння адреси самочинно збудованим об’єктам, на які визнано право власності за рішенням суду та об’єктам, що належать до -“-класу наслідків СС1, збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження, збудовані у період з 05.08.1992 р. до 09.04.2015 р. індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 м2, а також господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 м2*
41. 02113 Зміна/коригування адреси для упорядкування нумерації об’єктів                                                        нерухомого майна.* -“-
  42. 02304 Надання витягу з містобудівної документації. -“-
43. Надання викопіювання з матеріалів топографічної зйомки населеного пункту                            М 1:2000. -“-
  44. 01330 Надання довідки про відповідність місця розташування об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, вимогам державних будівельних норм.  -“-
45. 01279 Переведення дачного (садового) будинку у жилий будинок. -“-
46. 00000 Внесення до Реєстру будівельної діяльності ЄДЕССБ відомостей про документи, які видані до запровадження електронної системи* -“-
47. 00030 Державна реєстрація народження дитини та її походження* -“-
48. 00031 Державна реєстрація шлюбу* Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»
49. 00033 Державна реєстрація смерті* -“-
50. 00032 Державна реєстрація розірвання *шлюбу Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»
51. 00868 Державна реєстрація зміни імені* -“-
52. 00983 Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання*
53. 01418 Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян* -“-
54. 01854 Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акта цивільного стану* -“-
55. 01369 «Є Малятко»* -“-
56. 00034 Реєстрація місця проживання Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
57. 01217 Реєстрація місця проживання дитини до 14 років -“-
58. 00037 Зняття з реєстрації місця проживання -“-
59. 00040 Реєстрація місця перебування -“-
60. 00038 Видача витягу з реєстру територіальної громади -“-
61. 00041 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, * Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
62. 00042 Державна реєстрація речового права, похідного від права власності* -“-
63. 00048 Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно* -“-
64. 00049 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна* -“-
65. 00046 Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно* -“-
66. 00043 Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням)* -“-
67. 00047 Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно* Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»
68. 01174 Заборона вчинення реєстраційних дій* -“-
  69. 01864 Видача довідки про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей Закон України «Про бджільництво»
70. 01454 Реєстрація пасіки -“-
71. 00069 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру Закон України «Про Державний земельний кадастр»
72. 00070 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку з видачею витягу -“-
73. 00071 Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про земельну ділянку з видачею витягу Закон України «Про Державний земельний кадастр»
74. 00072 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу -“-
75. 00074 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу -“-
76. 00075 Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу -“-
77. 00079 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу -“-
78. 00078 Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу -“-
79. 00081 Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення Закон України «Про Державний земельний кадастр»
80. 00080 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу -“-
81. 00035 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць -“-
82. 00059 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель -“-
83. 00060 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку -“-
84. 00061 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) -“-
85. 00062 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) -“-
86. 00063 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру Закон України «Про Державний земельний кадастр»
87. 00064 Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю) -“-
88. 00068 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки Закон України «Про оцінку земель» 
89. 00135 Підготовка клопотання про присвоєння  почесного звання України “Мати-героїня” Закон України “Про державні нагороди України
91. 00121 Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї Закон України “Про охорону дитинства”
92 01196 Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї -“-
93 01200 Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку -“-
94 01194 Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї -“-
95 00149 Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування Закон України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”
96. 00150 Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям -“-
97. 00147 Призначення державної допомоги при усиновленні дитини -“-
98. 00959 Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність -“-
99. 00151  Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю -“-
100. 00133 Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям Закон України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям
101. 00237 Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки) Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
102. 00241 Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки) Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
  103. 01588 Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
104. 01286 Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
105. 01198 Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше -“-
106. 01285 Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
107. 01877 Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту Закон України «Про волонтерську діяльність»
108. 00239 Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
109. 01597 Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
110. 02499 Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою такої особи Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
111. 00105 Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту Закон України “Про волонтерську діяльність”
112. 02502 Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
113. 02347 Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань Закони України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”
114. 01735 Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу -“-
115. 01284 Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України -“-
116. 02266 Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни* Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
117. 02216 Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни Закони України “Про поховання та похоронну справу”“Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”
  

118.

      02500 Безоплатне спорудження надгробку на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною за встановленим зразком
119. 02501 Надання громадським об’єднанням ветеранів війни безплатно приміщень для здійснення їх статутних завдань Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

Примітка: * При наявності  доступу до реєстрів.

 

Секретар міської ради                           Наталія ПОНОМАРЕНКО

Реквізити для оплати послуг.

Код платежу: 22012600
Код отримувача (ЄДРПОУ): 38008294
Отримувач платежу: Трускавецька міська ТГ ГУК Львів /Трускавецька тг/
Рахунок: UA138999980314020530000013943
Призначення платежу: Адміністративний збір
За державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно – 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 270,00 гр.
За державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності: – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 130,00 гр.
За державну реєстрацію обтяжень: – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 130,00 гр.
За реєстрацію виправлення технічної помилки 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 110,00 гр.

Код платежу: 22012900
Код отримувача (ЄДРПОУ): 38008294
Отримувач платежу: Трускавецька міська ТГ ГУК Львів /Трускавецька тг/
Рахунок: UA658999980314010540000013943
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації у скорочені строки права власності/довірчої власності
1 прожитковий мінімум для працездатних осіб у строк два робочі дні – 2680,00 грн.;
2 прожиткових мінімуми для працездатних осіб у строк один робочий день – 5370,00 грн.
5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб у строк 2 години – 13420,00 грн.
____________________________________________________________________________
Адміністративний збір за проведення державної реєстрації у скорочені строки речових прав, похідних від права власності:
0,5 прожиткового мінімум для працездатних осіб у строк два робочі дні – 1340,00 грн.;
1 прожитковий мінімум для працездатних осіб у строк один робочий день – 2680,00 грн.
2,5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб у строк 2 години – 6710,00 грн.
____________________________________________________________________________

Код платежу: 22012700
Код отримувача (ЄДРПОУ): 38008294
Отримувач платежу: Трускавецька міська ТГ ГУК Львів /Трускавецька тг/
Рахунок: UA928999980333229300041013943
Призначення платежу:
Адміністративний збір за надання інформації у паперовій формі
сума за 25 аркушів: 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 70,00 гр.

Адміністративний збір за надання інформації в електронній формі
сума: 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб – 30,00 гр.