Стати учасником програми лояльності, яка діє на теренах Польщі та інших країн Європи запропонували Львову, Луцьку та Трускавцю. За словами Лукаша Сальваровські, редактора газети «Голос Сеньйора» ці міста є найбільш популярними серед поляків, а програма лояльності зробить їх ще більш привабливими для польських відпочивальників-пенсіонерів.

 Деталі роботи польські друзі обговорили на зустрічі з Андрієм Кульчинським – міським головою Трускавця. Зазначили, що для співпраці необхідно підписати угоду та визначити ті підприємства, які готові надавати знижки, чи бонуси клієнтам з «Картою Сеньйора. Трускавець».
Як розповів Лукаш Сальваровські проєкт є некомерційним і фінансується за Європейські гроші. Умови співпраці для міста – оплата 500-от штук карток та контролювати за виконанням угоди.

 «Карта Сеньйора» діятиме як на теренах Трускавця так і в тих містах Європи де існує ця програма лояльності. Натомість журнал буде всебічно промувати Трускавець та ті готелі й санаторії, які стануть партнерами програми, а також організує урочисте вручення карток лояльності першим «трускавецьким сеньйорам». В перспективі Трускавець може отримати титул «Місто дружнє до Сеньйорів/пенсіонерів».

 Слід зазначити, що карта лояльності надзвичайно популярний спосіб зачепити та втримати клієнта і використовується усіма провідними компаніями світу. Для Трускавця – це, також, чудова промоція і нагадування, для клієнтів, відпочивальників, що вони бажані гості і їх завжди радо зустрінуть на курорті.

Залишити відповідь

Перейти до вмісту