«Сьогодні Трускавець дуже популярний в Польщі, тому ми пропонуємо місту долучитись до Європейської програми лояльності»,- Лукаш Сальваровські, представник спілки пенсіонерів, редактор газети «Голос пенсіонерів»

 Стати учасником програми лояльності, яка діє на теренах Польщі та інших країн Європи запропонували Львову, Луцьку та Трускавцю. За словами Лукаша Сальваровські, редактора газети «Голос Сеньйора» ці міста є найбільш популярними серед поляків, а програма лояльності зробить їх ще більш привабливими для польських відпочивальників-пенсіонерів.

 Деталі роботи польські друзі обговорили на зустрічі з Андрієм Кульчинським – міським головою Трускавця. Зазначили, що для співпраці необхідно підписати угоду та визначити ті підприємства, які готові надавати знижки, чи бонуси клієнтам з «Картою Сеньйора. Трускавець».
Як розповів Лукаш Сальваровські проєкт є некомерційним і фінансується за Європейські гроші. Умови співпраці для міста – оплата 500-от штук карток та контролювати за виконанням угоди.

 «Карта Сеньйора» діятиме як на теренах Трускавця так і в тих містах Європи де існує ця програма лояльності. Натомість журнал буде всебічно промувати Трускавець та ті готелі й санаторії, які стануть партнерами програми, а також організує урочисте вручення карток лояльності першим «трускавецьким сеньйорам». В перспективі Трускавець може отримати титул «Місто дружнє до Сеньйорів/пенсіонерів».

 Слід зазначити, що карта лояльності надзвичайно популярний спосіб зачепити та втримати клієнта і використовується усіма провідними компаніями світу. Для Трускавця – це, також, чудова промоція і нагадування, для клієнтів, відпочивальників, що вони бажані гості і їх завжди радо зустрінуть на курорті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.