Шановні споживачі!

Надаємо роз’яснення щодо ключових питань з використання й оплати за комунальну послугу з вивезення побутових відходів, та як їх необхідно вирішувати.

Згідно з Договором, укладеним між ДП «Комунальник Плюс ТзОВ «Комунальник 1» та виконавчим комітетом Трускавецької міської ради, нарахування вартості послуги з вивезення побутових відходів, ведення обліку мешканців та ведення прийому громадян з питань оплати послуги з вивезення побутових відходів здійснюються в абонентському відділі за адресою: м. Трускавець, вул. Дрогобицька, 10В. тел. 096-202-10-04.

До ДП «Комунальник Плюс» ТзОВ «Комунальник 1» потрібно звертатись з наступних питань:

1. В разі зміни кількості проживаючих осіб в помешканні (згідно реєстру територіальної громади м. Трускавець).

2. Для здійснення перерахунку оплати послуги з вивезення побутових відходів на осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають (відповідно до законодавства, яке діє в сфері надання житлово-комунальних послуг, споживач має право на перерахунок за умови відсутності понад 30 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ за місцем проживання), необхідно подати до абонентського відділу відповідні документи:

– заява для проведення перерахунку (тимчасове непроживання);

– копія паспорта;

– копія документа на право власності;

– документ підтверджуючий невикористання послуги (обов`язково повинен бути вказаний період).

 Перелік документів для проведення перерахунку, згідно Наказу по ДП «Комунальник Плюс» ТзОВ «Комунальник 1» від 20 серпня 2018р. №1:

– довідка з фактичного місця проживання, що підтверджує тимчасове проживання споживача за іншою адресою;

– довідка, що підтверджує тимчасове перебування споживача в лікувальних, профілактичних та санаторного типу закладах;

– довідка, що підтверджує навчання споживача в іншому місті на стаціонарній формі навчання;

– довідка, що підтверджує проходження військової служби;

– довідка, що підтверджує відбування покарання;

– рішення комісії управління праці та соціального захисту населення (УПЗСН) про нарахування соціальних норм житла та соціальних нормативів житлово-комунального обслуговування на фактично проживаючих осіб в домогосподарстві;

– документи, що підтверджують тимчасове перебування споживача за кордоном.

В разі зміни власника квартири, новий власник повинен обов’язково звернутися до абонентського відділу для переукладення договору та переоформлення (відкриття нового) особового рахунку на своє ім’я, та погасити заборгованість (в разі наявності). Для цього потрібні наступні документи:

– потрібно пред’явити оригінали паспорта або документа, що його замінює (всі заповнені сторінки);

– картки (довідки) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номеру (ІПН);

– документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням (пред’являється оригінал або нотаріально завірена копія);

– в разі спільної власності – письмова згода всіх інших співвласників житловим приміщенням.

До абонентського відділу ДП «Комунальник Плюс» ТзОВ «Комунальник 1» потрібно звертатись з наступних питань, вирішення яких винятково в компетенції підприємства:

1. Для ЗДІСНЕННЯ ПЕРЕРАХУНКУ ПРОВЕДЕНИХ НАРАХУВАНЬ оплати послуги вивезення побутових відходів, у зв’язку з відсутністю зареєстрованих осіб та не проживанням в квартирі, необхідно звернутися до ДП «Комунальник Плюс» ТзОВ «Комунальник 1» ОСОБИСТО та надати відповідні документи:

– заява на здійснення перерахунку;

– копія паспорта власника

– копія документа на право власності;

– копія документів підтверджуючих фактичну відсутність мешканців (копії платіжних повідомлень по сплаті комунальних послуг з нульовими показниками (е/енергія, водопостачання).

 Для здійснення РОЗШУКУ ПЛАТЕЖУ необхідно подати ЗВЕРНЕННЯ до абонентського відділу:

– у зверненні вказати свою вірну адресу та номер телефону для зв’язку;

– надати копію квитанції (платіжного документу), в якому чітко вказана: дата платежу та сума оплати;

– банківські реквізити, на які були відправлені кошти.

Якщо кошти потрапили на СТОРОННЮ АДРЕСУ необхідно подати ЗВЕРНЕННЯ до абонентського відділу

– у зверненні вказати свою вірну адресу та номер телефону для зв’язку;

– надати копію квитанції (платіжного документу), в якому чітко вказана: дата платежу та сума оплати;

– банківські реквізити, на які були відправлені кошти.

Для вирішення питання щодо ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ необхідно ОСОБИСТО звернутись за адресою: м. Трускавець вул. Дрогобицька,10В, відділ абонентського обслуговування населення, написати відповідну заяву та надати ОРИГІНАЛИ ДОКУМЕНТІВ:

– паспорт;

– картка платника податків (ІПН);

– банківські реквізити розрахункового рахунку платника завірені печаткою банку;

– квитанції про сплату.

Швидко, зручно та безпечно за послугу з вивезення побутових відходів можна сплатити скориставшись платіжною системою «Приват 24». Для гарантованого зарахування коштів, при оплаті ОБОВ’ЯЗКОВО вказувати адресу та особовий рахунок!

Дякуємо за розуміння та своєчасну оплату!

Адміністрація ДП «Комунальник Плюс» ТзОВ «Комунальник 1»

Залишити відповідь

Перейти до вмісту