З 26 серпня – 30 вересня 2019 року соціологічна компанія «Sociological Think Tank» на замовлення управління розвитку міста ТМР реалізувала дослідження «Туристична привабливість міста Трускавець».
«Кожне дослідження – як можливість критично оцінити себе. Наша команда вдячна за співпрацю місцевому самоврядуванню Трускавця та надає комплексний звіт, де кожен фахівець знайде для себе дані, які допоможуть покращувати місто. Варто пам’ятати, що лише спільною працею та налагодженою комунікацією можна досягнути позитивних змін», – вказала Тетяна Приходько, керівниця Sociological Think Tank
Опитування здійснювалось серед туристів, які перебували у місті більше 5 годин, методом анкетного опитування face-to-face. Загальна кількість опитаних становить 202 особи, віком від 18 років. Крок відбору передбачав опитування кожного 5 туриста у часовому інтервалі. Похибка вибірки не перевищує 4,79%. Опитування здійснювалось як у вихідні, так і в будні дні. У звіті висвітлено показники у 2 варіантах: відсотковому та оціночному.
«Загальна туристична привабливість міста у вимірі 86% – це надзвичайно високий показник, який демоснтрує, що місто подобається та приваблює відвідувачів, адже майже ¾ опитаних відвідали місто більше ніж 2 рази. Звичайно треба боротися і за нових гостей. Складно, але можливо. Тож ми обираємо нову стратегію для розвитку нашого туристичного міста Трускавець», – відзначив Андрій Кульчинський, міський голова Трускавця.
Основні результати дослідження:
- 86% вважають місто Трускавець привабливим для туризму
- Майже 69% відвідувачів приїжджають у місто з метою оздоровлення, лікування. Чверть відвідувачів – 25% – зацікавлені у розвагах, відпочинку.
- Індекс привабливості міста становить 4,56 із 5 можливих.
- Індекс задоволеності туристичними послугами сягнув позначки 4,53, а Індекс атмосферного комфорту – 4,58 на 5-бальній шкалі.
- Близько 40% відвідувачів проживають у санаторіях, пансіонатах. Це місце локації є більш популярним серед українців (39%), ніж іноземців (20%).
- Загалом туристи оцінили сервіс обслуговування у місцях проживання на 4,59. Найбільше задоволені локацією (4,79), привітністю персоналом (4,71).
- Привабливість гастрономічних закладів сягнула мітки 4,47 із 5 максимальних.
- Найбільше відвідувачі задоволені наявністю, станом зелених зон (70%) та центрами для оздоровлення (44%).
«Соціологічне дослідження проводилось з метою розуміння очікувань і потреб гостей міста, ефективних шляхів інформування про наш курорт. Дані дослідження використовуватимуться нами в програмах розвитку міста та маркетинговій стратегії. Якщо ми хочемо досягнути успіху в розвитку туризму, ми повинні бути дуже уважними до наших гостей», – зазначає Наталія Скибак, начальниця управління розвитку міста Трускавець
Переглянути результати дослідження від «Sociological Think Tank» можна за посиланням: “Туристична привабливість міста Трускавець”