Дедалі популярнішою в соціальних мережах стає сторінка «Трускавець – місто здоров’я». Офіційна сторінка», яка з’явилась в фесбук та інстаграм наприкінці березня. Перші результати чудові – за місяць понад + 3000 підписників з кількох регіонів України, високі показники лайкабельності та охоплень постів, а також чимало позитивних відгуків у коментарях.
Популяризацією Трускавця в соцмережах займається агенція «LIFT» на замовлення Управління розвитку міста Трускавецької міської ради. Як зазначають в агенції для розкрутки популярності курорту стратегію було обрано невипадково.
Спочатку сторінки https://www.facebook.com/truskavets.official/ https://www.instagram.com/truskavets_official.ua/ рекламували серед тих хто вже бував чи відпочивав на курорті, – ці користувачі залишали фідбек та поширювали дописи серед друзів, так збільшувалась активність. Вже з травня реклама виходить на всі регіони України.
Статистика сторінок показує, що в квітні охоплено 178 241 осіб, які побачили рекламу 410 492 разів. Це мешканці різних регіонів: Правобережна Україна, 25-65+ років, які цікавилися санаторіями, лікуванням та оздоровленням, Трускавець (+17 км), 18-65+ років, Правобережна Україна, 25-65+ років, які цікавилися медичним та еко туризмом та відпочинком. Найбільше користувачам сподобались: відеоролик про переваги відпочинку в Трускавці, Великодній фоторепортаж, інформаційні пости про міський Парк та про цікаві місця на околиці нашого Трускавця.
«Ми розуміємо, що виклики серйозні, падемія, карантин, однак ми маємо думати про майбутнє і про те, що розвивати курорт Трускавець потрібно як бренд , за допомогою різних маркетингових інструментів – якісно, динамічно, сучасно, так, щоб це викликало довіру і бажання приїхати до нас на відпочинок, як в українців так і в туристів з-за кордону. Соціологічне дослідження «Туристична привабливість міста Трускавця, яке на замовлення управління розвитку міста було проведено минулого року показало нам прогалину в промоції Трускавця на інтернет-ресурсах , зокрема Facebook та Instagram, тому розробляємо, на сьогодні, найбільш дієвий спосіб рекламування курорту з мінімальними фінансовими затратами», – зазначає Наталія Скибак, начальник Управління розвитку міста Трускавця
Надалі Управління розвитку міста планує рекламувати курорт, розповідати про переваги відпочинку, знайомити з новинками та найцікавішими подіями Трускавця. Є сподівання на співпрацю з усіма підприємцями, які працюють у сфері гостинності щодо наповнення сторінки унікальним контентом. Також працюватимуть на вихід за кордон, щоб європейський турист теж знайомився з Трускавцем через соцмережі, такі як фейсбук.
Слід зазначити, що на сторінці, в кожному новому дописі є посилання на туристичний портал міста https://truskavets.ua, який є серцем туристичного простору Трускавця, тут зібрана свіжа інформація для відпочивальників. З початком роботи в соціальних мережах відвідуваність порталу збільшилась в рази, що підтверджує ефективність реклами. Як показує аналітична довідка сайту, люди найбільше цікавились містом, можливістю лікування та відпочинку, а також відомостями про санаторії Трускавця.
Попри карантин Трускавець веде ефективну роботу з популяризації курорту там де це зараз актуально.