До відпочинку після карантину готуються всі – як туристи так і курорти. Зараз в Трускавці роблять все можливе для безпеки відпочивальників, паралельно ведеться і промоція курорту за кордоном. Так, в польському місті Жешув, з яким у грудні минулого року Трускавець підписав угоду про співпрацю, стартувала промоційна кампанія нашого курорту.
Трансляція відеороликів про найкращі пропозиції відпочинку для кожного в Трускавці триватиме рік, а місто за це не заплатить ні копійки. Про це розповіла Наталія Скибак, начальник управління розвитку міста.
Це не перший яскравий приклад результатів наполегливої та ефективної роботи із закордонними партнерами для Управління розвитку міста. Однак, в умовах карантину і катастрофічного браку коштів на рекламу – це краще, що можна отримати від угоди про співпрацю двох міст.
«Вперше делегація від Трускавця: Андрій Кульчинський, міський голова Трускавця, Наталія Скибак, начальник управління розвитку міста та керуюча справами виконкому Олена Петранич відвідали Жешув з робочим візитом на запрошення бурмістра Тадеуша Ференца в лютому 2020 року. Тоді на будівлі їхнього уряду урочисто встановили барельєф із зображенням герба Трускавця – гуски з зеленою галузкою в дзьобі, як міста-побратима. В ході цього візиту ми домовились і про рекламну кампанію курорту-Трускавця в громадському транспорті Жешова. А в рамках підписаної угоди про співпрацю польські партнери погодились промувати Трускавець безкоштовно», – зазначає Наталія Скибак.
На сьогодні в Жешові курсує 200 автобусів, які перевозять 35 мільйонів пасажирів на рік. Оскільки карантинні обмеження в Польщі активно послаблюються, мешканці починають користуватись транспортом. Прямуючи у справах вони почують і про мальовничий Трускавець, який до пандемії був улюбленим місцем відпочинку наших сусідів. Це дає надію, що кількість поляків охочих приїхати на відпочинок до Трускавця після карантину не зміниться, а, скоріше – збільшиться.