Останні два дні у трускавецькому сегменті соціальної мережі Фейсбук активно обговорюється питання короткочасного вимкнення електроенергії у місті-курорті. Вимкнення мали місце 24 та 25 листопада біля 23.00, а також в інший час. Споживачі висловлюють незадоволення, адже вимкнення електроенергії спричиняє тимчасове відключення електроприладів, охоронної сигналізації, електричного опалення, Інтернету і може навіть призвести до поломок побутової техніки.
Як з`ясував профільний заступник міського голови Трускавця Олексій Балицький, відключення електроенергії пов’язані з ремонтом високовольтних ліній електропередач та переведенням їх на нові потужності. Такі відключення мають місце не лише у Трускавці, а на Львівщині загалом. Зокрема, серед сусідніх населених пунктів від таких відключень страждають м. Стебник, с. Модричі та інші. Відключення здійснювалося не Південним (Дрогобицьким) РЕМом, а львівською службою підстанцій ПрАТ «Львівобленерго», адже внаслідок нещодавно проведеної реформи у відання Львова перейшли лінії електропередач по 35 кВ і вузлові підстанції. Так що у енергетиків були вагомі причини, щоб на короткостроковий період припиняти електропостачання чи то окремих вулиць, чи то цілих житлових масивів, або й населених пунктів. Підключення до нових підстанцій та введення нових потужностей підвищить надійність електропостачання та створить резерв потужності для розвитку територій, зокрема міст, кажуть у ПрАТ «Львівобленерго».
Проте таке пояснення енергопостачальної організації навряд чи задовольняє споживачів, котрі справно оплачують послуги ПрАТ «Львівобленерго» та хочуть отримувати ці послуги якісно та належним чином. Принаймні люди мали б бути попереджені про такі відключення, щоб запобігти можливим негативним наслідкам. У зв’язку з цим управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради (начальник управління Сергій Максимич) підготувало відповідного листа до ПрАТ «Львівобленерго» з метою мінімізації відключень та попереднього інформування про них, каже Олексій Балицький.
У ПрАТ «Львівобленерго» рекомендують: аби заздалегідь дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи, отримувати повідомлення про аварійні відключення електроенергії, а також швидко подавати показники електролічильника, потрібно зареєструватися у сервісах «Львівобленерго» у Telegram та Viber: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram. Крім звернення в кол-центр, Ви можете повідомити про відсутність електроенергії чи обірвані проводи електромереж на сайті “Львівобленерго” https://loe.lviv.ua
Якщо світло відсутнє тільки у Вашій квартирі чи лише частині багатоквартирного будинку — проблема у внутрішньобудинкових електромережах, які перебувають на балансі власників будинків. Відтак, у такій ситуації Вам потрібно звертатись до ОСББ чи управляючої компанії, які обслуговують Ваш будинок, або ж до аварійної комунальної служби.