На три дні Трускавець став ареною посилених консультацій туристичних агентств з готельєрами міста. 11-13 грудня наш курорт приймав інфо-тур туристичних агентств та туроператорів зі всієї України. Організатором інфо-туру виступила мережа агенцій гарячих путівок (об’єднує 135 агентств).
Одним з головних пунктів інфо-туру став круглий стіл за участю представників 17 турагентств і туроператорів та трускавецьких готельно-санаторних закладів. Від Трускавця в круглому столі взяли участь міський голова Андрій Кульчинський, радник міського голови з питань промоції та розвитку туризму Руслан Пристай, керівники й менеджери курортних закладів: готелю «Трускавець 365», санаторію «Шахтар», готельно-курортного комплексу «Карпати», готелю «Лісова пісня», готелю «Green Park», компанії «Hotel Management Group» (готель «Міротель», «Мед-Палас», готель «Весна» та вілла «Христина»).
Агенції гарячих путівок до 2020 року працювали виключно в сфері виїзного туризму. Коронавірус, карантин та поділ світу на зони поширення пандемії внесли свої корективи в цей вид бізнесу, тож тепер туроператори звернули увагу на внутрішній туризм. Окрім простого відпочинку щораз більше людей прагне поправити здоров`я чи хоча б зайнятися його профілактикою, тож особливу увагу туроператори звертають на відомі вітчизняні курорти, серед яких Трускавець може посісти провідне місце. Велика роль у тому, що така зустріч відбулася власне у Трускавці, належить раднику міського голови Руслану Пристаю.
«Перед нашим курортом у 2020 році постали нові виклики і ми реагуємо відповідно до цих обставин. Трускавець пропонує найцінніший продукт – здоров`я, і про це повинна знати вся Україна. Інфо-тур туристичних агентств та операторів – це хороша нагода показати всі принади Трускавця, переваги поєднання оздоровлення та відпочинку. Для нас важливо було стати тим містком, який поєднає потужні всеукраїнські туристичні агенції та наших готельєрів. Робота в цьому напрямку триватиме і надалі», – каже міський голова Андрій Кульчинський.