Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Трускавецької міської ради протягом 2020 року

 Робота міської ради щодо розгляду звернень громадян проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міською радою, її структурними підрозділами вживалися дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем мешканців міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.

 В 2020 році в цілому документообіг становив 9625 документів.

 Протягом 2020 року до міської ради надійшло 1034 звернення громадян (у 2019– 1291).

 У порівнянні з минулим 2019 роком загальна кількість звернень зменшилася — на 257 звернень.

 Суттєво знизився показник надходження колективних та повторних звернень. Протягом 2020 року надійшло:

 колективних звернень – 68 (у 2019-120)

 повторних звернень – 3 (у 2019-25)

 Із 1034 звернень, що надійшли до міської ради, позитивно вирішено 591, що становить 57,2%.

 Кількісна характеристика письмових звернень з питань, по яких найчастіше звертаються громадяни, наступна (перша цифра – 2019 рік, друга – 2020, в дужках – збільшення чи зменшення кількості звернень та наскільки):

– соціальний захист 411, 377 (-34)

– житлово-комунальне господарство 173, 59 (-114)

– питання підприємництва 159, 76 (-83)

– землекористування 61, 71 (+10)

– сім’ї, гендерної політики та захисту прав дітей 44, 46 (+2)

– житлові 34, 29 (-5)

– транспорту 15, 7 (-8)

 Актуальними і надалі залишаються питання соціального захисту. З них найбільша кількість звернень (289) стосувалася надання одноразової грошової допомоги.

 За звітний період згідно розпорядження міського голови на підставі поданих заяв надано матеріальну допомогу 282-м малозабезпеченим мешканцям міста, які опинилися в складних життєвих ситуаціях на загальну суму 157850,0 грн.

 Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни, учасники бойових дій в зоні АТО (ООС), пенсіонери та інші громадяни, які потребували соціального захисту і підтримки.

 За категоріями авторів звернень у 2020 році отримано звернень від:

– учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій — 37

– інвалідів І, ІІ, ІІІ групи — 208

– дітей війни — 28

– ветеранів праці — 13

 За соціальним станом заявників — найбільше надійшло звернень від:

– пенсіонерів — 209

– підприємців — 420.

 14-тьом одиноким малозабезпеченим непрацездатним мешканцям міста, які перебувають на обслуговуванні в міському терцентрі надано безкоштовне харчування на 2020 рік.

 Крім цього, за кошти місцевого бюджету виплачено допомогу на поховання на суму 26,0 тис. грн. (13 одержувачів).

 Згідно рішення комісії з надання адресної грошової допомоги мешканцям м. Трускавця, які беруть безпосередньо участь в проведенні антитерористичної операції у 2020 році надано щомісячну адресну грошову допомогу 12-тьом мешканцям міста – учасникам бойових дій в зоні АТО (ООС) на загальну суму – 152,0 тис.грн. за рахунок коштів місцевого бюджету.

 Відповідно до рішення Трускавецької міської ради №968 від 26.07.2018 року «Про затвердження порядку надання адресної допомоги учасникам АТО (ООС), які потрапили у складні життєві обставини у зв’язку з довготривалою важкою хворобою, інвалідністю своїх дітей на 2018 -2020 рр.» надано адресну допомогу двом учасникам бойових дій АТО (ООС) по 20,0 тис.грн. кожному за рахунок коштів місцевого бюджету.

 Відповідно до рішення Трускавецької міської ради № 1619 від 30.01.2020р. «Про надання пільг на оплату житла і комунальних послуг для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, прийомних батьків та опікунів/піклувальників, на 2020 рік» надано знижку на оплату за користування житлом та комунальними послугами для:

– 8-ми опікунів /піклувальників/ та прийомних батьків;

– 12-ох дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

– 4-ох осіб з числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

 У 2020 році 30-ть дітей з особливими потребами, які проживають у м.Трускавці пройшли безкоштовну дельфіно-терапію у дельфінарії «ОСКАР»;

на проходження безкоштовного лікування в ТОВ «Міжнародна реабілітаційна клініка Козявкіна» скеровано 19 дітей з особливими потребами, які зареєстровані та проживають в м.Трускавці.

 Особистий прийом громадян міським головою проводився згідно із затвердженим графіком, за участю начальників управлінь та завідувачів відділів міської ради, керівників комунальних підприємств, які забезпечують вирішення поставлених заявниками питань та висвітлення їх у засобах масової інформації.

 Основні питання порушені громадянами на особистому прийомі: житлово-комунальні, житлові, соціального захисту, земельні, перевезення пільгових категорій.

 З вищестоящих органів влади надійшло одне звернення.

 Від інших органів, установ, організацій надійшло на розгляд 3 (три) звернення:

– Державної екологічної інспекції у Львівській області – 1 звернення;

– Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області – 1;

– Дрогобицької місцевої прокуратури – 1.

 Протягом 2020 року на додатковому контролі перебувало 328 звернень.     

 Протягом звітного періоду надійшло 82 інформаційних запити різної тематики ( у 2019 році – 59);

 Електронних петицій – 20 (з них – 10 відхилено).

 Протягом 2020 року з державної установи «Урядовий контактний центр» до міської ради надійшло 246 звернень (у 2019 році – 255 звернень).

 В основному заявники піднімали питання, пов’язані з наданням та оплатою комунальних послуг, затримки у виплаті соціальних допомог, призначення та перерахунок житлових субсидій. Також були звернення з приводу повернення відвідувачів санаторіїв до місць свого проживання у зв’язку з оголошенням у державі карантину по епідемії коронавірусу.

 За звітний період до міської ради з гарячої лінії області надійшло 135 звернень (у 2019 р. – 145).

 Найбільша кількість звернень стосувалася питань: комунального господарства, незадовільної якості питної води, охорони здоров’я.

 Слід зазначити, що всі звернення, які надійшли на розгляд до міської ради уважно розглядаються, викладені у них факти ретельно перевіряються та вживаються відповідні заходи для вирішення порушених у зверненнях питань.

 На виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та невідкладного вжиття заходів, у міській раді забезпечено цілодобову роботу служби «1500» (у 2020 році надійшло 130 звернень). Усім громадянам надано усне роз’яснення та вжито відповідних заходів для вирішення піднятих питань.

 На Трускавецькому радіо продовжує працювати рубрика «Зв’язок з громадою», яка передбачає спілкування із мешканцями міста керівництва міської ради, керівників комунальних підприємств у прямому ефірі.

 Мешканці міста також можуть реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу, отримати безкоштовну юридичну консультацію в Бюро правової допомоги, яке працює в місті.

 Керівники структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, посадові особи, яким скеровуються для вирішення по суті звернення громадян, значну увагу приділяють стану виконавської дисципліни в роботі із зверненнями громадян та виконання доручень міського голови по зверненнях з особистого прийому громадян, а також звернень, які надходять з урядової гарячої лінії та гарячої лінії області, а також вживають заходи щодо об’єктивного, повного та своєчасного розгляду звернень громадян, постійно аналізувати причини надходження повторних звернень.

 За результатами роботи із зверненнями громадян щоквартально проводиться аналіз та узагальнення звернень що надходять до міської ради до органів влади вищого рівня урядову гарячу лінію, гарячу лінію області.

 Питання про підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховується на засіданні виконавчого комітету.

 Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі і спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.  

Керуюча справами: Петранич О.М.