18-20 березня 2021 року за організації кафедри неорганічної хімії Львівського національного університету імені Івана Франка, Міністерства освіти і науки України та Львівської обласної державної адміністрації стартувала VІІ Науково-методична конференція «Сучасні тенденції навчання хімії». Другий рік поспіль традиційне об’єднання вчених та педагогів з усіх куточків України у форматі дистанційного режиму.
Варто зазначити, що до роботи конференції долучився директор Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації Олег Паска, який подякував організаторам конференції за актуальність обраних тем та напрямків дискусії.
Директор КЗ ЛОР «Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти» Павло Хобзей у своєму виступі зазначив, що основою будь-якої компетенції є насамперед ґрунтовні знання. Перед початком роботи конференції декан факультету культури і мистецтв Львівського національного університету імені Івана Франка, доцент Роман Крохмальний детально розповів учасникам наукового форуму про минуле і сьогодення Львівського університету, презентувавши структуру, наукові здобутки та активне позалекційне життя ЛНУ ім. Івана Франка.
У конференції брали участь, зокрема: наукова співробітниця Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, академік Національної академії педагогічних наук України, професорка Ольга Ярошенко; редакторка видавництва «Ранок», викладачка Центру післядипломної освіти Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна Вікторія Круглова; професорка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР «Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти» Марія Савчин.
Загалом цьогорічна конференція згуртувала доповідачів, які здійснювали свої напрацювання за такими напрямками: навчання хімії у закладах загальної середньої та професійної освіти; методична підготовка учителів природничих дисциплін у закладах вищої освіти; мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки; STEM-освіта; науково-дослідницька складова діяльності вчителя хімії; інновації в хімічній освіті, дистанційне викладання хімічних дисциплін; пріоритетні напрями наукових досліджень у галузі хімії та впровадження їхніх результатів у фахову підготовку вчителів.
Свою доповідь «Проєктно-дослідницька діяльність учнів в умовах дистанційного навчання» презентувала вчителька Наталія Паращак, навчально-виховного комплексу “Середня загальноосвітня школа №2-гімназія”. Така форма роботи сприяє активізації пізнавальної діяльності та формуванню навичок дослідницької роботи на уроках хімії.