«Повноцінними є лише ті знання, які дитина здобула власною активністю» –
Йоганн Песталоцці
Узагальнення власного педагогічного досвіду та його презентація педагогічній спільноті – одна з функцій учителя початкових класів, яка була на високому рівні продемонстрована педагогами ЗО міської територіальної громади, які атестуються.
З метою предметного обговорення досвіду колег, напередодні для професійної спільноти було представлено документ з посиланнями на розміщені матеріали для попереднього ознайомлення.
Професійні компетентності, знання предмету, вміння та навички були представлені вчителями у формі відеоматеріалів показових занять, мультимедійних презентацій, лайфхаків учителя Нової української школи.
Використання технологій кооперативного, ситуативного, групового навчання презентовані учителем Вовнянко Мирославою Мирославівною, Станильський ЗЗСО І ст.
З прийомами ефективного використання цеглинок Лего як інструменту розвитку конструктивного мислення учнів початкової школи поділилися Савчин Галина Петрівна та Чернецька Галина Євгенівна, Уличненський ЗЗСО І-ІІІст.
Реалізація ігрової моделі навчання, необхідність підпорядкування гри визначені дидактичній меті розкриваються у методичних напрацюваннях Клепач Марії Дмитрівни та Якубів Оксани Василівни, Уличненський ЗЗСО І-ІІІст.
Різні форми проведення підготовчої роботи перед написанням переказу стали предметом для обговорення методичної мети уроку учителя Жеплінської Наталії Миронівни, СЗШ №1. Педагог демонструє ефективне використання на уроках інтерактивних методів навчання, мультимедійних презентацій, технічних засобів навчання.
Мета нетрадиційного уроку-концерту учителя Задорожної Наталії Тарасівни, СЗШ №1, розриває методику формування креативності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва.
Активний обмін ідеями, аналіз методичних проблем учителів початкової школи, участь в обговоренні засвідчують їхню активну позицію, прагнення до саморозвитку підвищення професійного рівня. Анкети самооцінювання дозволили вчителям оцінити свою професійну кваліфікацію та готовність до професійної діяльності у рамках відповідної кваліфікаційної категорії.