Сучасні освітні інструменти вчителя-словесника для організації навчання, підвищення якості знань учнів та результативності освітнього процесу

 IMG 7018Screenshot 1Screenshot 1613.04 відбувся міський семінар «Сучасні освітні інструменти вчителя-словесника для організації навчання, підвищення якості знань учнів та результативності освітнього процесу» для вчителів української мови та літератури Трускавецької МТГ в форматі онлайн,  за допомогою використання програми GOOGLE MEET.

 Учасникам семінару було завчасно запропоновано ознайомитися з відкритими уроками, позакласним заходом  педагогів НВК «СЗШ №2-гімназія», які були розміщені на You Tube каналі.  Під час обговорення було  представлено такі форми роботи: урок української мови в 5-А класі на тему «Другорядні члени речення», шо підготувала й провела Попадинець Марія Михайлівна («учитель-методист»), елементи уроку з української мови в 11 класі «Лексика» з використанням сервісу Wordwal, запропонований Пилат Лесею Мирославівною («старший учитель»), позакласний захід «Інсценізація фрагментів поеми у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай», який підготувала Мількович Марія Миколаївна («старший учитель»).

Директор ЦПРПП Форемна Інна Миколаївна та консультант Гаврилик Жанна Ігорівна стали модераторами груп у обговоренні з педагогами навчальних закладів Трускавецької МТГ щодо представлених матеріалів, поділились власним досвідом використання різних інструментів, які є дієвим засобом в організації освітнього процесу та допомагають зробити навчання якісним, цікавим і результативним.

 У ході семінару вчитель української мови та літератури Л.М. Пилат представила посібник для підготовки до ЗНО з української мови «Знай українську! Сучасний підхід у підготовці до ЗНО», співавтором якого вона є. У цьому посібнику наочно продемонстровано сучасні освітні інструменти, які дають можливість учням самостійно готуватись до складання ЗНО з української мови, а вчителям якісно допомагати їм у цьому, а саме: опорні  схеми, таблиці, меми, комікси, хмаринки слів, традиційні й онлайн-тести, ігри, тренажери тощо.

Такі форми роботи, запропоновані інструменти, засоби організації взаємодії для наповнення професійного Кейсу філолога є дієвим механізмом у розширенні фахової траєкторії педагогів.

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc