Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян що надійшли до Трускавецької міської ради протягом 1-го півріччя 2021 року

Робота міської ради щодо розгляду звернень громадян проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міською радою, її структурними підрозділами вживалися дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем мешканців міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.

В цілому документообіг за перше півріччя 2021 року становить 6308 документів.

Протягом 1-го півріччя 2021 року до міської ради надійшло 970 звернень громадян, що на 342 одиниці більше ніж за аналогічний період 2020 року:

– письмових звернень – 696;

– запитів на отримання публічної інформації – 32;

– з урядової гарячої лінії – 164;

– з гарячої лінії області – 75;

– депутатських звернень від депутатів Львівської обласної ради – 3.

Із 970 звернень, що надійшли до міської ради, позитивно вирішено 478, що становить 49,3 відсотка.

            Кількісна характеристика письмових звернень з питань, по яких найчастіше звертаються громадяни, наступна:

                                                                                      1 півр. 2021р.           1 півр. 2020р.

– соціальний захист                                                   239 (+66)                  173

– житлово-комунальне господарство                         25 (-6)                       31

– питання підприємництва                                          77 (+58)                     19

– землекористування                                                     86 (+57)                    29

– сім’ї, гендерної політики та захисту прав дітей   25 (+9)                       16

– житлові                                                                        11 (-1)                       12

-транспорту                                                                7 (+4)                         3  

– електронні петиції                                                       10(+1)                         11

Актуальними і надалі залишаються питання соціального захисту. З них найбільша кількість звернень (198) стосувалася надання одноразової грошової допомоги.

За звітний період згідно розпорядження міського голови на підставі поданих заяв надано матеріальну допомогу 186-м малозабезпеченим мешканцям міста, які опинилися в складних життєвих ситуаціях на загальну суму 105750,0 грн. (в т.ч. 86 інвалідів на суму 47950,0 грн.)

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни, учасники бойових дій в зоні АТО (ООС), пенсіонери та інші громадяни, які потребували соціального захисту і підтримки.

За категоріями авторів звернень у 1-му півріччі 2021 року отримано звернень від:

– учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників АТО — 75

– інвалідів І, ІІ, ІІІ групи — 111

– дітей війни — 20

– ветеранів праці — 13

За соціальним станом заявників — найбільше надійшло звернень від:

– пенсіонерів — 142

– підприємців — 313.

Крім цього, за кошти місцевого бюджету виплачено допомогу на поховання на суму 20,0 тис.грн. (10 одержувачів).

Відповідно до рішення Трускавецької міської ради № 677 від 22.04.2021р. «Про затвердження порядку надання адресної допомоги учасникам АТО (ООС), які потрапили у складні життєві обставини у зв’язку з довготривалою важкою хворобою, інвалідністю своїх дітей на 2021 рік» надано адресну допомогу двом учасника бойових дій АТО (ООС) по 20,0 тис.грн. кожному за рахунок коштів місцевого бюджету.

Відповідно до рішення Трускавецької міської ради № 126 від 28.01.2021р. «Про надання пільг на оплату житла і комунальних послуг для опікунів/піклувальників, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, прийомних батьків та опікунів/піклувальників, на 2021 рік» знижку на оплату за користування житлом та комунальними послугами отримали:

  • 9 опікунів /піклувальників/ та прийомних батьків;
  • 14 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • 4 особи з числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

           Згідно поданих заяв протягом 1-го півріччя 2021 року:

– скеровано на оздоровлення та відпочинок в ДП «УДЦ «Молода Гвардія» – 12 дітей пільгових категорій;

– скеровано на безкоштовне лікування та реабілітацію – 24 дитини-інваліда у ТОВ «Міжнародна реабілітаційна клініка Козявкіна»;

– 21 дитину з особливими потребами включено в групу дітей, які будуть проходити безкоштовний сеанс дельфінотерапії у дельфінарії «Оскар».

            З вищестоящих органів влади звернень не надходило.

                 Від інших органів, установ, організацій надійшло на розгляд 3 (три) звернення:  

  • Секретаріату уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – 1;
  • Головного управління Держпродспоживслужби у Львіській області – 1;
  • Трускавецького відділення поліції – 1.                                      

Протягом 1-го півріччя 2021 року на додатковому контролі перебувало 158 звернень. 

Протягом звітного періоду надійшло 32 інформаційних запити різної тематики (у 1-ому півріччі 2020 року – 31).

Протягом 1-го півріччя 2021 року з державної установи «Урядовий контактний центр» до міської ради надійшло 164 звернення (у 1-ому півріччі 2020 року – 121).                                                        

В основному заявники піднімали питання, пов’язані з наданням та оплатою комунальних послуг, затримки у виплаті соціальних допомог, призначення та перерахунок житлових субсидій, надання пільг на ліки. Найбільша кількість звернень (47) стосувалася забезпечення заявників препаратами інсуліну по безкоштовному рецепту (що пов’язано з затримкою виділення субвенцій з державного бюджету).

За звітний період до міської ради з гарячої лінії області надійшло 75 звернень (у 1-ому півріччі 2020 р. – 66).

Найбільша кількість звернень стосувалася питань: комунального господарства, незадовільної якості питної води, охорони здоров’я (забезпечення препаратами інсуліну по безкоштовному рецепту).

Слід зазначити, що всі звернення, які надійшли на розгляд до міської ради уважно розглядаються, викладені у них факти ретельно перевіряються та вживаються відповідні заходи для вирішення порушених у зверненнях питань.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та невідкладного вжиття заходів, у міській раді забезпечено цілодобову роботу служби «1500» (у звітному періоді надійшло 47 звернень). Усім громадянам надано усне роз’яснення та вжито відповідних заходів для вирішення піднятих питань.

На Трускавецькому радіо продовжує працювати рубрика «Зв’язок з громадою», яка передбачає спілкування із мешканцями міста керівництва міської ради, керівників комунальних підприємств у прямому ефірі.

Мешканці міста також можуть реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу, отримати безкоштовну юридичну консультацію в Бюро правової допомоги, яке працює в місті.

Керівники структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, посадові особи, яким скеровуються для вирішення по суті звернення громадян, значну увагу приділяють стану виконавської дисципліни в роботі із зверненнями громадян, а також вживають заходи щодо об’єктивного, повного та своєчасного розгляду звернень громадян, постійно аналізують причини надходження повторних звернень.

За результатами роботи із зверненнями громадян щоквартально проводиться аналіз та узагальнення звернень що надходять до міської ради до органів влади вищого рівня урядову гарячу лінію, гарячу лінію області.

Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі і спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.

Начальник відділу організаційного

забезпечення діяльності виконкому                                   ЛІЛІЯ   Кіндракевич

 

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc