З ранку 24 лютого Україна живе і працює в нових обставинах – в умовах війни. Українські підприємства і підприємців не припинили своєї діяльності в реаліях ризику та невизначеності.
В багатьох постає питання: як в умовах постійної зміни ситуації та нововведень до законодавства залишатися у правому полі? Зокрема, як зараз подавати фінансову звітність? Які зміни відбулися у податковій системі? Як навести лад у фінансах та зустріти перемогу з мінімальними втратами?
Вивчати зміни в оподаткуванні, бухгалтерському обліку та звітуванні будемо на нашому онлайн-курсі “Все про прибуток та бухгалтерію. Як організувати ефективний розподіл ресурсів”.
На заняттях ви дізнаєтесь:
Заняття 1. Як навести лад у грошах під час війни
Програма заняття:
1.Перегляд доходів і комунікація з клієнтами.
2.Перегляд, систематизація та відмова від витрат.
3.Фінансові показники, за якими зараз треба слідкувати.
4.Як збалансувати податки під час війни.
5.Гранти для бізнесу 250 тис грн
Заняття 2: Управлінський облік. Баланс, звіт про фінансові результати і звіт cash flow як основні показники діяльності вашого бізнесу
Програма заняття:
1.Чому важливо вести управлінський облік навіть якщо у вас маленький бізнес
2.Баланс
3.Звіт про фінансові результати
4.Cash flow
Заняття 3: Вибір системи оподаткування ФОП. На що потрібно звернути увагу платникам єдиного податку під час воєнного стану
Програма заняття:
1.Як ФОПу правильно вибрати систему оподаткування для оптимізації податків. Загальна система оподаткування VS єдиний податок
2.ТОП – 5 помилок платників єдиного податку
3.Єдиний податок на період дії військового стану
4.Єдиний податок і ЄСВ за ФОПа: платити чи неплатити?
Заняття 4: РРО/ПРРО і оплата праці під час війни
Програма заняття:
1.Як змінилися трудові відносини в умовах війни.
2.Як оформити призупинення трудових відносин на час воєнного стану.
3.Як скасування свят вплине на відпустки та лікарняні.
4.Як отримати компенсацію за працевлаштування переселенців і відобразити її в обліку.
5.РРО: на що звернути увагу, щоб не потрапити в поле зору податківців
Спікерка – Гончарук Ірина (https://www.instagram.com/goncharuk__iryna/), бізнес-тренерка, засновниця та директорка бухгалтерського бюро «Баланс-Інфо», сертифікована бухгалтер-практик міжнародної кваліфікації. 8 років досвіду роботи в державній фіскальній службі України на посаді головного ревізора-інспектора. Член української асоціації сертифікованих бухгалтерів-аудиторів.
Також у рамках проєкту створено мультимедійні коворкінг-центри в партнерських громадах, де ви можете пройти цей курс, якщо у вас немає технічної можливості зробити це з дому або просто за бажанням, а також зможете познайомитися з іншими учасниками курсу, поділитися враженнями та разом розвивати свої професійні здібності.
Старт навчання: 3 листопада
Розклад занять: щовівторка та четверга
Тривалість одного заняття: 1 година
Час: 16:00 – 17:00
Вартість: безкоштовно
Реєстрація на курс за посиланням :
https://docs.google.com/…/124gPhnOPNdHT4BYZTTSRDB…/edit
Навчання проходить в рамках проєкту “Соціальна інтеграція внутрішньо переміщених осіб в обраних партнерських громадах” у рамках проєкту «Програма ЄС Міцні Регіони – Спеціальна програма підтримки України», який співфінансується Європейським Союзом та Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) та реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH GIZ: Perspectives for Eastern Ukraine.