Трускавецька ДПІ інформує, що основні переваги використання електронних сервісів ДПС України, а саме: економія робочого часу платника податків, відсутність необхідності придбавати бланки звітних документів, уникнення черг, оновлення версій документів звітності, оперативність обробки отриманої інформації, підтвердження подання звітності, постійне оновлення програмного забезпечення, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
Використовуючи функції Електронного кабінету, платники податків можуть реалізувати свої права та обов’язки, наприклад отримати інформацію про наявність/відсутність податкового боргу, сформувати та надіслати податкову звітність та інше.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
У центрі обслуговування платників податків у Державній податковій інспекції організовано робоче місце, де спеціаліст центру обслуговування платників на прикладі може показати всі етапи роботи в «Електронному кабінеті» (від отримання КЕП до надсилання звітності).