ПриватБанк відкрив три відділення підвищеної доступності на Львівщині, одне з них – у Трускавці

Перші три відділення підвищеної доступності ПриватБанку на Львівщині вже обслуговують клієнтів у Дрогобичі (вул. Данила Галицького, 5/1), Трускавці  (вул. Героїв УПА, 2) та Стрию (вул. Шевченка, 66). Приміщення цих відділень відремонтовано і облаштовано з урахуванням державних будівельних норм,  найкращих існуючих практик доступності та із залученням експертних організації у сфері безбар’єрності.

“У такому відділенні дуже зручно отримувати послуги, – ділиться враженнями військовий Ігор Кузняк, який користується кріслом колісним. – Тут не лише комфортно і затишно, але й все побудовано з урахуванням потреб людей на кріслах колісних: дуже зручний заїзд, простора та зручна вбиральня. Найбільше до вподоби окреме касове вікно. Дуже хотілося б аби такі зручні умови були у кожному відділенні”.

“Мені зручно отримувати банківські послуги у цьому відділенні,  – розповідає Уляна Вуйк,  яка користується кріслом колісним. –  Приємно вразила зручна і доступна каса, де я можу самостійно звернутися до касира та вирішити свої питання. Доступний і просторий санвузол надає можливість скористатися ним без сторонньої допомоги. Такі відділення мають бути і у великих, і у малих містах по всій країні”.

Відкриття таких відділень забезпечує мешканцям та гостям міст, у тому числі курорту Трускавець, можливість користуватися банківськими продуктами без бар’єрів та перешкод.

“Направляючі на підлозі дуже зручні, –  розповів Володимир Смик з порушенням зору. – Вони мають таку форму, що відчуваються не лише тростиною, але і через підошву, водночас їх висота не заважає пересуватися. Це дуже важливо”.

Усі відділення обладнано пандусами або підйомниками, зручною вхідною зоною з інформаційними тактильними і маркувальними табличками та мнемосхемами, візуальними елементами доступності. Всередині приміщень облаштовано тактильні попереджувальні і направляючі індикатори. Для зручності клієнтів на кріслах колісних встановлено універсальну касову кабіну та універсальний санвузол з поворотним дзеркалом, поручнями біля унітазу, тримачами для милиць та кнопкою виклику. Тримачі для милиць встановлено і біля кас та в зонах самообслуговування.

«Безбар’єрність вже стала суспільною нормою в Україні. Трансформація країни відбувається буквально на наших очах,  – розповідає Андрій Якимів, директор Західного макрорегіонального управління ПриватБанку. – Ми впевнені, що інклюзивність є ключем до сталого розвитку суспільства, і активно працюємо над впровадженням безбар’єрних рішень у всіх наших відділеннях. Як найбільший державний банк, маємо бути лідером і прикладом на цьому шляху».

Нагадаємо, що з вересня 2024 року в застосунку Приват24 офіційно з’явився сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою. А вже у грудні банк зробив наступний крок із підвищення доступності банківських послуг –  відеоконсультації жестовою мовою від фахівців ПриватБанку у застосунку «Приват24 для бізнесу».  Це унікальні рішення для банківських застосунків в Україні, розроблені фахівцями ПриватБанку, дозволяють клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати консультації безпосередньо від фахівців банку.

Реалізація цих проєктів є лише частиною  Стратегії безбар’єрності ПриватБанку, метою якої є забезпечення рівного доступу до фінансових послуг для всіх громадян, незалежно від місця проживання чи фізичних можливостей.

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc