Візуалізація навчальної інформації на уроках природничого циклу

10 січня на засіданні вчительської спільноти природничої галузі Трускавецької МТГ проведено науково-інформаційний практикум «Візуалізація навчальної інформації на уроках природничого циклу» в форматі Zoom-конференції.

Сучасна освіта мусить мати випереджальний характер, тобто бути націленою на майбутнє, на розв’язання проблем нового часу, розвиток творчих здібностей учасників навчально-виховного процесу, формування в них проектної культури, нових способів мислення – усього того, що забезпечує успішну соціалізацію. Тож працювати за новими вимогами може лише творчий учитель, що перебуває в постійному пошуку, повсякчасно навчається.

Особливого значення набуває сьогодні застосування нестандартних форм навчання, що захоплюють учнів, сприяють формуванню компетентностей, творчих здібностей.

Особливого значення набуває проблема реалізації принципу наочності на основі розвитку і використання резервів візуального мислення учнів.

Теоретичний матеріал доповідей, стосувався проблем в природничій освіті, можливостей застосування редакторів хімічних формул, онлайн-дощок, програм для редагування відео, засобів для створення мобільних застосунків, онлайн-генераторів хмари слів, мемів та був підсилений практичною частиною. Доповідачі демонстрували широкі можливості використання мобільних застосунків у дослідницькій і навчальній діяльності учасників освітнього процесу, приділили велику увагу формам і методам освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.

Вчителі мали можливість поділитись власним досвідом візуалізації навчальної інформації на уроках хімії та біології.

Залишити відповідь

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc