Як отримати довідку про відсутність заборгованості?

Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733.

Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи формується за відсутності у платника за даними інформаційних систем контролюючих органів податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску та іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Для отримання довідки платникові необхідно подати заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи за формою згідно з додатком 2 до Порядку № 733.

Заява подається платником на його вибір:

у паперовій формі – до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника;

в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua.

Вхід до приватної частиниЕлектронного кабінету здійснюється після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.

Меню ,,Заяви, запити” приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати заяву за формою J1300306 (для юридичних осіб) або F1300306 (для фізичних осіб).

Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта, підприємства, установи, організації, до якого довідку буде подано платником.

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві.

Термін надання довідки становить п’ять робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.

Довідку у паперовій формі платник отримує безпосередньо в органі, до якого було подано заяву.

Довідку або відмову у наданні довідки в електронній формі платник отримує у вкладці ,,Вхідні” меню ,,Вхідні/вихідні документи” приватної частини Електронного кабінету.

Довідка надається платнику безкоштовно.

Строк дії довідки становить 10 календарних днів з дати її формування.

Залишити відповідь

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc