УКРАЇНА                                            

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА                

Львівської області

(ТРИДЦЯТЬ ДЕВЯТА СЕСІЯ СЬОМОГО ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ )

Р І Ш Е Н Н Я

Від 06 березня 2018 року               № 862                            

                                                                                                                                

Про звернення депутатів Трускавецької

міської ради щодо підтримки законопроектів

№ 5561 та № 5562 від 23.06.2017р.

 

 

               Міська рада

                                                                                                               В И Р І Ш И Л А :

            1.Підтримати звернення депутатів Трускавецької міської ради щодо підтримки законопроектів №5561 та №5562 від 23.06.2017 року згідно додатку.

  1. Направити звернення депутатів Трускавецької міської ради щодо підтримки законопроектів №5561 та №5562 від 23.06.2017 року до Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України.
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування і ЗМІ.

                                                                               Міський голова                                               А. Кульчинський

     Додаток

до рішення міської ради № 862 від 06.03.2018р.

                                                                                     Президенту України

                                                                               Верховній Раді України

                                                                                     Кабінету Міністрів України

        ЗВЕРНЕННЯ

                     депутатів Трускавецької міської ради щодо підтримки                      

                   законопроектів № 5561 та № 5562

У той час, коли Україна переживає економічний занепад, та фактичну відсутність виробництва доступних “українських” автомобілів, виготовлення та продаж яких українські автовиробники так і не спромоглись запровадити, в Україні діють необгрунтовані обмеження на імпорт вживаних автомобілів, а саме: дата випуску автомобіля, що ввозиться з метою розмитнення, має бути не раніше 01.01.2010 р. з екологічною нормою викидів відпрацьованих газів ЄВРО-5; одне авто на одну людину, з забороною продавати протягом року; автомобіль має бути ввезений особисто.

Разом з тим, у Верховній Раді України вже зареєстровано Проект Закону про внесення змін до Закону України “Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів” щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів № 5561 та Проект Закону “Про внесення змін до розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів” № 5562, які покликані вдосконалити чинне законодавство України, привести його у відповідність до європейського, з урахуванням соціально-економічних • к-треб суспільства, стану економіки та автомобільного ринку, а також матеріального становища громадян України.

Законопроекти №5561 та №5562 були розроблені з метою вирішити ряд проблем, а саме:

  • Збільшення доходу бюджету за рахунок додаткових надходжень від митних платежів за рахунок прогнозованого ввезення близько 1 мільйона авто на рік, який базується на прикладі Польщі
  • Вирішення проблеми з власниками автомобілів на іноземній реєстрації. Громадяни, які придбали таке авто, зможуть розмитнити та поставити його на український облік, що призведе до додаткових надходжень до бюджету (за різними даними, таких авто в Україні налічується від 700 тисяч до 2 мільйонів).
  • Збільшення доходу від акцизу на пальне, що дозволить здійснювати ремонт та розбудову доріг та інфраструктури.
  • Розвиток підприємств, зокрема – станцій технічного обслуговування, ринку автомобільних запчастин, тощо. Це дозволить збільшити дохід за рахунок прямих податків до бюджету та забезпечити нові робочі місця.

Адаптування та наближення українського законодавства до законодавства європейських країн, таких як Польща, Словаччина, країни Балтики.

  • Поступове оновлення автопарку відповідно до можливостей та доходів громадян (за існуючою статистикою зараз кожний 4-й автомобіль в Україні виготовлений до 1990 року). В той же час оновлення автопарку призведе до підвищення безпеки громадян у разі ДТП.
  • Покращення екологічного стану в країні за рахунок оновлення автопарку.
  • Зменшення рівня використання різноманітних тіньових схем у сфері користування автомобілями.
  • Надання змоги купити автомобіль громадянам, які особливо потребують індивідуального транспортного засобу: інвалідам та сім’ям з дітьми-інвалідами, багатодітнім сім’ям та дитячим будинкам сімейного типу, селянам, учасникам АТО та іншим.

Треба звернути увагу на те, що на території деяких західних та центральних областей України неодноразово проводилися акції протестів поблизу міжнародних автомобільних пунктів пропусків, перекривався рух транспорту на автомагістралях, проводилися мітинги власників автомобілів із іноземною реєстрацією. Метою цих акцій, у першу чергу, є вирішення критичної проблеми з порушенням законодавства зі сторони митників, але кінцева мета – це впровадження адекватних вимог та податкових ставок щодо розмитнення вживаних транспортних засобів.

Але в той же час дії окремих вищих державних органів країни та їх посадових осіб збурюють населення та підштовхують його до нових акцій протесту. Остання акція відбулася 24 – 25 травня 2017 р. проти погодження Комітетом з питань податкової та митної політики Верховної Ради України Проекту Закону “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо єдиного збору, який справляється у пунктах пропуску через державний кордон України” №4932 від 08.07.2016р.

Також хочемо повідомити, що 24 травня 2017 року на засіданні Комітету з питань євроінтеграції законопроекти №5561 та №5562 отримали позитивні висновки. І це є ще одним офіційним підтвердженням того, що на території країн ЄС немає обмежень щодо імпорту вживаних автомобілів, а отже – що ЄС ніколи не вимагав від України впровадження обмежень на імпорт вживаних автомобілів ані за роком виготовлення, ані за екологічними нормами викидів.

                                        Секретар міської ради                                                                                                     Н.Пономаренко

 

 

Залишити відповідь

Перейти до вмісту