Тризуб

Україна
Трускавецька міська рада
Львівської області
Виконавчий комітет

Рішення виконавчого комітету № 25 від 21.03.2019р. “Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік”

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області 

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

Від 21 березня 2019 року         № 25
 Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за 2018 рік    

            Заслухавши інформацію керуючої справами виконавчого комітету Петранич О.М. про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2018 році, відповідно до п.б ч.2 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради:

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2018 році взяти до відома.
  2. Начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств:
            2.1. Забезпечити належне виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання розгляду звернень громадян, посадових осіб, народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
            2.2. Проводити особисті прийоми громадян, відповідно до затверджених графіків.
2.3. Приділити особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, пенсіонери, ветерани війни та праці, учасники АТО, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші соціально-незахищені верстви населення.
2.4. Не допускати надання неповних відповідей на звернення, із порушенням термінів розгляду, при відмові у задоволенні вимог, викладених у зверненні обов’язково роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення.
            2.5. Забезпечити уважний та своєчасний розгляд звернень отриманих на урядову телефонну «гарячу» лінію, гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, службу «1500» та оперативне вирішення порушених у них питань.
            2.6. За результатами роботи із зверненнями громадян у 2018 році провести аналіз та узагальнення звернень, зокрема тих, що надійшли до органів влади вищого рівня, на урядову телефонну «гарячу лінію», гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, запитів на отримання публічної інформації та повторних, для виявлення причин, що їх породжують.
  1. Комунальному підприємству «Редакція міського радіомовлення» та відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю оприлюднювати через засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті узагальнені матеріали по роботі зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів, роз’яснення з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами О.Петранич.

            Міський голова                                                                          А.Кульчинський

 

Довідка

 про підсумки роботи  із зверненнями громадян що надійшли до Трускавецької міської ради протягом 2018 року

 

Робота міської ради щодо розгляду звернень громадян проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Аналіз стану забезпечення  реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міською радою, її структурними підрозділами вживалися дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем мешканців міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.

Протягом 2018 року до міської ради надійшло 1459 звернень громадян.

В порівнянні з минулим роком загальна кількість звернень суттєво зменшилася — на 558 звернень.

Знизився також показник надходження колективних звернень: у 2018 році надійшло — 103 ( у 2017 році-162).

Повторних звернень надійшло- 41 (у 2017 році- 33).

Із 1459 звернень що надійшли до міської ради, позитивно вирішено — 751, що становить 51,5%.

Кількісна характеристика звернень з питань, по яких найчастіше звертаються громадяни, наступна:

 

                                                                                         2018р.                    2017 р.

 

– соціальний  захист                                                   406(-451)                      857

– житлово-комунальне господарство                         190(-54)                      244

– питання підприємництва                                         158(-108)                     266

– житлові                                                                         63(-18)                       81

– землекористування                                                     65(+17)                       48

-транспорту                                                                    26(-8)                          34

Найбільш актуальними  і на далі залишаються питання соціального захисту. Мешканці міста в основному зверталися з проханням надати матеріальну допомогу (302 звернення).

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни, учасники бойових дій в зоні АТО, пенсіонери та інші громадяни, які потребували соціального захисту і підтримки.

За категоріями авторів звернень у 2018 році отримано звернень від:

– учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій — 57

– інвалідів І,ІІ,ІІІ групи — 187

– дітей війни — 44

– ветеранів праці — 24

За соціальним станом заявників — найбільше надійшло звернень від:

– пенсіонерів — 347

– підприємців — 272.

За звітний період згідно розпорядження міського голови на підставі поданих заяв надано матеріальну допомогу 260 малозабезпеченим мешканцям міста  які опинилися в складних життєвих ситуаціях (з них 120 осіб з інвалідністю) на загальну суму 115300,00 грн.

Протягом 2018 року в міському територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів надано безкоштовне лікування 15-тьом одиноким малозабезпеченим, непрацездатним мешканцям міста.

Крім цього, у 2018 році з міського бюджету виділено 20,0тис.грн.на  виплату допомоги на поховання (10 одержувачів).

Згідно рішення комісії з надання адресної грошової допомоги мешканцям м.Трускавця, які беруть безпосередньо участь в проведенні антитерористичної операції у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету надано щомісячну адресну грошову допомогу 21 трускавчанину – учаснику бойових дій в зоні АТО на загальну суму – 22,4тис. грн.

Відповідно до «Комплексної програми соціальної підтримки у Львівській області учасників АТО та їхніх родин, а також родин Героїв Небесної Сотні на 2016-2019 роки» у 2018 році 7 демобілізованих учасників АТО отримали одноразову грошову допомогу на суму 21, 0 тис. грн.

Згідно рішення Трускавецької міської ради № 791 від 25.01.2018р. 22 сім’ї, де проживають діти-сироти,  діти позбавлені батьківського піклування та особи з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування отримали100% знижку на оплату за користування житлом та комунальними послугами в межах норми споживання.

Особистий прийом громадян міським головою проводився згідно із затвердженим графіком, за участю начальників управлінь та відділів міської ради, керівників комунальних підприємств, які забезпечують вирішення поставлених заявниками питань та висвітлення їх у засобах масової інформації.

У 2018 році міським головою прийнято  216 громадян (в т.ч. 25 колективних звернень).

Основні питання порушенні громадянами на особистому прийомі: житлово-комунальні, житлові, соціального-захисту, транспорту, проведення підприємницької діяльності, та інші.

З вищестоящих органів влади надійшло на розгляд 17 звернень (у 2017р. – 17):

 2018 р.2017 р.
Адміністрація Президента Ураїни64
Кабінет Міністрів України3
Верховна Рада України1
Львівська обласна державна адміністрація610
Львівська обласна рада2
Інші2

 

Дрогобицькою місцевою прокуратурою скеровано на розгляд в міську раду 4 звернення (у 2017 р. – 2).

Протягом 2018 року на додатковому контролі перебувало — 531 звернення, в тому числі:

Львівській обласній державній адміністрації — 3 звернення

Львівській обласній раді — 2

Дрогобицькій місцевій прокуратурі — 3.

Протягом звітного періоду надійшло 112 інформаційних запитів різної тематики.

 

 

З державної установи «Урядовий контактний центр», до міської ради надійшло 218 звернень що на 27 звернень менше ніж за аналогічний період минулого року (у 2017 році – 245 звернень).

В основному заявники піднімали питання, пов’язані з наданням та оплатою комунальних послуг, соціальні виплати, призначення  та перерахунок житлових субсидій.

За звітний період до міської ради з гарячої лінії області надійшло 179 звернень (у  2017 р. – 168).

Найбільша кількість звернень стосувалася питань: комунального господарства, соціального захисту, транспорту, охорони здоров’я.

У 2018 році надійшло 9 електронних петицій з них: 6- набрало необхідну кількість голосів, 1- відхилено, 2- не набрали необхідної кількості голосів.

Слід зазначити, що всі звернення, які надійшли на розгляд до міської ради уважно розглядаються, викладені у них факти ретельно перевіряються та вживаються відповідні заходи для вирішення порушених у зверненнях питань.

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та невідкладного вжиття заходів, у міській раді забезпечено цілодобову роботу служби «1500» (у 2018 році надійшло 218 звернень) усім громадянам надано усне роз’яснення  та вжито відповідних заходів для вирішення піднятих питань.

На Трускавецькому радіо продовжує працювати рубрика «Зв’язок з громадою», яка передбачає спілкування із мешканцями міста керівництва міської ради, керівників комунальних підприємств у прямому ефірі.

Мешканці міста також можуть реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу, отримати безкоштовну юридичну консультацію в Бюро правової допомоги яке працює в місті.

Керівники структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, посадові особи, яким скеровуються для вирішення по суті звернення громадян, значну увагу приділяють стану виконавської дисципліни в роботі із зверненнями громадян та виконання доручень міського голови по зверненнях з особистого  прийому громадян, а також звернень, які надходять з урядової гарячої лінії та гарячої лінії області, а також вживають заходи щодо об’єктивного, повного та своєчасного розгляду звернень громадян, постійно аналізують причини надходження повторних звернень.

За результатами роботи із зверненнями громадян щоквартально проводиться аналіз та узагальнення звернень, що надходять до міської ради, до органів влади вищого рівня, урядову гарячу лінію, гарячу лінію області.

Питання про підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховуються на засіданні виконавчого комітету.

Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі і спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.

 

 

Начальник відділу організаційного забезпечення

діяльності виконкому                                                                                Л. Кіндракевич                                     

 

 

Головний спеціаліст по роботі

зі зверненнями громадян

Г.Кравець

     

Залишити відповідь