Тризуб

Україна
Трускавецька міська рада
Львівської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ виконавчого комітету № 345 від 05.09.2022р. “Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2022 року”

         

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

В И К О Н А В Ч И Й   К О М І Т Е Т

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Від  05  вересня  2022  року            №  345
Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за І півріччя 2022 року          

            Керуючись законам України «Про звернення громадян» відповідно до пп.1п.б ч.1ст 38 закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», отримавши інформацію начальника відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому Л.Кіндракевич про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2021 року, виконавчий комітет міської ради:

В И Р І Ш И В:

            1. Інформацію (згідно додатку) про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2022 року взяти до відома.

            2. Начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств, старостам сіл:

            2.1. Забезпечити належне виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання розгляду звернень громадян, посадових осіб, народних депутатів України та депутатів місцевих рад.

            2.2. Проводити особисті прийоми громадян, відповідно до затверджених графіків.

2.3. Приділити особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, пенсіонери, ветерани війни та праці, учасники АТО, внутрішньо переміщені особи, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші соціально-незахищені верстви населення.

2.4. Не допускати надання неповних відповідей на звернення, із порушенням термінів розгляду, при відмові у задоволенні вимог, викладених у зверненні обов’язково роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення.

            2.5. Забезпечити уважний та своєчасний розгляд звернень отриманих на урядову телефонну «гарячу» лінію, гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, службу «1500» та оперативне вирішення порушених у них питань.

            2.6.  За результатами роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2022 року провести аналіз та узагальнення звернень, зокрема тих, що надійшли до органів влади вищого рівня, на урядову телефонну «гарячу лінію», гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, запитів на отримання публічної інформації та повторних, для виявлення причин, що їх породжують.

3. Комунальному підприємству «Редакція міського радіомовлення» та відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю оприлюднювати через засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті узагальнені матеріали по роботі зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів, роз’яснення з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами О.Петранич.

Міський голова                                                   Андрій  КУЛЬЧИНСЬКИЙ

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc