Тризуб

Україна
Трускавецька міська рада
Львівської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ виконавчого комітету № 481 від 01.05.2023р. “Про затвердження інформаційної та технологічної картки адміністративної послуги, яка надається Управлінням містобудування, архітектури та землекористування”

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА  МІСЬКА  РАДА

Львівської  області

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Від  01 травня  2023 року         №  481

Про затвердження інформаційної та

технологічної картки адміністративної  

послуги, яка надається Управлінням

містобудування, архітектури та землекористування

На виконання Законів України «Про адміністративні послуги», «Про землеустрій», «Про державний земельний кадастр», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» «Про містобудівний кадастр», «Про основи містобудування», Постанов Кабінету Міністрів України: від 24.06.2022р. № 722 «Деякі питання здійснення дозвільних процедур у будівництві в умовах воєнного стану»; від 23.06.2021 № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва»; від 01.09.2021 № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації»; від 25.05.2011р. № 559 «Про містобудівний кадастр», враховуючи рішення Трускавецької міської ради № 2487 від 26.08.2022р. «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП Трускавецької міської ради», виконком міської ради

В  И  Р  І  Ш  И  В :

1. Затвердити інформаційну картку адміністративної послуги, яка надається Управлінням містобудування, архітектури та землекористування в кількості 1 од., яка надається через ЦНАП, згідно з додатком 1.

2. Затвердити технологічну картку адміністративної послуги, яка надається Управлінням містобудування, архітектури та землекористування в кількості 1 од., яка надається через ЦНАП, згідно з додатком 2.

3. Відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному сайті Трускавецької міської ради.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому Петранич О.М.

            Міський голова                                             Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ

Додаток №  1

                                                                                         до рішення виконавчого комітету

                                                                             Трускавецької міської ради

                                                                      №  481  від  01.052023р.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ  
Внесення  до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про документи,які видані до запровадження електронної системи (назва адміністративної послуги)   Управління містобудування, архітектури та землекористування виконавчого комітету Трускавецької міської ради, Дрогобицького району, Львівської області  (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)  
Інформація про центр надання адміністративної послуги
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта зверненняЦентр надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради
1.Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги82200, Львівська область, м.Трускавець, вул.Бориславська,1  
2.Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послугиадміністратор: понеділок – четвер – з 8.00 до 17.00 п’ятниця – з 8:00 до 16:00 тех. перерва: 12.00 – 13.00
3.Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послугиe-mail: с[email protected] Офіційний сайт Трускавецької міської ради: www.tmr.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4.Закони УкраїниЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»
5.Акти Кабінету Міністрів України– Постанова Кабінету Міністрів від 23.06.2021 №681  «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва».  
6.Акти центральних органів виконавчої влади_
7.Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
Умови отримання адміністративної послуги
8.Підстава для одержання адміністративної послуги1. Заява.
9.Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них1. Заява. 2. Копія документа (МБУ, БП), який треба внести до Реєстру будівельної діяльності. 3. Копія документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію, – у разі, якщо речове право на земельну ділянку  не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. 4. Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, – у разі, якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, або згода його власника, засвідчена в установленому законом порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації).
10.Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Заявник подає до центру надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради заяву щодо намірів забудови земельної ділянки, до якої додається пакет документів – в паперовій формі особисто замовником або поштовим відправленням з описом вкладення.
11.Платність (безоплатність) надання адміністративної послугиБезкоштовно
12.Строк надання адміністративної послуги5 робочих днів  
13.Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги1. Неподання документів, зазначених в пункті 9. 2. Виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці.
14.Результат надання адміністративної послугиМістобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва або Будівельний паспорт забудови земельної ділянки, зареєстровані в електронній системі
15.Способи отримання відповіді (результату)Особисто або через уповноважену особу

Керуюча справами                                                             Олена ПЕТРАНИЧ

Додаток №  2

до рішення виконавчого комітету

Трускавецької міської ради

№  481  від  01.052023р.

       ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА   Внесення до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про документи, які видані до запровадження електронної системи  (назва адміністративної послуги)  
з/пЕтапи послугиВідповідальна посадова особа і структурний підрозділДата,опис етапу надання адміністративної послуги (виконує, бере участь, погоджує, затверджує)Термін виконання (днів)
1.Реєстрація заявиАдміністратор ЦНАПувиконуєу день надходження заяви
2.Розгляд заявиНачальник відділу містобудування і архітектури – головний архітектор містарозглядаєпротягом 1 робочого дня
3.  Внесення відомостей в Реєстр будівельної діяльності  про містобудівні умови та обмеження / будівельний паспорт Начальник відділу містобудування і архітектури – головний архітектор міста виконує 2 робочий   день
3*Виготовлення витягу з містобудівної документаціїГоловний спеціаліст  служби містобудівного кадастру  управління містобудування, архітектури та землекористуваннявиконує1 робочий день  
4.Підписання й реєстрація містобудівних умов та обмежень / будівельного паспортуНачальник відділу містобудування і архітектури – головний архітектор містазатверджує протягом 1робочого дня  

                Загальна кількість днів надання адміністративної послуги – 5 робочих днів.

                Загальна кількість (передбачена законодавством) – 5 робочих днів.

Керуюча справами                                                              Олена ПЕТРАНИЧ

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc