Тризуб

Україна
Трускавецька міська рада
Львівської області
Виконавчий комітет

РІШЕННЯ виконавчого комітету № 533 від 07.08.2023р. “Про заходи для реалізації експериментального проекту щодо запровадження інституту помічника ветерана”

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

Від  07  серпня  2023  року             №  533

Про заходи для реалізації

експериментального проекту щодо

запровадження інституту помічника ветерана

З метою надання ветеранам війни послуги з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, відповідно до постанови Кабінету Міністрів № 652 від 19 червня 2023 року «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя» та враховуючи лист Львівської обласної військової адміністрації № 5/22-6782/0/2-23/6-20 від 18.07.2023р., керуючись ст.34, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Трускавецької міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Встановити, що повноваження сервісного офісу у справах ветеранів виконує Трускавецький міський центр соціальних служб.

2. Створити Комісію для проведення співбесід із кандидатами у помічники ветерана (далі – Комісія) та затвердити її склад та Порядок роботи Комісії згідно додатків № 1, 2.

3. Комісія, визначена додатком № 1 у п.2 даного рішення, керується у своїй діяльності Порядком реалізації експериментального проекту щодо запровадження інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови п.С.Стефанківа.

Міський голова                                                        Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ

                                                                                              Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Трускавецької міської ради

Від  07.08.2023р   № 533

С К Л А Д

комісії для проведення співбесід із кандидатами у помічники ветерана

СТЕФАНКІВ  Святослав Миколайовичзаступник міського голови Трускавецької міської ради, голова комісії
ІЛЬНИЦЬКА Віра Ярославівнаначальник управління праці та соціального захисту населення Трускавецької міської ради, заступник голови комісії
МЕЛЬНИК Наталія Ярославівнаначальник відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, управління праці та соціального захисту населення Трускавецької міської ради, секретар комісії
Члени Комісії:
ОНАЦЬ Надія  Петрівнадиректор Трускавецького міського центру соціальних служб  
САВЧЕНКО Олена Григорівнаначальник юридичного відділу Трускавецької міської ради
БЕРЕЗІНА Світлана Борисівнагенеральний директор Директорату стратегічного планування та європейської інтеграції, Міністерства у справах ветеранів України (за згодою)
КЛЬОЦ Оксана Володимирівнакерівник експертної групи координації роботи із забезпечення формування державної політики Директорату стратегічного планування та європейської інтеграції, Міністерства у справах ветеранів України (за згодою)
НАГОРНА Оксана Василівнаголовний спеціаліст експертної групи стратегічного планування та інституційного розвитку Директорату стратегічного планування та європейської інтеграції, Міністерства у справах ветеранів України (за згодою)
КОВАЛЕНКО Наталія Василівнаначальник відділу з питань ветеранського розвитку Департа-менту громадянської ідентичності та ветеранського розвитку, Міністерства у справах ветеранів України (за згодою)
КРУТ Тетяна Володимирівназаступник директора- начальник управління у справах соціальних закладів, установ та надання соціальних послуг департаменту соціального захисту населення Львівської облдержадміністрації (за згодою)
ТАРАСЮК Юлія Іванівнаначальник відділу соціального захисту Захисників та Захисниць України та членів їх сімей управління соціальних гарантій Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації (за згодою)
ПАКІШ Лідія Ярославівна  головний спеціаліст відділу соціального захисту Захисників та Захисниць України та членів їх сімей департаменту соціального захисту населення Львівської облдержадміністрації (за згодою)

Керуюча справами                                       Олена ПЕТРАНИЧ

                                                                      Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Трускавецької міської ради

Від  07.08.2023р №  533

Порядок роботи

Комісії з проведення співбесід для відбору кандидатів у помічники ветеранів при виконавчому комітеті Трускавецької міської ради

  1. Загальні положення
    1. 1.1.              Цей Порядок визначає процедуру роботи Комісії з проведення співбесід для відбору кандидатів у помічники ветеранів при виконавчому комітеті Трускавецької міської ради (далі – Комісія), з метою оцінювання критеріїв та формування рейтингу кандидатів у помічники ветеранів.
    1. Основними принципами діяльності Комісії є:
      1. 1.2.1.     Забезпечення рівного доступу;
      1. 1.2.2.     Політичної неупередженості;
      1. 1.2.3.     Законності;
      1. 1.2.4.     Довіри суспільства;
      1. 1.2.5.     Недискримінації;
      1. 1.2.6.     Прозорості;
      1. 1.2.7.     Доброчесності;
      1. 1.2.8.     Ефективного і справедливого процесу відбору;
      1. Незалежність членів Комісії.

Дотримання принципів недискримінації та забезпечення рівного доступу під час проведення співбесід для відбору кандидатів у помічники ветеранів при виконавчому комітеті Трускавецької міської ради  (далі – Співбесіда) включає можливість застосування в ході його проведення розумного пристосування для особи з інвалідністю, яка бере участь у Співбесіді, а також можливості застосування позитивних дій відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».

  1. 1.3. Комісія здійснює свою діяльність за загальними правилами із урахуванням особливостей, визначених цим Порядком, а також Методичними рекомендаціями щодо реалізації експериментального проекту щодо запровадження інституту помічника ветерана у системі переходу від військової служби до цивільного життя, затвердженими наказом Мінветеранів від 21.07.2023 № 173.
    1. Комісія працює на громадських засадах.
    1. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Комісії здійснюється виконавчим комітетом Трускавецької міської ради.        
  • Завдання Комісії
    • Комісія забезпечує проведення співбесіди для відбору кандидатів у помічники ветеранів для оцінювання компетентностей таких осіб за такими основними критеріями:
      • Відповідність учасника посаді помічника ветерана, що охоплює питання про знання, уміння, навички, досвід у сфері роботи “людина-людина”, досвід роботи з нормативними та процесуальними документами;
      • Мотивація і стабільність учасника на майбутньому місці роботи помічником ветерана, що охоплює питання про причини спонукання до роботи помічником ветерана, стійкості у своїх спонуканнях, використання мотивів поведінки учасника для досягнення особистих цілей;
      • Комунікативні, організаційні навички учасника, що охоплює питання про моделі налагодження взаємодії між різними суб’єктами реалізації експериментального проекту;
      • Особисті якості та усвідомлення соціального призначення помічника ветерана, що охоплює питання про рівень емпатії, стресостійкості, готовності суспільному служінню.
    • За результатами проведення Співбесіди члени Комісії формують рейтинг кандидатів.
  • Склад, порядок формування і роботи Комісії

3.1.  Співбесіду для відбору у кандидати проводить Комісія.

3.2. Комісія утворюється рішенням виконавчого комітету Трускавецької міської ради, у складі голови, секретаря та членів Комісії.

До складу Комісії залучаються представники Мінветеранів, Львівської обласної державної адміністрацій за згодою.

3.3. Голова Комісії організовує її роботу та забезпечує виконання завдань, покладених на Комісію.      

У разі відсутності голови Комісії його обов’язки виконує інший член Комісії, який визначається членами Комісії шляхом відкритого голосування на засіданні Комісії простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх членів Комісії. Дане рішення фіксується у протоколі Комісії.

3.4.До співбесід із учасниками можуть залучатися психологи.

Психолог не включається до складу Комісії, не є членами Комісії та не мають права голосу.

Відомості про залучення психологів до Співбесід фіксується у протоколі засідання Комісії.

3.5. Засідання Комісії є правоможним, якщо в ньому бере участь не менше половини її загального складу.

3.6. Члени Комісії, психологи можуть брати участь у її засіданні в режимі відеоконференції, про що зазначається у відповідному протоколі засідання.

3.7. У разі тимчасової відсутності членів Комісії з поважних причин (відпустка, відрядження, тимчасова непрацездатність, участь у невідкладних заходах, на яких зобов’язаний бути присутнім член Комісії у зв’язку з виконанням посадових обов’язків), наслідком якої є відсутність кворуму, дата проведення Співбесіди може бути перенесена на інший день.

Рішення про перенесення дати Співбесіди приймає Комісія згідно з протоколом.

3.8. Члени Комісії, психологи несуть персональну відповідальність за розголошення інформації, що стала їм відома під час проведення Співбесід, зокрема щодо змісту переліку питань до завершення відповідної Співбесіди.

  • Умови проведення Співбесіди
    • Співбесіда проводиться такими етапами:
      • Складання графіку проведення Співбесід Комісією із учасниками в кандидати помічника ветеранів (далі – графік проведення співбесід);

4.1.2. Проведення Співбесіди;

4.1.3. Складення загального рейтингу учасників;

4.1.4. . Оприлюднення результатів Співбесіди.          

  • Співбесіда проводиться державною мовою.
    • Члени Комісії зобов’язані не допускати виникнення конфлікту інтересів під час виконання завдань Комісії.                                                       

У разі виникнення конфлікту інтересів член Комісії зобов’язаний повідомити про такий конфлікт інтересів голову Комісії та надати пояснення щодо обставин, які можуть перешкоджати об’єктивному виконанню завдань, покладених цим Положенням.

За наявності конфлікту інтересів члена Комісії не допускають до засідання Комісії. Про недопущення члена Комісії до засідання Комісії у зв’язку із конфліктом інтересів фіксується у протоколі Комісії.

5. Проведення оцінювання учасника

5.1. Учасники проходять Співбесіду за такими критеріями:

5.1.1. Знання, уміння, навички, досвід у сфері роботи “людина-людина”, досвід роботи з нормативними та процесуальними документами;

5.1.2. Причини спонукання до роботи помічником ветерана секретаря, стійкості у своїх спонуканнях, використання мотивів поведінки учасника для досягнення особистих цілей;

5.1.3. Моделі налагодження взаємодії між різними суб’єктами реалізації експериментального проекту;

5.1.4. Рівня емпатії, стресостійкості, готовності суспільному служінню.

Усі учасники  проходять Співбесіду за всіма напрямками..

5.2. Комісія визначає результати проведення Співбесіди аналізуючи відповіді учасника.

5.3.  Під час оцінювання критеріїв, які визначені пунтом 5.1 (оцінюється від 0 до 10 балів) за результатами Співбесіди за кожною окремою вимогою (шкала оцінювання компетенцій учасника, додаток 1 до Порядку) виставляються такі бали:

–  від 61 до 100 балів = високий рівень визначається наявністю ефективних компетенцій для надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про розвинуті навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо;

– від 21 до 60 балів = середній рівень визначається наявністю необхідних компетенцій для надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про належні навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо;

– від 0 до 20 балів = низький рівень визначається мінімально достатніми/недостатніми компетенціями для ефективного надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про наявні навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.

Рівень компетенцій визначається сумарною кількістю балів за п.п.1-10 з урахуванням результатів тестування, яке пройшов учасник при оформленні заяви, щодо типової ролі у команді в залежності від навичок, поведінкових якостей та особистісних особливостей (за моделлю М. Белбіна) з урахуванням рівня психологічної пружності, стресостійкості за шкалою резилієнс К. Девідсона.

Оцінювання професійної компетентності учасників здійснюється за кожної окремою вимогою членами Комісії. Оцінювання здійснюється індивідуально членом Комісії шляхом виставлення балів, які вносяться до шкали оцінювання компетенцій (додаток 1 до Порядку).

Член Комісії, який бере участь у такому засіданні режимі відео конференції, повертає шкалу оцінювання компетенцій ( додаток 1 до Порядку) з проставлянням балів та підпису (у тому числі накладенням кваліфікованого електронного підпису).

5.4. Остаточною оцінкою у балах за кожною вимогою під час проходження Співбесіди є середнє арифметичне значення індивідуальних балів, виставлених членами Комісії.         

5.5. Проведення Співбесіди може проводитися дистанційно (без фізичної присутності учасника у зазначених приміщеннях) шляхом застосування технічних засобів в режимі відео конференції.

Учасники, які не вийшли на зв’язок для проходження Співбесіди дистанційно та не повідомили про технічний збій не пізніше ніж протягом однієї години після визначеного часу початку проведення Співбесіди, вважаються такими, що не пройшли Співбесіду та не можуть бути включеними до загального рейтингу.   

У разі коли учасник повідомив про технічний збій, у зв’язку з яким не відбулася Співбесіда, дата її проведення переноситься на інший день за рішенням Комісії. Перенесення дати проведення співбесіди здійснюється один раз. Інформація про проведення Співбесіди дистанційно, технічні збої, перенесення дати Співбесіди зазначається в протоколі засідання Комісії.                    

5.6. За результатами Співбесіди учасники, які не з’явилися на Співбесіду, вважаються такими, що не пройшли Співбесіду. Такі відомості фіксуються у протоколі. 

5.7. Після оцінювання учасників Співбесіди члени Комісії заповнюють Шкалу оцінювання компетенцій (додаток 1 до Порядку) та передають секретарю, який заповнює зведену відомість середніх балів за формою згідно з додатком 2 до Порядку.

5.8. . За результатами зведеної відомості середніх балів (за оцінюваннями членів Комісії) секретар формує рейтинг кандидатів у помічника ветенанів за формою згідно з додатком 3 до Порядку.                                                                                         5.9. Рейтинг кандидатів відображаються у протоколі засідання Комісії. Секретар Комісії готує протокол засідання та відповідний рейтинг. Протокол засідання скеровується секретарем до Львівської обласної державної адміністрації.

                                                                                                                                      Додаток  1

                                                                                                                  до Порядку

Шкала оцінювання компетенцій _____________________________

                                                                                 (Прізвище, ініціали)

 учасника Співбесіди

№ з/пКомпетенціїКількість балів*
1.Вміння слухати та сприймати думки 
2.Здатність аналізувати отриману інформацію 
3.Здатність встановлювати логічні взаємозв’язки 
4.Здатність робити коректні висновки 
5.Чітке бачення результату. Сфокусованість зусиль для досягнення результату 
6.Запобігання та ефективне подолання перешкод 
7.Навички планування своєї роботи 
8.Дисципліна та відповідальність за виконання своїх завдань 
9.Розуміння своїх емоцій. Управління своїми емоціями. Оптимізм 
10.Базові знання щодо основних засад законодавства України 
11.Разом балів за п.п.1-10 
12.Рівень компетенцій** 

Член Комісії     _______________           ____________________________

                                       (підпис)                                                             (Прізвище, ініціали)

* Кожна компетенція, вказана у п.1-10, оцінюється від 0 до 10 балів.

** Від 61 до 100 балів = високий рівень визначається наявністю ефективних компетенцій для надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про розвинуті навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.

Від 21 до 60 балів = середній рівень визначається наявністю необхідних компетенцій для надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про належні навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.

Від 0 до 20 балів = низький рівень визначається мінімально достатніми/недостатніми компетенціями для ефективного надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про наявні навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.

Рівень компетенцій визначається сумарною кількістю балів за п.п.1-10 з урахуванням результатів тестування, яке пройшов заявник при оформленні заяви, щодо типової ролі у команді в залежності від навичок, поведінкових якостей та особистісних особливостей (за моделлю М. Белбіна) з урахуванням рівня психологічної пружності, стресостійкості за шкалою резилієнс К. Девідсона.

                                                                                                Додаток

                                                                                                                                                  до Порядку

Зведена відомість оцінювання компетенцій_____________________________

                                                                                   (Прізвище, ініціали)

 учасника Співбесіди

№ з/пКомпетенціїКількість балів*
1.Вміння слухати та сприймати думки 
2.Здатність аналізувати отриману інформацію 
3.Здатність встановлювати логічні взаємозв’язки 
4.Здатність робити коректні висновки 
5.Чітке бачення результату. Сфокусованість зусиль для досягнення результату 
6.Запобігання та ефективне подолання перешкод 
7.Навички планування своєї роботи 
8.Дисципліна та відповідальність за виконання своїх завдань 
9.Розуміння своїх емоцій. Управління своїми емоціями. Оптимізм 
10.Базові знання щодо основних засад законодавства України 
11.Разом балів за п.п.1-10 
12.Рівень компетенцій** 

Секретар Комісії  ____________              ___________________________

                                       (підпис)                                                             (Прізвище, ініціали)

* Кожна компетенція, вказана у п.1-10, оцінюється від 0 до 10 балів.

** Від 61 до 100 балів = високий рівень визначається наявністю ефективних компетенцій для надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про розвинуті навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.

Від 21 до 60 балів = середній рівень визначається наявністю необхідних компетенцій для надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про належні навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.

Від 0 до 20 балів = низький рівень визначається мінімально достатніми/недостатніми компетенціями для ефективного надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про наявні навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.

Рівень компетенцій визначається сумарною кількістю балів за п.п.1-10 з урахуванням результатів тестування, яке пройшов заявник при оформленні заяви, щодо типової ролі у команді в залежності від навичок, поведінкових якостей та особистісних особливостей (за моделлю М. Белбіна) з урахуванням рівня психологічної пружності, стресостійкості за шкалою резилієнс К. Девідсона.

                                                                                                                                      Додаток  3

                                                                                                                  до Порядку

Рейтинг кандидатів у помічника ветерана

згідно зведених оцінюваних компетентностей учасників співбесіди

№ з/пПІБРазом балів за п.п.1-10
1.  
2.  
3.  
4.  
5.  
6.  
7.  
8.  
9.  
10.  
11.  
12.  
13.  
14.  
15.  
16.  
17.  
18.  
19.  
20.  
21.  
22.  
23.  

Секретар Комісії  ___________              _____________________________

                                               (підпис)                                                             (Прізвище, ініціали)

Керуючасправами                                                         Олена ПЕТРАНИЧ

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc