УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т
Р І Ш Е Н Н Я
Від 01 травня 2023 року № 474 |
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік |
Керуючись законам України «Про звернення громадян» відповідно до пп.1п.б ч.1ст 38 закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію начальника відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому Л.Кіндракевич про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2022 році, виконавчий комітет міської ради:
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2022 році взяти до відома.
2. Начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств:
2.1. Забезпечити належне виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і дотримання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання розгляду звернень громадян, посадових осіб, народних депутатів України та депутатів місцевих рад.
2.2. Проводити особисті прийоми громадян.
2.3. Приділити особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди війни, пенсіонери, ветерани війни та праці, учасники АТО, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері, внутрішньопереміщені особи та інші соціально-незахищені верстви населення.
2.4. Не допускати надання неповних відповідей на звернення, із порушенням термінів розгляду, при відмові у задоволенні вимог, викладених у зверненні обов’язково роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення.
2.5. Забезпечити уважний та своєчасний розгляд звернень отриманих на урядову телефонну «гарячу» лінію, гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, службу «1500» та оперативне вирішення порушених у них питань.
2.6. За результатами роботи із зверненнями громадян у 2022 році провести аналіз та узагальнення звернень, зокрема тих, що надійшли до органів влади вищого рівня, на урядову телефонну «гарячу лінію», гарячу лінію Львівської облдержадміністрації, запитів на отримання публічної інформації та повторних, для виявлення причин, що їх породжують.
3. Комунальному підприємству «Редакція міського радіомовлення» та відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю оприлюднювати через засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті узагальнені матеріали по роботі зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів, роз’яснення з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами О.Петранич.
Міський голова Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ
Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян що надійшли до Трускавецької міської ради протягом 2022 року
Робота міської ради щодо розгляду звернень громадян проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що міською радою, її структурними підрозділами вживалися дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем мешканців міста, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.
Протягом 2022 року до міської ради надійшло 4083 звернення громадян, що на 2664 одиниці більше ніж за аналогічний період 2021 року (у 2021 – 1419):
– письмових звернень – 962;
– інформаційних запитів – 48;
– з урядової гарячої лінії – 696;
– з гарячої лінії області – 147;
– заяв-повідомлень про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміну переліку осіб, розміщених у житловому приміщенні – 622;
– заяв на отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб – 1608.
Суттєве збільшення кількості звернень громадян пов’язане з надходженням звернень від внутрішньо переміщених осіб, які після введення в Україні воєнного стану перемістилися з території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії. А також з надходженням заяв від власників жилих приміщень на отримання компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб.
Із 4083 звернень, що надійшли до міської ради, позитивно вирішено 2254, що становить 55,2 відсотка.
Кількісна характеристика звернень з питань, по яких найчастіше звертаються громадяни, така:
2022р. 2021р.
– соціальний захист 2446 (+1819) 427
– житлово-комунальне господарство 236 (+157) 79
– питання підприємництва 84 (-31) 115
– землекористування 68 (-103) 171
– сім’ї, гендерної політики та захисту прав дітей 103 (+38) 65
– житлові 36 (+11) 25
-транспорту 18 (+4) 14
Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, пенсіонери, внутрішньо переміщені особи та інші громадяни, які потребували соціального захисту і підтримки.
За категоріями авторів звернень у 2022 році отримано звернень від:
– учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників АТО — 26
– осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи — 227
– дітей війни — 18
– ветеранів праці — 24
– внутрішньо переміщених осіб – 651
За соціальним станом заявників — найбільше надійшло звернень від:
– пенсіонерів — 221
– підприємців — 126
Актуальними і надалі залишаються питання соціального захисту. З них найбільша кількість звернень (170) стосувалася надання одноразової грошової допомоги.
За звітний період згідно розпорядження міського голови на підставі поданих заяв надано матеріальну допомогу 168 малозабезпеченим мешканцям Трускавецької територіальної громади, які опинилися в складних життєвих ситуаціях на загальну суму 121650,0 грн. (в т.ч. 81 особі з інвалідністю на суму 57500,0 грн.)
Рішенням комісії з надання адресної грошової допомоги та безкоштовного харчування соціально-незахищеним мешканцям надано безкоштовне харчування 12 одиноким малозабезпеченим непрацездатним громадянам на 2022 рік.
Крім цього, за кошти місцевого бюджету виплачено допомогу на поховання на суму 26,3 тис.грн. (13 одержувачів).
Рішенням Трускавецької міської ради від 26.08.2022р. № 2481 затверджено Порядок надання адресної допомоги учасникам АТО (ООС), які потрапили в складні життєві обставини у зв’язку з довготривалою важкою хворобою, інвалідністю своїх дітей на 2022-2024 роки. Згідно рішення комісії дану допомогу отримали дві сім’ї з числа учасників АТО (ООС) в розмірі по 20000 грн. на одну особу.
Відповідно до рішення Трускавецької міської ради № 2303 від 17.02.2022р. «Про надання пільг на оплату житла і комунальних послуг для, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, прийомних батьків та опікунів/піклувальників, на 2022 рік» знижку на оплату за користування житлом та комунальними послугами отримали:
- 9 опікунів /піклувальників/ та прийомних батьків;
- 12 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- 2 особи з числа дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Згідно поданих заяв протягом 1-го півріччя 2022 року:
– скеровано на оздоровлення та відпочинок в дитячий оздоровчий табір «Артек-Прикарпаття» – 2 дітей пільгових категорій;
– скеровано на безкоштовне лікування та реабілітацію – 21 дитину-інваліда у ТОВ «Міжнародна реабілітаційна клініка Козявкіна»;
– 4 дитини з особливими потребами включено в групу дітей, які будуть проходити безкоштовний сеанс дельфінотерапії у дельфінарії «Оскар».
З вищестоящих органів влади та від інших органів, установ, організацій надійшло на розгляд 11 (одинадцять) звернень:
– Офісу Президента України – 1;
– Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1;
– Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – 1;
- Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій – 1;
- Львівської обласної державної адміністрації – 4;
- Головного управління Держпродспоживслужби у Львіській області – 2;
- Дрогобицького районного відділення поліції – 1.
Протягом звітного періоду надійшло 48 інформаційних запитів різної тематики (у 2021 році – 70).
Протягом 2022 року з державної установи «Урядовий контактний центр» до міської ради надійшло 696 звернень (у 2021 році – 400).
Найбільша кількість звернень (497) надійшла від внутрішньо переміщених осіб та стосувалася питань призначення та виплати допомоги на проживання, видача довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, забезпечення гуманітарною допомогою, надання житла для тимчасового проживання.
67 звернень надійшли з питання відсутності послуги централізованого водопостачання, що було викликано припиненням подачі питної води 03.01.2022р. у зв’язку з проведенням аварійно-відновлюваних робіт на магістральному водогоні Гірне-Доброгостів.
Інші стосувалися питань виплати соціальних допомог, призначення та перерахунку субсидій, відключення електроенергії.
За звітний період до міської ради з гарячої лінії області надійшло 147 звернень (у 2021 році – 165).
Найбільша кількість звернень (72) стосувалася відсутності послуги централізованого водопостачання;
16 звернень з питання неналежного утримання доріг (не посипані дороги);
14 звернень від внутрішньо переміщених осіб щодо призначення та виплати допомоги на проживання, розміщення та подальшого поселення.
Слід зазначити, що всі звернення, які надійшли на розгляд до міської ради уважно розглядаються, викладені у них факти ретельно перевіряються та вживаються відповідні заходи для вирішення порушених у зверненнях питань.
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на гострі проблеми мешканців міста та невідкладного вжиття заходів, у міській раді забезпечено цілодобову роботу служби «1500» (у звітному періоді надійшло 49 звернень). Усім громадянам надано усне роз’яснення та вжито відповідних заходів для вирішення піднятих питань.
На Трускавецькому радіо продовжує працювати рубрика «Зв’язок з громадою», яка передбачає спілкування із мешканцями міста керівництва міської ради, керівників комунальних підприємств у прямому ефірі.
Мешканці міста також можуть реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу, отримати безкоштовну юридичну консультацію в Бюро правової допомоги, яке працює в місті.
За результатами роботи із зверненнями громадян щоквартально проводиться аналіз та узагальнення звернень що надходять до міської ради, до органів влади вищого рівня урядову гарячу лінію, гарячу лінію області.
Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі і спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення.
Начальник відділу організаційного
забезпечення діяльності виконкому Лілія КІНДРАКЕВИЧ