УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
М І С Ь К И Й Г О Л О В А
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 01.04. 2020 р. № 133 – р
Про створення міського Штабу з ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації
Відповідно до ст. 75, ст. 76 Кодексу цивільного захисту України, на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 01.04.2020 року (протокол № 13), з метою здійснення заходів щодо захисту населення у мирний час та особливий період, оперативного реагування органів управління, сил цивільного захисту міста при загрозі, виникненні та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій
- Створити міський Штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації медико-біологічного характеру регіонального рівня, яка виникла внаслідок розповсюдження територією області гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, (далі – Штаб) та затвердити його склад згідно з додатком 1.
- Призначити керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації міського голову, відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
- Затвердити Положення про Штаб згідно з додатком 2.
- Визначити місцем роботи Штабу приміщення Трускавецької міської ради (вул. Бориславська, 2).
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова А. Кульчинський
Додаток № 1
до розпорядження міського голови
від __.04. 2020р. № ___ -р
Міський Штаб
з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації медико-біологічного характеру регіонального рівня, яка виникла внаслідок розповсюдження територією області гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS–CoV-2
Начальник штабу | Профільний заступник міського голови
|
Заступник начальника штабу
Секретар штабу | Головний лікар КНП «Трускавецька міська лікарня» ТМР головний спеціаліст сектору з питань цивільного захисту населення Трускавецької міської ради |
Члени міського Штабу :
| |
Керуюча справами Трускавецької міської ради; | |
Начальник Трускавецького ВП Дрогобицького ВП ГУ НП у Львівській області; | |
Начальник управління фінансів ТМР; | |
Начальник 7 ДПРЧ ГУ ДСНС України; | |
Начальник відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної, мобілізаційної роботи та цивільного захисту населення ТМР; | |
Начальник планово-економічного відділу ТМР; | |
Начальник відділу освіти ТМР; | |
Керівник сектору з питань цивільного захисту населення ТМР ; | |
Начальник управління праці та соціального захисту населення ТМР; Директор Територіального центру соціального обслуговування; Директор Трускавецького МЦСССДМ; Директор КП «Харчовик» | |
Керуюча справами О. Петранич
| |
Додаток № 2 до розпорядження міського голови від __.04. 2020 р. № ___ -р | |
| |
ПОЛОЖЕННЯ про міський штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації медико-біологічного характеру регіонального рівня, яка виникла внаслідок розповсюдження територією області гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS–CoV-2
Загальні положення 1. Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності Штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі – НС). 2. Штаб утворюється для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС і є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків НС. 3. Рішення про утворення та ліквідацію Штабу, його кількісний та персональний склад, місце розгортання та строк прибуття залучених до його роботи працівників приймає керівник робіт з ліквідації наслідків НС у формі розпорядження. 4. До складу Штабу залежно від рівня НС входять працівники ДСНС України, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків НС, представники або експерти відповідних центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі – Органи влади), установ та організацій (за погодженням з їх керівниками). 5. Штаб безпосередньо взаємодіє з відповідними центрами управління в НС, які забезпечують його роботу. 6. Робота Штабу в особливий період організовується відповідно до вимог правового режиму особливого періоду.
Завдання та функції Штабу
1. Основними завданнями Штабу є безпосередня організація і координація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС. 2. Відповідно до покладеного на нього завдання основними функціями Штабу є: 1) визначення зони НС та зони можливого ураження, кількості і місць перебування в них людей, організація їх рятування та надання їм допомоги, запобігання пошкодженню майна; 2) збирання даних про обстановку в зоні НС, їх аналіз та узагальнення, прогнозування масштабів і наслідків НС; 3) визначення головних напрямів ліквідації наслідків НС, розробка оперативних планів заходів з ліквідації наслідків НС і здійснення заходів щодо їх реалізації; 4) визначення складу і кількості сил цивільного захисту, необхідних для залучення до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії; 5) підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців; 6) забезпечення реалізації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо організації та координації аварійно-рятувальних робіт з ліквідації наслідків НС; 7) безпосередня організація і координація дій залучених до ліквідації наслідків НС сил цивільного захисту, Збройних Сил України та інших військових формувань, органів і підрозділів внутрішніх справ, а також громадських організацій і волонтерів; 8) взаємодія з відповідною спеціальною комісією з ліквідації наслідків НС; 9) ведення обліку робіт, що виконуються силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків НС; 10) ведення обліку загиблих та постраждалих унаслідок НС; 11) організація інформування населення про наслідки та прогноз розвитку НС, хід ліквідації її наслідків та правила поведінки в зоні НС; 12) здійснення інформаційної взаємодії з центрами управління в НС відповідного рівня; 13) організація матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт; 14) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу.
Керівництво роботою Штабу та організація його діяльності 1. Керівництво роботою Штабу здійснює начальник Штабу, який призначається керівником робіт з ліквідації наслідків НС і є його заступником. Працівники, залучені до роботи у складі Штабу, підпорядковуються начальнику Штабу. 2. Начальник Штабу виконує обов’язки керівника робіт з ліквідації наслідків НС у разі його відсутності. 3. Начальник Штабу відповідає за: 1) організацію роботи Штабу; 2) своєчасну підготовку, організацію виконання, доведення до виконавців та контроль виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС; 3) безперервну організацію і координацію аварійно-рятувальних робіт; 4) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу.
Начальник Штабу зобов’язаний: 1) здійснювати керівництво роботою Штабу; 2) проводити постійний моніторинг оперативної обстановки у зоні НС, ходу ліквідації наслідків НС; 3) вносити пропозиції керівнику робіт з ліквідації наслідків НС щодо способів і методів проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт; 4) організовувати доведення до відома виконавців розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання. Штаб розгортається в районі виникнення НС або в іншому місці, визначеному керівником робіт з ліквідації наслідків НС, і працює у цілодобовому режимі позмінно. Залежно від рівня НС, обсягу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС за рішенням начальника Штабу у складі Штабу можуть утворюватись робочі групи: 1) аналізу ситуації і підготовки даних – для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації; 2) безпосереднього реагування – для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на вирішальних та інших головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС; 3) організаційна група – для організації і підготовки засідань Штабу, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС; 4) управління резервом сил – для розстановки та обліку сил і засобів цивільного захисту, що додатково залучаються до ліквідації наслідків НС, підготовки пропозицій начальнику Штабу щодо їх застосування під час ліквідації наслідків НС; 5) представників Органів влади, установ та організацій – для координації і обліку залучених сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, доведення рішень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, контролю за проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і подання звітних матеріалів до групи аналізу ситуації і підготовки даних; 6) матеріально-технічного забезпечення – для організації матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС ; 7) організації зв’язку – для організації зв’язку в зоні НС із взаємодіючими службами цивільного захисту, органами влади і керівництвом ДСНС , забезпечення функціонування засобів телекомунікації та інформатизації Штабу, а також офісної техніки; 8) взаємодії з населенням та засобами масової інформації – для роботи зі зверненнями громадян та інформування населення через засоби масової інформації про обстановку в зоні НС, хід ліквідації наслідків НС, прогноз розвитку НС та правила поведінки в зоні НС. Органи влади, установи та організації завчасно визначають представників та експертів, які залучатимуться до роботи у складі Штабу відповідного рівня, та організовують їх підготовку шляхом проведення з ними відповідних занять та тренувань. Штаб має право одержувати від органів влади, підприємств, установ та організацій документи та повну і достовірну інформацію щодо причин виникнення НС, наслідків, спричинених НС, та заходів, які вживалися для її ліквідації. Штаб веде оперативно-технічну та звітну документацію з урахуванням оперативної обстановки у зоні НС та ходу ліквідації наслідків НС. Після ліквідації наслідків НС Штаб узагальнює документи та формує архівну справу у двох примірниках, а також готує проект звіту про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС для подальшого його подання керівником робіт з ліквідації наслідків НС до органу, що його призначив. Діяльність Штабу припиняється після завершення виконання покладених на нього завдань на підставі рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС про ліквідацію Штабу.
Фінансове та матеріально-технічне забезпечення роботи штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації 1. За особами, включеними до складу Штабу, на час виконання покладених на них обов’язків зберігається заробітна плата за основним місцем роботи. 2. Штаб забезпечується комплектом оперативно-технічної документації, нормативно-правовими актами з питань організації реагування на НС, засобами зв’язку та оргтехнікою.
Керуюча справами О. Петранич |