УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
М І С Ь К И Й Г О Л О В А
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 22.01. 2021 р. № 17 – р
Про заходи цивільного захисту Трускавецької
територіальної громади, здійснення оперативного
реагування при загрозі, виникненні та ліквідації
наслідків надзвичайних ситуацій
На підставі положень Кодексу цивільного захисту України, з метою здійснення заходів щодо захисту населення у мирний час та особливий період, оперативного реагування органів управління, сил цивільного захисту міста при загрозі, виникненні та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
- Затвердити склад штабу Трускавецької територіальної громади з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації згідно з додатком 1.
- Призначити керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (у разі їх виникнення) заступника міського голови, відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
- Затвердити Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації згідно з додатком 2.
- Розпорядження міського голови від 20.02.2017 року № 70-р «Про заходи цивільного захисту м.Трускавець, здійснення оперативного реагування при загрозі, виникненні та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій» визнати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови М.Флюнта.
Міський голова А. Кульчинський
Затверджено
Додаток № 1
до розпорядження міського голови
від 22.01.2021 р. № 17 -р
С К Л А Д
штабу Трускавецької територіальної громади
з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
Начальник штабу | Начальник Трускавецького МВ ГУ ДСНС України у Львівській області. |
Заступник начальника штабу | Керівник сектору з питань цивільного захисту населення ТМР |
Члени міського штабу : | |
Начальник Трускавецького ВП Дрогобицького ВП ГУ НП у Львівській області | |
Начальник УЖКГ і Б ТМР | |
Головний лікар КП «Трускавецька міська лікарня» ТМР | |
Майстер дільниці електромереж Південного РЕМу | |
Генеральний директор ТзОВ «Трускавецький водоканал» | |
Начальник міським відділом освіти ТМР | |
Начальник Трускавецького ДМД № 313/9 ЛФ ПАТ «Укртелеком» | |
Начальник планово-економічного відділу управління розвитку міста ТМР | |
Директор ТОВ «Управитель будинку» Тепле житло» Директор КП «Парк курортний» Начальник управління фінансів ТМР Головний інженер Дрогобицького відділення АТ «Львівгаз» | |
Староста с. Станиля Староста с. Уличне Староста с. Доброгостів Староста с. Орів | |
Мобільна група територіального оперативного штабу реагування: | |
Заступник міського голови з гуманітарних та соціальних питань | |
Головний спеціаліст планово-економічного відділу управління розвитку міста ТМР | |
Головний спеціаліст сектору з питань цивільного захисту населення ТМР | |
Керівник пожежної частини 7-ДПРЧ |
Керуюча справами О. Петранич
Затверджено
Додаток № 2
до розпорядження міського голови
від 22.01. 2021 р. № 17 -р
ПОЛОЖЕННЯ
про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Загальні положення.
- Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі – НС).
- Штаб з ліквідації наслідків НС (далі – Штаб з НС) утворюється для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС і є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків НС.
- Рішення про утворення та ліквідацію Штабу з НС, його кількісний та персональний склад, місце розгортання та строк прибуття залучених до його роботи працівників приймає керівник робіт з ліквідації наслідків НС у формі розпорядження.
- До складу Штабу з НС залежно від рівня НС входять працівники ДСНС України, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків НС, представники або експерти відповідних центральних органів виконавчої влади, (далі – Органи влади), установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).
Кількісну більшість складу Штабу з НС залежно від особливостей та характеру НС складають працівники ДСНС України.
- Штаб з НС безпосередньо взаємодіє з відповідними центрами управління в НС, які забезпечують його роботу.
- Робота Штабу з НС в особливий період організовується відповідно до вимог правового режиму особливого періоду.
Завдання та функції штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
- Основними завданнями Штабу з НС є безпосередня організація і координація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС.
- Відповідно до покладеного на нього завдання основними функціями Штабу з НС є:
1) визначення зони НС та зони можливого ураження, кількості і місць перебування в них людей, організація їх рятування та надання їм допомоги, запобігання пошкодженню майна;
2) збирання даних про обстановку в зоні НС, їх аналіз та узагальнення, прогнозування масштабів і наслідків НС;
3) визначення головних напрямів ліквідації наслідків НС, розробка оперативних планів заходів з ліквідації наслідків НС і здійснення заходів щодо їх реалізації;
4) визначення складу і кількості сил цивільного захисту, необхідних для залучення до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії;
5) підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців;
6) забезпечення реалізації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо організації та координації аварійно-рятувальних робіт з ліквідації наслідків НС;
7) безпосередня організація і координація дій залучених до ліквідації наслідків НС сил цивільного захисту, Збройних Сил України та інших військових формувань, органів і підрозділів внутрішніх справ, а також громадських організацій і волонтерів;
8) взаємодія з відповідною спеціальною комісією з ліквідації наслідків НС;
9) ведення обліку робіт, що виконуються силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків НС;
10) ведення обліку загиблих та постраждалих унаслідок НС;
11) організація інформування населення про наслідки та прогноз розвитку НС, хід ліквідації її наслідків та правила поведінки в зоні НС;
12) здійснення інформаційної взаємодії з центрами управління в НС відповідного рівня;
13) організація матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
14) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.
Керівництво роботою штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
та організація його діяльності.
- Керівництво роботою Штабу з НС здійснює начальник Штабу з НС, який призначається керівником робіт з ліквідації наслідків НС і є його заступником.
Працівники, залучені до роботи у складі Штабу з ліквідації НС, підпорядковуються начальнику Штабу з НС.
- Начальник Штабу з НС виконує обов’язки керівника робіт з ліквідації наслідків НС у разі його відсутності.
- Начальник Штабу з НС відповідає за:
1) організацію роботи Штабу з НС;
2) своєчасну підготовку, організацію виконання, доведення до виконавців та контроль виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;
3) безперервну організацію і координацію аварійно-рятувальних робіт;
4) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.
Начальник Штабу з ліквідації НС зобов’язаний:
1) здійснювати керівництво роботою Штабу з НС;
2) проводити постійний моніторинг оперативної обстановки у зоні НС, ходу ліквідації наслідків НС;
3) вносити пропозиції керівнику робіт з ліквідації наслідків НС щодо способів і методів проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
4) організовувати доведення до відома виконавців розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання.
Штаб з НС розгортається в районі виникнення НС або в іншому місці, визначеному керівником робіт з ліквідації наслідків НС, і працює у цілодобовому режимі позмінно.
Залежно від рівня НС, обсягу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС за рішенням начальника Штабу з НС у складі Штабу з НС можуть утворюватись робочі групи:
1) аналізу ситуації і підготовки даних – для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації;
2) безпосереднього реагування – для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на вирішальних та інших головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС;
3) організаційна група – для організації і підготовки засідань Штабу з НС, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;
4) управління резервом сил – для розстановки та обліку сил і засобів цивільного захисту, що додатково залучаються до ліквідації наслідків НС, підготовки пропозицій начальнику Штабу з НС щодо їх застосування під час ліквідації наслідків НС;
5) представників Органів влади, установ та організацій – для координації і обліку залучених сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, доведення рішень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, контролю за проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і подання звітних матеріалів до групи аналізу ситуації і підготовки даних;
6) матеріально-технічного забезпечення – для організації матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС ;
7) організації зв’язку – для організації зв’язку в зоні НС із взаємодіючими службами цивільного захисту, органами влади і керівництвом ДСНС , забезпечення функціонування засобів телекомунікації та інформатизації Штабу з НС, а також офісної техніки;
8) взаємодії з населенням та засобами масової інформації – для роботи зі зверненнями громадян та інформування населення через засоби масової інформації про обстановку в зоні НС, хід ліквідації наслідків НС, прогноз розвитку НС та правила поведінки в зоні НС.
Штаб з НС має право одержувати від органів влади, підприємств, установ та організацій документи та повну і достовірну інформацію щодо причин виникнення НС, наслідків, спричинених НС, та заходів, які вживалися для її ліквідації.
Штаб з НС веде оперативно-технічну та звітну документацію з урахуванням оперативної обстановки у зоні НС та ходу ліквідації наслідків НС.
Після ліквідації наслідків НС Штаб з НС узагальнює документи та формує архівну справу у двох примірниках, а також готує проект звіту про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС для подальшого його подання керівником робіт з ліквідації наслідків НС до органу, що його призначив.
Діяльність Штабу з НС припиняється після завершення виконання покладених на нього завдань на підставі рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС про ліквідацію Штабу з НС.
Фінансове та матеріально-технічне забезпечення роботи
штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
- За особами, включеними до складу Штабу з ліквідації НС, на час виконання покладених на них обов’язків зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
- Штаб з ліквідації НС забезпечується комплектом оперативно-технічної документації, нормативно-правовими актами з питань організації реагування на НС, засобами зв’язку та оргтехнікою.
Види оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, ведення якої здійснюється у разі виникнення надзвичайної ситуації (за окремо встановленими формами)
- Журнал реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС.
- Оперативний журнал з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
- Розрахунок сил і засобів (техніки), залучених до ліквідації наслідків НС.
- Картка зв’язку у зоні надзвичайної ситуації.
- Доповідь старшої посадової особи про склад сил і засобів (техніки), що прибули для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (вибули із зони надзвичайної ситуації).
- Звіт про роботу залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації сил та засобів (техніки) цивільного захисту .
Види оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, ведення якої здійснюється за необхідності залежно від особливостей та характеру надзвичайної ситуації
- Робоча карта (схема) зони надзвичайної ситуації.
- Оперативний план заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
- Журнал обліку постраждалих та загиблих під час надзвичайної ситуації.
- Журнал обліку матеріально-технічного забезпечення ліквідації НС .
- Журнал обліку аналізів проб (повітря, води та ґрунту).
Керуюча справами О. Петранич