УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
М І С Ь К И Й Г О Л О В А
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 19.03.2021 р. № 106-р |
Про облікову політикувиконавчого комітетуТрускавецької міської ради |
Відповідно до Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 року та Положень (стандартів) бухгалтерського обліку, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні », наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 № 1127 «Про затвердження Методичних рекомендацій зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків», а також пунктами 1-3 наказу Міністерства фінансів України від 29.12.2015 № 1219 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі», згідно з новим Порядком застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, Типовою кореспонденцією субрахунків бухгалтерського обліку та Методичними рекомендаціями зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків, з метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку, з врахуванням специфіки діяльності виконавчого комітету Трускавецької міської ради :
- Ведення бухгалтерського обліку виконання кошторису покласти на відділ бухгалтерського обліку Трускавецької міської ради, який очолює начальник відділу – головний бухгалтер.
1.1 Здійснювати ведення бухгалтерського обліку у відповідності з принципами та методами, передбаченими діючими Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, Законом України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 № 1127 «Про затвердження Методичних рекомендацій зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків», а також пунктам 1-3 наказу Міністерства фінансів України від 29.12.2015 № 1219 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі».
1.2. Забезпечити протягом звітного року незмінну облікову політику, неперервність відображення операцій та достовірну оцінку майна, грошових коштів, розрахунків та зобов’язань.
1.3. Використовувати новий Порядок застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, Типову кореспонденцію субрахунків бухгалтерського обліку та Методичні рекомендації зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків.
Забезпечувати взяття на бухгалтерський облік у вартісному вираженні всіх товарно-матеріальних цінностей.
1.4. Здійснювати правильне, із застосуванням вартісних показників та встановлених норм, документальне оформлення надходжень майна, його видачі та вибуття.
1.5. Забезпечувати раціональне використання майна та якісний контроль за його збереженням у місцях зберігання. Забезпечувати своєчасне та правильне відображення в облікових регістрах матеріально – відповідальними особами операцій, пов’язаних з рухом матеріальних цінностей.
1.6 Своєчасно оформляти акти звірки по обліку придбання ТМЦ, оплати комунальних послуг.
1.7. Оформляти матеріали, пов’язані з нестачами та відшкодуванням шкоди від недостач, крадіжок та псування майна.
1.8. Вести бухгалтерський облік у єдиному грошовому вимірі – національній валюті (з використанням гривень та копійок).
1.9. Оформлення, подання та облік первинних документів здійснювати у відповідності з графіком документообігу.
1.10. Авансові звіти про використання отриманих коштів разом з підтверджуючими документами та невикористаним залишком грошової готівки здавати у визначені терміни:
– на господарські потреби – на наступний робочий день після видачі грошової готівки під звіт;
– на відрядження – протягом п’яти робочих днів після повернення з відрядження.
1.11. Затвердити систему оплати праці – згідно штатного розпису. Включати в фонд оплати праці, передбачений законодавством перелік видатків на виплату заробітної плати та інших видів заохочень і виплат у вигляді премій, матеріальної допомоги, надбавок, доплат.
1.12. Встановити, що до складу малоцінних необоротних активів зараховуються предмети вартість яких на рівні 20 тисяч гривень без ПДВ.
1.13. Аналітичний облік видатків на утримання вести за кодами економічної класифікації видатків.
1.14. Інвентаризаційній комісії здійснювати інвентаризацію згідно з чинним законодавством.
1.15. Своєчасно здійснювати нарахування за копіювання або друк документів формату А3 та А4, що надаються за запитом на інформацію у відповідності до норм витрат.
- Розпорядження № 497-р від 26 грудня 2018 р. визнати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.