УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
М І С Ь К И Й Г О Л О В А
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 29.09.2021року № 355-р |
м. Трускавець
Про проведення конференції «Об’єднання заради успіху» 30 вересня 2021 року
|
Керуючись п.п.20 п.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до «Програми розвитку туристичної галузі та курортології Трускавецької міської територіальної громади на 2021 рік»:
- Управлінню розвитку громади (п.Н.Скибак) виступити організатором та забезпечити підготовку проведення конференції «Об’єднання заради успіху» 30 вересня 2021 року.
- Головному бухгалтеру (п.Х.Федина) забезпечити бухгалтерський облік та звітність про цільове використання бюджетних коштів, згідно з додатком.
- Фінансовому управлінню (п.М.Федоричак) виділити кошти для проведення конференції «Об’єднання заради успіху» 30 вересня 2021 року на виконання Програми розвитку туристичної галузі та курортології Трускавецької міської територіальної громади на 2021 рік. Кошторис витрат на проведення заходів додається.
- Відділу інформаційної політики та зв’язків із громадськістю (п. Л.Боднар) проінформувати місцеві ЗМІ про проведення конференції.
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ
Додаток №1
до розпорядження міського голови
№355-р від 29.09.2021 р.
Кошторис витрат
на проведення
конференції «Об’єднання заради успіху»
30 вересня 2021 року
№ | Назва заходу | Сума, грн. |
1 | Послуги забезпечення виступів спікерів (Тараса Демкури, Наталії Яриш, Юлії Юдіної, Наталії Карпенчук-Конопацької) | 35 840,00 |
2 | Послуги з організації кави-перерви для учасників конференції | 9 750,00 |
3 | Оренда конференцзалу «Ренесанс» для проведення конференції | 1 800,00 |
Всього | 47 390,00 |
Програма конференції:
14:00 -14.20 год – кавоперерва
14.20-14.40 год – вітальні слова
14.40-15.00 год – виступ спікера Тараса Демкури
15.00-15.20 год – виступ спікера Наталії Карпенчук-Конопацької
15.20 – 15.40 – виступ спікера Яриш Наталії
15.40 – 17.00 – виступ спікера Юдіної Юлії
17.00-18.00 – фуршет
Керуюча справами О. Петранич