УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
М І С Ь К И Й Г О Л О В А
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від «19 » липня 2016 р. № 363-р
Щодо заходів з підготовки до перевірки військового обліку на території Львівської області комісією Генерального штабу Збройних Сил України
|
Відповідно до вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»,п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.1994р. № 377 «Про затвердження Положення про військовий облік військовозобов’язаних і призовників», наказу МО України від 15.12.2010р. № 660 «Про затвердження Інструкції з організації ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах, організаціях та навчальних закладах», розпорядження голови Львівської ОДА від 14.07.2016р. № 485/0/5-16 «Щодо заходів з підготовки до перевірки військового обліку на території Львівської області комісією Генерального штабу Збройних Сил України» та з метою покращення ведення обліку військовозобов’язаних запасу на території м. Трускавець :
1. Відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної та мобілізаційної роботи (Солян Ю.М.) :
1.1. До 20.07.2016р. провести аналіз результатів роботи комісії Генерального штабу Збройних Сил України по перевірці військового обліку.
1.2. До 21.07.2016р. довести до керівників підприємств, установ, організацій м. Трускавець основні недоліки, виявлені комісією Генерального штабу ЗСУ (згідно з додатком) та завдання щодо їх усунення.
1.3. До 05.08.2016р. провести звірку карток первинного обліку картотеки призначених в команди з обліковими даними Дрогобицько-Бориславського ОРВК, уточнити документацію дільниці оповіщення.
1.4. До 26.08.2016р. доповісти в облдержадміністрацію про вжиті заходи щодо усунення недоліків з організації військового обліку та готовності до перевірки комісією Генерального штабу Збройних Сил України на території Львівської області.
2. Керівникам підприємств, установ, організацій міста незалежно від форм власності та підпорядкування :
2.1. До 25.08.2016р. забезпечити повне та якісне виконання заходів щодо недопущення недоліків, виявлених при перевірці стану військового обліку та бронювання комісією Генерального штабу Збройних Сил України.
2.2. Інформувати Дрогобицько-Бориславський об’єднаний районний військовий комісаріат (далі-Дрогобицько-Бориславський ОРВК) про призначення, переміщення і звільнення працівників, які виконують обов’язки щодо ведення обліку військовозобов’язаних і призовників.
2.3. До 25.08.2016р. сприяти проведенню перевірок стану військово-облікової роботи та бронювання військовозобов’язаних (при наявності), звірку карток ф.П-2 з обліковими даними Дрогобицько-Бориславського ОРВК, допускати до перевірки стану військового обліку на підприємствах (в разі потреби) працівників військкомату.
2.4. До 25.08.2016р. привести у відповідність до вимог чинного законодавства облік військовозобов’язаних та призовників, здійснювати постійний контроль за наявністю повного комплекту нормативних документів, військово-облікової документації та дотриманням правил військового обліку.
3. Керуючій справами виконкому Трускавецької міської ради (п. Петранич О.М.):
3.1. До 30.07.2016р. призначити розпорядчим документом відповідальну особу за ведення військового обліку і бронювання в органі місцевого самоврядування (виконком Трускавецької міської ради) відповідно до Постанови КМУ від 09.06.1994 № 377.
3.2. До 01.08.2016р. привести у відповідність до вимог чинного законодавства документацію з військового обліку та бронювання кадрової служби Трускавецької міської ради.
3.3. До 25.08.2016р. організувати проведення позапланової звірки особових карток форми № П-2 ДС з обліковими даними Дрогобицько-Бориславського ОРВК
та бронювання (при потребі) працівників виконкому Трускавецької міської ради.
4. Відділу державної реєстрації (п. Лужаниця Т.П.) на виконання п.17 ст.17 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» забезпечити надання Дрогобицько-Бориславському ОРВК відомостей про реєстрацію, банкрутство (ліквідацію) підприємств, установ і організацій згідно із законодавством.
5.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова (підпис) Кульчинський А.Б.
Додаток
до розпорядження міського голови
від « 19 » липня 2016 № 363-р
ПЕРЕЛІК НЕДОЛІКІВ,
виявлених при перевірці стану військового обліку та бронювання
в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях.
1.Недоліки, виявлені комісією Львівського обласного військового комісаріату:
– стан військового обліку та бронювання не в повній мірі відповідає вимогам законів України, Інструкції з організації ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях і навчальних закладах, затвердженої наказом Міністра оборони України від 15.12.2010 № 660 (далі – Інструкції), Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.2015 р. №45 (далі – Порядку бронювання);
– посадові інструкції військових обліковців органів місцевого самоврядування не враховують вимоги діючих нормативно-правових актів, якими регламентуються питання військового обліку;
– не складаються плани роботи військових обліковців;
– довідки голів сільських (селищних) рад щодо військового обліку не уточнюються, кількісні показники довідок не відповідають реальним даним на час перевірки;
– посадові особи, які мають право обробляти, зберігати персональні дані військовозобов’язаних, розпорядженнями голів сільських (селищних) рад не визначені, магнітні носії, на яких відпрацьовується інформація щодо військового обліку, не зареєстровані;
– маршрути оповіщення військовозобов’язаних на території сільських рад не визначені та не погоджені з військовими комісаріатами;
– уточнення даних персонально-первинного обліку військовозобов’язаних, звірка цих даних з будинковими книгами ( даними реєстраційного обліку), іншими документами з питань реєстрації громадян, а також з фактичним перебуванням військовозобов’язаних за місцем проживання шляхом подвірного обходу проводиться формально;
– не складаються акти звірки облікових даних карток первинного обліку призовників , військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з погосподарськими книгами, а також з фактичним перебуванням призовників, військовозобов’язаних за місцем проживання;
– не ведуться журнали обліку руху військовозобов’язаних;
– списки військовозобов’язаних, за визначеною військовими комісаріатами формою, в повному обсязі не складені та не дотримуються правила їхнього заповнення , що , в свою чергу, не дозволяє автоматизувати процеси заповнення документів персонально первинного обліку сільських рад, персонально-якісного обліку у військових комісаріатах;
– звірки даних карток первинного обліку військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку в сільських (селищних) радах, з обліковими даними військового комісаріату проводяться формально;
– відсутні журнали звірок карток первинного обліку з обліковими даними військових комісаріатів;
– у журнали звірок первинного обліку не заносяться кількісні показники тих, хто перебуває на обліку та призначений в команди;
– списки підприємств, які розташовані на території сільських(селищних) рад, своєчасно не уточнюються;
– звірка карток первинного обліку та особових карток військовозобов’язаних з підприємствами, які розташовані на території сільських рад, не проводиться;
– інформація про зміну облікових даних військовозобов’язаних за формою, визначеною додатком 1 до Інструкції, у військовий комісаріат не подається;
– картотеки первинного обліку не приведені до вимог пункту 2.8.Інструкції;
– картки первинного обліку заповнюються з порушенням вимог пункту 2.7 Інструкції, зміни облікових даних в картки вносяться несвоєчасно;
– картки первинного обліку військовозобов’язаних , призначених в команди,
– окремо не виділені , відсутні записи про час прибуття, не вказується маршрут оповіщення;
– списки військовозобов’язаних, знятих з обліку, та військовозобов’язаних, які прибули на територію обслуговування сільських (селищних) рад, у військовий комісаріат не надсилаються;
– у картках первинного обліку відсутні відмітки про зняття з військового обліку;
– картки первинного обліку осіб, виключених з військового обліку, знищуються без складання актів;
– на неналежному рівні організована взаємодія з військовими комісаріатами з питань військового обліку та оповіщення призовників і військовозобов’язаних;
– документація дільниць оповіщення, пунктів збору сільських рад потребує доопрацювання.
На перевірених підприємствах, в установах та організаціях виявлено такі недоліки:
– посадові інструкції відповідальних за військовий облік військовозобов’язаних працівників і призовників розробляються без врахування усіх повноважень та обов’язків, які визначені Інструкцією і Порядком бронювання;
– заповнення розділу ІХ форми 11-2 ДС і розділу ІІ форми ІІ-2 для військовозобов’язаних державних службовців і працівників здійснюється з порушенням вимог пунктів 3.6-3.8 Інструкції, більшість військово-облікових ознак не заповнені або не уточнені;
– побудова картотек особових карток П-2 ДС і П-2 не приведені до вимог Інструкції;
– не надсилаються повідомлення у військові комісаріати за місцем перебування на військовому обліку військовозобов’язаних і призовників про прийняття їх на роботу, звільнення з роботи та про зміну їх сімейного стану, посади, місця проживання та освіти;
– звірка облікових даних з військовим комісаріатом у визначений термін не проводиться або проводиться не з усіма військовими комісаріатами, в яких працівники підприємств перебувають на військовому обліку;
– не заведені журнали перевірок стану обліку військовозобов’язаних і призовників (додаток 5 до Інструкції);
– не відпрацьовуються плани заходів щодо вручення посвідчень про відстрочку від призову на період мобілізації та на воєнний час (додаток 5 до Порядку бронювання);
– відсутні відомості на видачу посвідчень про відстрочку (додатки 11 і 12 до Порядку бронювання);
– заміна працівників, які вибувають у разі мобілізації та у воєнний час , не спланована, плани заміни працівників, які вибувають у разі мобілізації та у воєнний час (додаток 6 до Порядку бронювання), не відпрацьовуються, військові обліковці не володіють інформацією щодо військовозобов’язаних, які призначені в команди, мають мобілізаційні розпорядження військових комісарів та підлягають призову у разі мобілізації;
– звіти про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій, не погоджуються з військовими комісаріатами, містять арифметичні помилки, звіти складаються за формою, яка не відповідає додатку 4 до порядку бронювання.
2. Комісією Генерального штабу Збройних Сил України при перевірці стану військового обліку в Одеській, Чернігівській областях виявлені додаткові недоліки, а саме:
– не приймаються рішення виконавчих комітетів сільських ( селищних) рад щодо організації виконання завдань із забезпечення ведення військового обліку громадян України на відповідній території та забезпечення проведення мобілізації;
– не надаються відомості про реєстрацію, банкрутство (ліквідацію) підприємств, установ, організацій;
– при прийнятті на роботу у військовозобов’язаних не перевіряється наявність військово-облікових документів, визначених у пунктах 3.4 та 3.5 Інструкції;
– не заведені особисті картки на призовників, які перебувають на військовому обліку;
– відсутні звітні матеріали про інформування призовників та військовозобов’язаних щодо правил військового обліку;
– звернення до органів Національної поліції України відповідно до вимог пункту 3 статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» щодо розшуку, затримання і доставки до військових комісаріатів громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку, сільськими (селищними) радами не направляються.
Керуюча справами (підпис) Петранич О.М.