Від 30.12.2016 р. №597-р
|
Про проведення інвентаризації
грошових коштів, необоротних
активів та матеріальних цінностей
відділів виконавчого комітету
Трускавецької міської ради
У зв’язку з підготовкою до складання та здачі річної фінансової звітності , враховуючи наказ Міністерства фінансів України від 17.06.2015 р. № 572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» та від 02.09.2014 р. № 879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань», керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити комісію на 2017 р. для проведення інвентаризації грошових коштів, груп необоротних активів і матеріальних цінностей відділів виконавчого комітету Трускавецької міської ради.
2. Затвердити склад комісії для проведення інвентаризації грошових коштів, груп необоротних активів і матеріальних цінностей відділів виконавчого комітету Трускавецької міської ради:
Петранич О. М. – керуюча справами, голова комісії;
Члени комісії:
Малахівська Г.С.- заступник начальника управління – завідувач відділу;
Ільків Л.М. – заступник завідувача відділу бухгалтерського обліку – заступник головного бухгалтера виконавчого комітету;
Ноджак Н.Б. – головний спеціаліст, бухгалтер;
Сегер А.П. – головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності виконавчого комітету;
Копко Т.М. – завідувач господарської служби.
3. Комісії провести інвентаризацію грошових коштів, необоротних активів і матеріальних цінностей відділів міської ради та оформити інвентаризаційні описи по кожній матеріально – відповідальній особі та провести огляд будівель, що знаходяться на балансі виконавчого комітету Трускавецької міської ради станом на 01 січня 2017 р.
4. Розпорядження № 513-р від 31 грудня 2015 р. визнати таким, що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова А. Кульчинський