Тризуб

Україна
Трускавецька міська рада
Львівської області
Міський голова
Розпорядження

70-р. Від 20.02.2017 року “Про заходи цивільного захисту міста, здійснення оперативного реагування при загрозі, виникненні та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій “

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

М І С Ь К И Й   Г О Л О В А

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

Від  20.02. 2017 р.                                     № 70 р

Про заходи цивільного захисту міста,

здійснення  оперативного реагування

при  загрозі, виникненні та ліквідації

наслідків надзвичайних ситуацій

На підставі положень Кодексу цивільного захисту України, з метою здійснення заходів щодо захисту населення у мирний час та особливий період, оперативного реагування органів управління, сил цивільного захисту міста при загрозі, виникненні та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

1. Затвердити склад міського штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації згідно з додатком 1.

2. Призначити керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (у разі їх виникнення) заступника міського голови, відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

3. Затвердити Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації згідно з додатком 2.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови О. Балицького.

Міський голова                                                     А. Кульчинський

                                          

                                                    

                                         Додаток № 1      

                                                                               до розпорядження міського голови

                                                                                        від 20.02.2017 р. № 70

                                       

С К Л А Д

міського  штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

Начальник штабу

Начальник Трускавецького МВ ГУ ДСНС України у Львівській області, полковник служби ЦЗ

Заступник начальника штабу

Завідувач відділом з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної та мобілізаційної роботи ТМР

Члени міського  штабу :

Начальник Трускавецького ВП Дрогобицького ВП ГУ НП у Львівській області

Начальник УЖКГ і Б ТМР

Головний лікар КП «Трускавецька міська лікарня»

майстер дільниці електромереж Бориславського РЕМ

Генеральний директор ТзОВ «Трускавецький водоканал»

Завідувач міським відділом освіти

Начальник СЛД № 3 ПАТ “ Укртелеком”

Завідувач планово-економічного відділу Трускавецької м/ради

В.о. директора КП „Трускавецьжитло”

Директор КП «Трускавецьтепло»

Директор КП «Парк курортний»

Начальник фінансового управління ТМР

Головний інженер Дрогобицького управління експлуатації газового господарства

            Мобільна група міського оперативного штабу реагування:

Заступник міського голови з гуманітарних та соціальних питань

Завідувач планово-економічного відділу Трускавецької м/ради

Головний спеціаліст відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної та мобілізаційної роботи ТМР

Керівник пожежної частини ДПРЧ-7

Керуюча справами                                                О. Петранич

  

                                         Затверджено

                                          

                                         Додаток № 2      

                                                                               до розпорядження міського голови

                                                                                        від 20.02.2017 р. № 70-р

ПОЛОЖЕННЯ

про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Загальні положення.

1. Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі – НС).

2. Штаб з ліквідації наслідків НС (далі – Штаб з НС) утворюється для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС і є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків НС.

3. Рішення про утворення та ліквідацію Штабу з НС, його кількісний та персональний склад, місце розгортання та строк прибуття залучених до його роботи працівників приймає керівник робіт з ліквідації наслідків НС у формі розпорядження.

4. До складу Штабу з НС залежно від рівня НС входять працівники ДСНС України, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків НС, представники або експерти відповідних центральних органів виконавчої влади, (далі – Органи влади), установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).

Кількісну більшість складу Штабу з НС залежно від особливостей та характеру НС складають працівники ДСНС України.

5. Штаб з НС безпосередньо взаємодіє з відповідними центрами управління в НС, які забезпечують його роботу.

6. Робота Штабу з НС в особливий період організовується відповідно до вимог правового режиму особливого періоду.

Завдання та функції штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

            1. Основними завданнями Штабу з НС є безпосередня організація і координація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС.

2. Відповідно до покладеного на нього завдання основними функціями Штабу з НС є:

1) визначення зони НС та зони можливого ураження, кількості і місць перебування в них людей, організація їх рятування та надання їм допомоги, запобігання пошкодженню майна;

2) збирання даних про обстановку в зоні НС, їх аналіз та узагальнення, прогнозування масштабів і наслідків НС;

3) визначення головних напрямів ліквідації наслідків НС, розробка оперативних планів заходів з ліквідації наслідків НС і здійснення заходів щодо їх реалізації;

4) визначення складу і кількості сил цивільного захисту, необхідних для залучення до ліквідації наслідків НС, термінів їх залучення згідно з планами реагування на НС, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення НС, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії;

5) підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо ліквідації наслідків НС та забезпечення безпеки постраждалих, їх реєстрація в установленому порядку після підписання та доведення до виконавців;

6) забезпечення реалізації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС щодо організації та координації аварійно-рятувальних робіт з ліквідації наслідків НС;

7) безпосередня організація і координація дій залучених до ліквідації наслідків НС сил цивільного захисту, Збройних Сил України та інших військових формувань, органів і підрозділів внутрішніх справ, а також громадських організацій і волонтерів;

8) взаємодія з відповідною спеціальною комісією з ліквідації наслідків НС;

9) ведення обліку робіт, що виконуються силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків НС;

10) ведення обліку загиблих та постраждалих унаслідок НС;

11) організація інформування населення про наслідки та прогноз розвитку НС, хід ліквідації її наслідків та правила поведінки в зоні НС;

12) здійснення інформаційної взаємодії з центрами управління в НС відповідного рівня;

13) організація матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

14) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.

Керівництво роботою штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та організація його діяльності

1. Керівництво роботою Штабу з НС здійснює начальник Штабу з НС, який призначається керівником робіт з ліквідації наслідків НС і є його заступником.

Працівники, залучені до роботи у складі Штабу з ліквідації НС, підпорядковуються начальнику Штабу з НС.

2. Начальник Штабу з НС виконує обов’язки керівника робіт з ліквідації наслідків НС у разі його відсутності.

3. Начальник Штабу з НС відповідає за:

1) організацію роботи Штабу з НС;

2) своєчасну підготовку, організацію виконання, доведення до виконавців та контроль виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;

3) безперервну організацію і координацію аварійно-рятувальних  робіт;

4) ведення оперативно-технічної та звітної документації Штабу з НС.

Начальник Штабу з ліквідації НС зобов’язаний:

1) здійснювати керівництво роботою Штабу з НС;

2) проводити постійний моніторинг оперативної обстановки у зоні НС, ходу ліквідації наслідків НС;

3) вносити пропозиції керівнику робіт з ліквідації наслідків НС щодо способів і методів проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

4) організовувати доведення до відома виконавців розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків НС та організовувати їх виконання.

Штаб з НС розгортається в районі виникнення НС або в іншому місці, визначеному керівником робіт з ліквідації наслідків НС, і працює у цілодобовому режимі позмінно.

Залежно від рівня НС, обсягу аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС за рішенням начальника Штабу з НС у складі Штабу з НС можуть утворюватись робочі групи:

1) аналізу ситуації і підготовки даних – для збору і аналізу інформації про обстановку в зоні НС, ведення робочої карти (схеми) зони НС, обліку залучених сил і засобів, підготовки оперативної документації;

2) безпосереднього реагування – для управління і координації дій залучених сил і засобів безпосередньо у місці проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, розстановки сил на вирішальних та інших головних напрямах ліквідації наслідків НС та керівництва роботами у зоні НС;

3) організаційна група – для організації і підготовки засідань Штабу з НС, підготовки і реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС;

4) управління резервом сил – для розстановки та обліку сил і засобів цивільного захисту, що додатково залучаються до ліквідації наслідків НС, підготовки пропозицій начальнику Штабу з НС щодо їх застосування під час ліквідації наслідків НС;

5) представників Органів влади, установ та організацій – для координації і обліку залучених сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, доведення рішень керівника робіт з ліквідації наслідків НС, контролю за проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і подання звітних матеріалів до групи аналізу ситуації і підготовки даних;

6) матеріально-технічного забезпечення – для організації матеріально-технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з урахуванням використання матеріальних резервів для ліквідації наслідків НС ;

7) організації зв’язку – для організації зв’язку в зоні НС із взаємодіючими службами цивільного захисту, органами влади і керівництвом ДСНС , забезпечення функціонування засобів телекомунікації та інформатизації Штабу з НС, а також офісної техніки;

8) взаємодії з населенням та засобами масової інформації – для роботи зі зверненнями громадян та інформування населення через засоби масової інформації про обстановку в зоні НС, хід ліквідації наслідків НС, прогноз розвитку НС та правила поведінки в зоні НС.

Штаб з НС має право одержувати від органів влади, підприємств, установ та організацій документи та повну і достовірну інформацію щодо причин виникнення НС, наслідків, спричинених НС, та заходів, які вживалися для її ліквідації.

Штаб з НС веде оперативно-технічну та звітну документацію з урахуванням оперативної обстановки у зоні НС та ходу ліквідації наслідків НС.

Після ліквідації наслідків НС Штаб з НС узагальнює документи та формує архівну справу у двох примірниках, а також готує проект звіту про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків НС для подальшого його подання керівником робіт з ліквідації наслідків НС до органу, що його призначив.

Діяльність Штабу з НС припиняється після завершення виконання покладених на нього завдань на підставі рішення керівника робіт з ліквідації наслідків НС про ліквідацію Штабу з НС.

Фінансове та матеріально-технічне забезпечення роботи штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

1. За особами, включеними до складу Штабу з ліквідації НС, на час виконання покладених на них обов’язків зберігається заробітна плата  за основним місцем роботи.

2. Штаб з ліквідації НС забезпечується комплектом оперативно-технічної документації, нормативно-правовими актами з питань організації реагування на НС, засобами зв’язку та оргтехнікою.

Види оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, ведення якої здійснюється у разі виникнення надзвичайної ситуації (за окремо встановленими формами)

1. Журнал реєстрації розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків НС.

2. Оперативний журнал з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

3. Розрахунок сил і засобів (техніки), залучених до ліквідації наслідків НС.

4. Картка зв’язку у зоні надзвичайної ситуації.

5. Доповідь старшої посадової особи про склад сил і засобів (техніки), що прибули для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (вибули із зони надзвичайної ситуації).

6. Звіт про роботу залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації сил та засобів (техніки) цивільного захисту .

Види оперативно-технічної і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, ведення якої здійснюється за необхідності залежно від особливостей та характеру надзвичайної ситуації

            1. Робоча карта (схема) зони надзвичайної ситуації.

2. Оперативний план заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

3. Журнал обліку постраждалих та загиблих під час надзвичайної ситуації.

4. Журнал обліку матеріально-технічного забезпечення ліквідації НС .

5. Журнал обліку аналізів проб (повітря, води та ґрунту).

Керуюча справами                                                О. Петранич

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc