Тризуб

Україна
Трускавецька міська рада
Львівської області
Міський голова
Розпорядження

від 05.08.2022 м. Трускавець № 207-р

Про початок робіт з розгортання типового робочого місця зовнішнього користувача інформаційно-телекомунікаційної системи серверу доступу ТОВ “Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал” до НАІС ДДАІ МВС України

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

М І С Ь К И Й   Г О Л О В А

Від   05  серпня     2022 року                          № 207-р

Про початок робіт з розгортання типового робочого місця зовнішнього користувача інформаційно-телекомунікаційної системи серверу доступу ТОВ “Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал” до НАІС ДДАІ МВС України 
Згідно з встановленим порядком доступу до інформаційних ресурсів Національної автоматизованої інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, а також, відповідно до Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних-комунікаційних й інформаційно-комунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 року № 373.             1. Роботи з розгортання типового робочого місця зовнішнього користувача, який підключається до інформаційно-телекомунікаційної системи серверу доступу ТОВ “Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал” до НАІС ДДАІ МВС України (далі – Клієнт-СД) та зі створення, оцінки захищеності та введення в експлуатацію типового модуля комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ) у Клієнт-СД виконувати відносно робочих місць, ідентифікаційні дані яких наведено у Додатку 1. 2. Призначити персонал Клієнт-СД у складі згідно з Додатком 2. 3. Створити комісію з розгортання Клієнт-СД і створення КСЗІ у Клієнт-СД (далі – Комісія) та затвердити її склад згідно з Додатком 3. 4. Комісії виконати роботи з розгортання Клієнт-СД та створення КСЗІ у Клієнт-СД відповідно до вимог «Інструкції про порядок розгортання, введення та виведення з експлуатації типового робочого місця зовнішнього користувача» (24600348.152.М1 01-01) у термін до 15.08.2022 р. 5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.  

Міський голова                                                     Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ

Додаток 1

до розпорядження про початок робіт з розгортання Клієнт-СД від

05.08.2022р № 207-р

Перелік та ідентифікаційні дані робочих місць Клієнт-СД

Назва організаціїНазва структурного підрозділу, у складі якого знаходиться робоче місцеНазва робочого місця та інвентарний номер робочої станціїАдреса розташування робочої станціїНомер приміщення, у якому розташовано робочу станцію
1Виконавчий комітет Трускавецької міської радиВідділ контролю за станом благоустроюКористувач комп’ютерної програми «Інформаційна система «Центр обробки даних» на ПЕОМ інв. № 10146036682200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Бориславська,1Кабінет №22
2     
3     
4     

Керуюча справами                        Олена ПЕТРАНИЧ

                                                                                                                                                                                 Додаток 2

до розпорядження про початок робіт з розгортання Клієнт-СД від

05.08.2022р № 207-р                                                                                        

Перелік та склад персоналу робочих місць Клієнт-СД

Назва робочого місцяВідповідальний за захист інформаціїОператор робочого місцяОператор робочого місця
1Користувач комп’ютерної програми «Інформаційна система «Центр обробки даних» на ПЕОМ  інв. № 101460366Кріль Володимир Володимирович- начальник відділу контролю за станом благоустроюГнідан Андрій Михайлович – керівник сектору паркуванняКорж Володимир Дмитрович – головний спеціаліст, інспектор з паркування
2    

Керуюча справами                        Олена ПЕТРАНИЧ

                                                                                                 Додаток 3

                                                                                                 до розпорядження

                                                                                                 початок робіт з розгортання

                                                                                                 Клієнт-СД від           

                                                                                                 05.08.2022р. № 207-р

Склад Комісії:

Голова Комісії:
Члени Комісії:

Флюнт Мирон Любомирович – заступник міського голови

Ільків Лілія Миколаївна – заступник начальника фінансового відділу,заступник головного бухгалтера

                               Сегер Андрій Петрович – начальник відділу комп`ютерного   

                                забезпечення та технічного захисту інформації            

Керуюча справами                        Олена ПЕТРАНИЧ

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc