УКРАЇНА
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
М І С Ь К И Й Г О Л О В А
Від 05 серпня 2022 року № 207-р
Про початок робіт з розгортання типового робочого місця зовнішнього користувача інформаційно-телекомунікаційної системи серверу доступу ТОВ “Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал” до НАІС ДДАІ МВС України |
Згідно з встановленим порядком доступу до інформаційних ресурсів Національної автоматизованої інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, а також, відповідно до Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних-комунікаційних й інформаційно-комунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 року № 373. 1. Роботи з розгортання типового робочого місця зовнішнього користувача, який підключається до інформаційно-телекомунікаційної системи серверу доступу ТОВ “Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал” до НАІС ДДАІ МВС України (далі – Клієнт-СД) та зі створення, оцінки захищеності та введення в експлуатацію типового модуля комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ) у Клієнт-СД виконувати відносно робочих місць, ідентифікаційні дані яких наведено у Додатку 1. 2. Призначити персонал Клієнт-СД у складі згідно з Додатком 2. 3. Створити комісію з розгортання Клієнт-СД і створення КСЗІ у Клієнт-СД (далі – Комісія) та затвердити її склад згідно з Додатком 3. 4. Комісії виконати роботи з розгортання Клієнт-СД та створення КСЗІ у Клієнт-СД відповідно до вимог «Інструкції про порядок розгортання, введення та виведення з експлуатації типового робочого місця зовнішнього користувача» (24600348.152.М1 01-01) у термін до 15.08.2022 р. 5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. |
Міський голова Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ
Додаток 1
до розпорядження про початок робіт з розгортання Клієнт-СД від
05.08.2022р № 207-р
Перелік та ідентифікаційні дані робочих місць Клієнт-СД
№ | Назва організації | Назва структурного підрозділу, у складі якого знаходиться робоче місце | Назва робочого місця та інвентарний номер робочої станції | Адреса розташування робочої станції | Номер приміщення, у якому розташовано робочу станцію |
1 | Виконавчий комітет Трускавецької міської ради | Відділ контролю за станом благоустрою | Користувач комп’ютерної програми «Інформаційна система «Центр обробки даних» на ПЕОМ інв. № 101460366 | 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Бориславська,1 | Кабінет №22 |
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Керуюча справами Олена ПЕТРАНИЧ
Додаток 2
до розпорядження про початок робіт з розгортання Клієнт-СД від
05.08.2022р № 207-р
Перелік та склад персоналу робочих місць Клієнт-СД
№ | Назва робочого місця | Відповідальний за захист інформації | Оператор робочого місця | Оператор робочого місця |
1 | Користувач комп’ютерної програми «Інформаційна система «Центр обробки даних» на ПЕОМ інв. № 101460366 | Кріль Володимир Володимирович- начальник відділу контролю за станом благоустрою | Гнідан Андрій Михайлович – керівник сектору паркування | Корж Володимир Дмитрович – головний спеціаліст, інспектор з паркування |
2 |
Керуюча справами Олена ПЕТРАНИЧ
Додаток 3
до розпорядження
початок робіт з розгортання
Клієнт-СД від
05.08.2022р. № 207-р
Склад Комісії:
Голова Комісії: |
Члени Комісії: |
Флюнт Мирон Любомирович – заступник міського голови
Ільків Лілія Миколаївна – заступник начальника фінансового відділу,заступник головного бухгалтера
Сегер Андрій Петрович – начальник відділу комп`ютерного
забезпечення та технічного захисту інформації
Керуюча справами Олена ПЕТРАНИЧ