Відповідно Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про доступ до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” (зі змінами), реалізації права громадян на доступ до публічної:
- Затвердити графік проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2025 році згідно з додатком 1.
- Утворити комісію інформаційних аудиторів, уповноважених на проведення інформаційного аудиту, та затвердити її склад згідно з додатком 2.
- Відділ комп’ютерного забезпечення та технічного захисту інформації Виконавчого комітету Трускавецької міської ради:
3.1. Забезпечити розміщення посилання на консультації з громадськістю шляхом електронного опитування на офіційному вебсайті Трускавецької міської ради 30.04.2025 до 15.05.2025р..
3.2. Підготувати узагальнюючий звіт про результати проведеного інформаційного аудиту даних до 15.06.2025.
- Керівників структурних підрозділів Трускавецької міської ради забезпечити проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ
Додаток 1
до розпорядження
від 28.04.2025 № 167-р
ГРАФІК
проведення інформаційного аудиту наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних у 2025 році
№ з/п | Назва етапу | Дати проведення |
1 | Проведення підготовчого етапу | 30 квітня – 15 травня 2025 року |
2 | Проведення консультацій з громадськістю | 30 квітня– 15 травня 2025 року (15 календарних днів) |
3 | Проведення віддаленого інформаційного аудиту | 16 – 25 травня 2025 року (1,5 тижн) |
4 | Затвердження графіка проведення інтервʼю | 25 травня 2025 року (1 день) |
5 | Проведення інтервʼю посадових осіб визначених структурних підрозділів | 28 травня – 02 червня 2025 року (1 тиждень) |
6 | Підготовка звіту за результатами інформаційного аудиту | 04 – 15 червня 2025 року (2 тижні) |
Керуюча справами Олена ПЕТРАНИЧ
Додаток 2
до розпорядження
від 28.04.2025 № 167-р
СКЛАД
комісії інформаційних аудиторів, уповноважених на проведення
інформаційного аудиту
Ткаченко Олександр Олександрович | – | заступник міського голови |
Петранич Олена Михайлівна | – | керуюча справами виконавчого комітету |
Кіндракевич Лілія Федорівна
| – | начальник відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому
|
Сегер Андрій Петрович | – | начальник відділу комп’ютерного забезпечення та технічного захисту інформації
|
Савченко Олена Григорівна | –
| начальник юридичного відділу |
Боднар Леся Ігорівна | –
| начальник відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю |
Дум’як Наталія Ігорівна | – | спеціаліст I категорії відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому |
Керуюча справами Олена ПЕТРАНИЧ