З метою ефективного використання державного майна, враховуючи Положення про порядок передачі об’єктів права державної власності, затвердженого постановою КМУ від 21 вересня 1998 року № 1482, відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 вересня 2014 року № 879, на виконання доручення ЦВК:
1.Провести інвентаризацію обладнання, наданого для функціонування автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи «Державний реєстр виборців», програмно-апаратних комплексів та виборчих скриньок, прийнятих на відповідальне зберігання згідно з актами приймання-передачі з Львівської ОДА та ЦВК виконавчому комітету Трускавецької міської ради, станом на 1 листопада звітного року.
2.Створити комісію для проведення інвентаризації станом на 1 листопада звітного року у складі:
Голова комісії: керуючий справами.
Члени комісії:
– начальник відділу бухгалтерського обліку, головний бухгалтер;
– начальник відділу комп’ютерного забезпечення та технічного захисту інформації;
– начальник відділу ведення Державного реєстру виборців;
– головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 26 жовтня 2018 року № 404-р «Про проведення інвентаризації обладнання, переданого на безоплатне відповідальне зберігання з Львівської ОДА виконавчому комітету Трускавецької міської ради».
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ