Тризуб

Україна
Трускавецька міська рада
Львівської області
Міський голова
Розпорядження

від 28.03.2022 м. Трускавець № 90-р

Про визначення уповноважених осіб для здійснення  перевіркижилих приміщень, в яких розміщені внутрішньо переміщені особи

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

М І С Ь К И Й    Г О Л О В А

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від 28 березня 2022 року                 №90-р

м.Трускавець

Про визначення уповноважених осіб

для здійснення  перевіркижилих приміщень,

 в яких розміщені внутрішньо переміщені особи

            На підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи Порядок компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затверджений постановою КМУ від 19 березня 2022 р. № 333:

1.Визначити управління комунальної власності Трускавецької міської ради орган, який визначає обсяг компенсації витрат власника жилого приміщення, що пов’язані з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб.

2.Визначити уповноважених осіб Трускавецької міської ради для здійснення  перевірки жилих приміщень, в яких розміщені внутрішньо переміщені особи згідно додатку.

3. Уповноваженим особам здійснити  перевірку жилих приміщень, в яких розміщені внутрішньо переміщені особи, на предмет визначеннямісця їх розміщення,  його безоплатності, кількості розміщених осіб та умов їх проживання, документів, що встановлюють особу. Перевірити дані про відсутність або наявність у заяві інформації про  осіб, які отримують щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

4. За результатах перевірки уповноважені особи складають акт та подають його на затвердження керуючій справами виконавчого комітету.

5.   Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Міський голова                                       Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ

Додаток до розпорядження

№____ від _____ березня 2022

Список уповноважених осіб

  1. М.Л.Флюнт – заступник міського голови, в.о. старости с. Модричі
  2. В.В.Ірод – староста с.Доброгостів іс.Бистрий
  3. Т.П.Сухроменда – староста с. Орів і с. Зимівки
  4. П.А.Пасічник – староста с. Станиля
  5. М.М.Мазурик – староста с. Уличне
  6. О.І.Блажівський – спеціаліст 1 категорії з АПК
  7. В.В.Григоришин – головний спеціаліст-юрисконсульт юридичного відділу
  8. М.Я.Стефанків – начальник інспекції з питань праці
  9. М.М.Тичинська – діловод відділу містобудування УМАтаЗ
  10. В.Б.Гук – спеціаліст 1 категорії відділу землекористування УМАтаЗ
  11. Н.І.Колодій – спеціаліст 1 категорії відділу землекористування УМАтаЗ
  12. Л.Б.Васьків – спеціаліст 1 категорії відділу землекористування УМАтаЗ
  13. А.О.Лютов – головний спеціаліст служби містобудівного кадастру УМАтаЗ
  14. І.Е.Бошко – начальник відділу ДАБК
  15. Р.В.Федурко – державний реєстратор відділу державної реєстрації
  16. Л.П.Топорович- державний реєстратор відділу державної реєстрації
  17. О.П.Каліцун – керівник сектору з питань реєстрації місця проживаннявідділу державної реєстрації, державний реєстратор
  18. О.М.Павлишин – діловод відділу організаційного забезпечення діяльності виконкому
  19. О.М.Паращак – державний реєстратор сектору з питань реєстрації місця проживання відділу державної реєстрації
  20. Г.І.Плита – спеціаліст 1 категорії сектору з питань реєстрації місця проживання відділу державної реєстрації
  21. Т.Б.Кравець – спеціаліст 1 категорії сектору з питань реєстрації місця проживання відділу державної реєстрації
  22. Н.О. Думанська – спеціаліст 1 категорії сектору з питань реєстрації місця проживання відділу державної реєстрації
  23. Л.І.Гарба – головний спеціаліст сектору з питань реєстрації місця проживання відділу державної реєстрації
  24. Б.М.Бродяк – головний спеціаліст відділу ВДРВ
  25. Н.І.Скибак – начальник управління розвитку громади
  26. Л.В.Герльовська – заступник начальника управління розвитку громади, начальник відділу розвитку курорту, рекреації та туризму управління розвитку громади
  27. Р.Л.Коваль – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту
  28. Ю.А.Кардаш – головний спеціаліст відділу у справах сім’ї, молоді та спорту
  29. Н.Р.Карпович – головний спеціаліст відділу у справах сім’ї, молоді та спорту
  30. Н.М.Глушко – головний спеціаліст відділу контролю за станом благоустрою і сектору паркування
  31. Г.В.Ісмагілова – головний спеціаліст відділу контролю за станом благоустрою і сектору паркування
  32. З.М.Пристай начальник відділу міського архіву
  33. С.О.Скольська – діловод відділу міського архіву
  34. О.К.Лобос – заступник начальника управління ЖКГіБ
  35. О.М.Гівчак -інженер управління ЖКГіБ
  36. І.М. Горічко – завідувач господарством
  37. О.Я. Сегер -начальник управління комунальної власності

Керуюча справами                О.Петранич

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc