З метою встановлення загальних правил діловодства у Трускавецькій міській раді та її виконавчих органах, відповідно до Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності“, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити:
1.1. Інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну у Трускавецькій міській раді та її виконавчих органах (додаток 1).
1.2. Інструкцію з діловодства у Трускавецькій міській раді та її виконавчих органах (додаток 2).
2. Заступникам міського голови, керуючому справами виконкому, керівникам виконавчих органів міської ради:
2.1. Організувати вивчення Інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, Інструкції з діловодства у Трускавецькій міській раді та її виконавчих органах і забезпечити їх неухильне виконання посадовими особами місцевого самоврядування.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючу справами виконкому О. Петранич.
Міський голова Андрій КУЛЬЧИНСЬКИЙ