РІШЕННЯ № 285 від 06 вересня 2016 року Про реорганізацію управління розвитку міста Трускавецької міської ради та внесення змін до рішення Трускавецької міської ради № 30 від 09.12.2015р.

 

УКРАЇНА

ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

Львівської області

(ШІСТНАДЦЯТА СЕСІЯ СЬОМОГО  ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ)

Р І Ш Е Н Н Я

від  06 вересня 2016 року                     №  285                    

Про реорганізацію управління розвитку

міста Трускавецької міської ради та

внесення змін до рішення Трускавецької

міської ради № 30 від 09.12.2015р.

           

            Відповідно до пункту 5 частини першої ст. 26 Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  на виконання Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пропозиції керівників відділів та управлінь, міська рада

В  И  Р  І  Ш  И  Л  А  :

          1.  Реорганізувати управління розвитку міста Трускавецької міської ради шляхом утворення у його складі:

         1.1. планово-економічного відділу;

          1.2. відділу залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги;

          1.3. відділу розвитку курорту, рекреації та туризму.

         2. Відділ планування та інвестицій управління розвитку міста Трускавецької міської ради перетворити у планово-економічний відділ та відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги .

         3.  Затвердити Положення управління розвитку міста Трускавецької міської ради в новій редакції (додаток № 1).

         4.  Затвердити  Положення планово-економічного відділу управління розвитку міста Трускавецької міської ради в новій редакції (додаток № 2). 

        5. Затвердити Положення відділу залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги управління розвитку міста Трускавецької міської ради (додаток № 3).

         6.  Затвердити Положення відділу розвитку курорту, рекреації та туризму управління розвитку міста Трускавецької міської ради (додаток № 4).

7. Внести зміни у додаток №1 та додаток №2 рішення міської ради№ 30 від 09.12.2015р. «Про затвердження структури виконавчих органів  Трускавецької міської ради та перелік  її  відділів,  управлінь та  інших  виконавчих органів» та викласти в новій редакції, згідно з додатками № 5, № 6.

          8. Встановити загальну чисельність виконавчих органів Трускавецької міської ради в кількості 126,5 штатних одиниць.

          9. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря міської ради Н.Пономаренко та голову постійної комісії з питань бюджету, фінансів, розвитку курорту, підприємництва та комунальної власності і майна О.Карпина.

                   Міський  голова                                                  А.Кульчинський

 

Додаток № 1

до рішення міської ради

від  06.09.2016 р. № 285

    .

ПОЛОЖЕННЯ
управління розвитку міста

Трускавецької міської ради

1.      Загальні засади.

1.1. Управління розвитку міста (далі – Управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету Трускавецької міської ради, підзвітним та підконтрольним міській раді, її виконавчому комітету та міському голові.

 

1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, ухвалами і рішеннями обласної ради, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням, а також посадовими інструкціями працівників відділу. 

 

1.3. У межах своєї компетенції Управління організовує виконання актів законодавства України, здійснює контроль за їх реалізацією.

1.4. Управління є робочим органом з регулювання діяльності по розміщенню зовнішньої реклами.

 

1.5. Положення про Управління затверджується міською радою. Реорганізація та припинення діяльності Управління проводиться за рішенням міської ради. Посадові інструкції працівників Управління затверджуються міським головою за поданням начальника Управління та при погодженні заступника міського голови, згідно розподілу функціональних обов’язків.

 

2. Основні завдання управління.

 

2.1. Підготовка ініціатив та пропозицій щодо реалізації державної політики з питань управління та розвитку міст-курортів, рекреаційної зони, туризму в регіоні.

 

2.2. Розробка стратегії розвитку курорту із залученням зовнішніх експертів, консультантів та моніторинг її реалізації; сприяння створенню умов з метою покращення туристичної та інвестиційної привабливості курорту.

 

2.3. Моніторинг тенденцій розвитку ринку курортних (як в Україні, так і поза межами) та туристичних (внутрішній ринок) послуг; розробка рекомендацій для санаторно-курортних закладів задля підвищення ефективності функціонування курорту.

 

2.4. Планування та координація втілення єдиної системи маркетингової підтримки курортно-туристичних послуг, планування заходів, організаційних кроків та рекомендацій для подальшого просування на нові ринки/території. 

 

2.5. Пошук та залучення державних та недержавних програм з метою фінансування та реалізації цільових програм розвитку міста-курорту та його рекреаційної зони.

 

2.6. Співпраця з Асоціацією міст-курортів, туристичними Асоціаціями, державними органами влади та громадськими організаціями; засобами масової інформації та Інтернет ресурсами з метою підтримки позитивного іміджу курорту; розвиток та підтримка власних ресурсів в середовищі Інтернет.

 

2.7. Участь у розробці Програми енергозбереження міста.

2.8. Координація промоційної роботи, вивчення та узагальнення її практики, організація проведення методичних семінарів, конференцій, інших заходів щодо обміну передовим досвідом у сфері міжнародної діяльності з питань туризму.

2.9. Підготовка рекламних матеріалів для представлення міста на форумах, виставках, презентаціях, тощо.

2.10. Участь у підготовці інформаційних видань про стан та перспективи оздоровчо – рекреаційного, інвестиційного та туристичного клімату в місті, надання суб’єктам туристичної діяльності консультаційної, методичної та практичної допомоги щодо участі міста – курорту Трускавець в туристичних маршрутах туроператорів.

2.11. Здійснення моніторингу роботи підприємств, які займаються в місті санаторно – курортною та туристичною діяльністю, аналіз її ефективності, забезпечення виконавчого комітету статистичною та іншою інформацією з питань санаторно – курортної та туристичної діяльності.

2.12. Вивчення попиту щодо фахівців туристичної сфери, надання підприємствам і організаціям та навчальним закладам допомоги в їх підготовці та підвищенні кваліфікації – підготовки обслуговуючого персоналу санаторно – курортних закладів та підприємств туризму.

 

2.13. Забезпечення реалізації на території міста державної політики у сфері зовнішніх зв’язків та залучення міжнародної технічної допомоги.

2.14.  Активізації міжнародних зв’язків та залучення до транскордонного співробітництва розташованих на території міста підприємств, установ та організацій.

2.15. Сприяння розвитку міжнародного співробітництва у галузі економіки, торгівлі, захисту прав людини, екологічної безпеки, охорони здоров’я, науки, освіти, культури, туризму, фізкультури і спорту та інших сфер суспільного життя.

2.16. Сприяння виконанню зобов’язань за міжнародними договорами України на території міста.

2.17.Участь разом з іншими управліннями та відділами міської ради в розробці заходів і підготовці пропозицій щодо покращення роботи суб’єктів туристичного бізнесу міста.

2.18. Налагодження партнерських відносин та взаємовигідної  співпраці з закордонними містами, встановлення нових і підтримка діючих зв’язків з спорідненими містами, розроблення та сприяння реалізації спільних планів співпраці з ними.

2.19.Проведення заходів та сприяння створенню належних умов, спрямованих на налагодження партнерських відносин між громадянами міста Трускавець та представниками територіальних громад інших держав.

2.20.Організація підготовки та проведення конференцій, семінарів, інших заходів з різного роду питань, що відносяться до компетенції управління.

2.21.Розгляд заяв, скарг, звернень, пропозицій громадян, підприємств, організацій, сприяння їх об’єктивному вирішенню, в межах компетенції управління.

2.22.Забезпечення якісної і своєчасної підготовки матеріалів на сесію міської ради, засідання виконкому, постійних комісій.

2.23.Контроль за ефективним використанням енергоресурсів, участь у розробці та впровадження програм з енергозберігаючих технологій.

2.24.Здійснення регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

2.25.Участь у розробці і здійсненні заходів щодо залучення інвестицій в економіку міста та заохочення інвестиційної діяльності.

2.26. Сприяння реалізації стратегії України з питань європейської інтеграції.

 

2.27. Здійснення державних  закупівель через електронну систему ProZorro та формування звітності закупівель Виконавчого комітету.

2.28. Регулювання діяльності по розміщенню зовнішньої реклами. 

3. Структура та склад підрозділу.

 

3.1. До складу Управління входять три відділи: 1) планово-економічний відділ, 2) відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги  і 3) відділ розвитку курорту, рекреації та туризму.

 

3.2. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади в установленому порядку міський голова за поданням заступника міського голови, згідно розподілу функціональних обов’язків.

 

3.3. Інші працівники Управління згідно зі штатним розписом призначаються на посаду та звільняються з неї відповідно до чинного законодавства.

 

3.4. Управління складається з начальника, трьох завідувачів відділів, один з яких є заступником начальника  та трьох головних спеціалістів.

 

3.5. Начальник здійснює керівництво діяльністю управління і несе персональну відповідальність перед заступником міського голови, згідно розподілу функціональних обов’язків за стан справ у дорученій сфері, визначає ступінь відповідальності заступника, керівника підрозділу, працівників управління.

 

4. Функції Управління

 

4.1. Бере участь у розробці проектів для втілення стратегії розвитку курорту, рекомендує пріоритетність розвитку нових напрямів.

 

4.2. Ініціює створення комунальних та громадських організацій, діяльність яких спрямовуватиметься на розвиток курорту.

 

4.3. Здійснює у межах своїх повноважень розроблення та реалізацію із залученням експертів, маркетингових заходів, спрямованих на просування санаторно-курортних послуг на нові ринки та території.

 

4.4. Вживає заходів щодо розширення бази туристичних компаній, зацікавлених у санаторно-курортних послугах, в межах наданих повноважень. Готує пропозиції стосовно організації зон відпочинку, модернізації та осучаснення об’єктів історичного характеру. Подає пропозиції щодо розвитку активних видів туризму та збільшення туристичних потоків. Бере участь у створенні тематичних програм, туристичних маршрутів, у яких всебічно, повно та правдиво висвітлюються історія та життя міста.

 

4.5. Забезпечує координацію діяльності туристичних підприємств, оздоровчих закладів та закладів відпочинку з питань організації туризму.

 

4.6. Ініціює та сприяє проведенню фестивалів, конкурсів, виставок, виставок-ярмарків та інших заходів, що сприяють підвищенню рівня туристичної та інвестиційної привабливості міста-курорту.

 

4.7. Визначає пріоритетність культурно-масових заходів для фінансування з бюджетних та позабюджетних коштів, здійснює заходи щодо розповсюдження інформації про них; розробляє річний календарний план заходів та програм.

 

4.8. У встановленому порядку здійснює інформаційно-рекламну діяльність. Управління регулює діяльність по розміщенню зовнішньої реклами. 

4.9. У встановленому порядку забезпечує отримання зворотнього зв’язку стосовно умов та правил прийому і обслуговування туристів та відпочивальників.

 

4.10.Залучає кошти на розвиток міста-курорту; бере участь у створенні проміжних фінансових звітів, інформує ґрантодавця про хід використання наданих коштів, залучених під цільові програми розвитку міста – курорту, відповідно до встановлених ґрантодавцем стандартів.

 

4.11. Ініціює та бере участь у створенні рейтингів санаторно-курортних закладів та туристичних компаній за встановленими критеріями оцінки якості надаваних послуг. Ініціює та бере участь у створенні рейтингів туристичних продуктів, що надаються компаніями, за встановленими критеріями оцінки якості надаваних послуг.

 

4.12. Організовує відповідно до законодавства України проведення конкурсів та тендерів у межах своєї компетенції.

 

4.13. Ініціює  заходи/програми, спрямовані на охорону навколишнього середовища, підтримку належного рівня екології міста.

 

4.14. Підготовка та узагальнення оперативних зведень щодо ситуації в підприємницькому середовищі, вивчення соціально – економічних проблем міста та формування пропозицій щодо їх вирішення.

 

4.15. Здійснює контроль за організацією роботи комісії по торгівлі, побуту, громадському харчуванню та виділенню місць для організації вуличної торгівлі; за веденням обліку виданих дозволів на здійснення торгівлі дрібно – роздрібній мережі.

 

4.16. Здійснює контроль за розробкою Програми розвитку малого підприємництва в місті.

 

4.17 Здійснює державні  закупівлі через електронну систему ProZorro та формує звітність закупівель Виконавчого комітету.

 

4.18. Здійснює інші функції відповідно до покладених на нього завдань.

 

5. Взаємодія підрозділу

 

5.1. Управління при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами

виконавчої влади, структурними підрозділами виконкому міської ради,

депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та

іншими органами, утвореними міською радою, підприємствами, установами,

організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян.

 

 

                      Секретар міської ради                                         Н.Пономаренко 

 

 


 

             Додаток № 2

до рішення міської ради

від  06.09.2016 р. № 285

П О Л О Ж Е Н Н Я

про планово-економічний відділ управління розвитку міста

Трускавецької міської ради

1. Загальні положення

1.1. Планово-економічний відділ (далі відділ) утворюється Трускавецькою міською радою.

1.2. Основними завданнями відділу  є:

·        аналіз стану та тенденцій економічного і соціального розвитку міста-курорту, участь у визначенні пріоритетів його розвитку, розроблення напрямів структурної та інвестиційної політики, підготовка пропозицій з цих питань;

·        виконання роботи з прогнозування економічного та соціального розвитку міста-курорту;

·        розробка пропозицій до проектів місцевого бюджету, що стосуються економічного та соціального розвитку;

·        проведення аналізу результатів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій міста.

         1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, ухвалами і рішеннями обласної ради, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, положенням про Управління розвитку міста, даним Положенням, а також посадовими інструкціями працівників відділу.

1.4.  Відділ являється структурним підрозділом Управління розвитку міста та є підзвітний і підконтрольний міській раді, її виконавчому комітету, міському голові та заступнику міського голови за розподілом функціональних обов’язків, начальнику Управління розвитку міста.

1.5. Положення про відділ затверджується міською радою.

1.6. Посадові інструкції працівників відділу затверджуються міським головою за поданням начальника Управління розвитку міста при погодженні заступника міського голови.

         1.7. Відділ очолює завідувач відділом та підпорядковується начальнику Управління розвитку міста, заступнику міського голови.

1.8. Реорганізація та припинення діяльності відділу проводиться за рішенням міської ради.

 

                                     2.    Завдання та функції відділу

          2.1. Розробка індикативних програм і планів-прогнозів комплексного розвитку галузей господарського комплексу міста, пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку міста, внесення їх на розгляд і затвердження міської ради, аналіз їх виконання.

          2.2. Підготовка пропозицій щодо використання коштів  бюджету розвитку міста.

          2.3. Планування та прогнозування основних показників економічного і соціального розвитку міста, які є складовою Програми соціально-економічного та культурного розвитку Львівської області.

          2.4. Підготовка пропозицій (на основі аналізу статистичних даних) щодо найбільш оптимальних напрямів розвитку міста-курорту.

          2.5. Аналітична робота щодо діяльності господарського комплексу міста-курорту, формування перспектив розвитку, створення Паспорту міста.

          2.6. Підготовка довідкових інформацій на запити.

          2.7. Організація збору, обробки і нагромадження даних для проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств міста. Щоквартальна підготовка інформації про підсумки фінансово-господарської діяльності підприємств міста для розміщення на сайті міської ради та розгляду цього питання на засіданнях виконавчого комітету.

2.8. Ведення звітності (обсяги промислового виробництва та платних послуг, стан справ зі сплати податків, заповнюваність санаторно-курортних закладів, тощо).

2.9. Підготовка інформації керівництву міської ради та вищестоящим органам, відповідей на звернення в межах повноважень відділу.

2.10. Організація збору, опрацювання даних та розробка балансів трудових ресурсів міста, визначення на основі напрацьованої бази даних потреби в трудових ресурсах в розрізі кваліфікацій.

2.11. Розгляд, спільно з іншими відділами та управліннями міської ради, соціально-економічних проблем міста, розробка заходів щодо їх вирішення.

2.12. Підготовка питань фінансового та економічного характеру на розгляд міської ради та виконавчого комітету.

2.13. Формування та оновлення баз даних підприємств міста (санаторно-курортні, торгівельні, побутові).

2.14. Підготовка оперативних зведень щодо ситуації в підприємствах торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення, харчопереробної промисловості, незалежно від їх підпорядкування і форми власності.

2.15. Координація діяльності підприємств торгівлі і громадського харчування, які перебувають у комунальній власності.

2.16. Організація роботи комісії по торгівлі, побуту, громадському харчуванню та виділенню місць для організації вуличної торгівлі. Ведення

 

 

обліку виданих дозволів на здійснення торгівлі дрібно – роздрібної мережі. Подання пропозицій щодо впорядкування дрібно – роздрібної мережі.

2.17. Узагальнення оперативних даних діяльності суб’єктів підприємництва.

3. Права і обов’язки відділу

         3.1. залучати спеціалістів виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

          3.2. одержувати в установленому порядку від виконавчих органів міської ради, відділу статистики, підприємств, установ і організацій міста інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

          3.3. скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

          3.4. забезпечувати виконання вимог діючого законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи;

          3.5. не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного  законодавства;

          3.6. дотримуватись Кодексу поведінки посадових осіб місцевого

самоврядування;

          3.7. постійно підвищувати свій кваліфікаційний рівень.

4. Структура відділу

4.1. У структуру відділу входять дві одиниці – завідувач відділом та головний спеціаліст. Завідувач, спеціаліст відділу призначаються і звільняються з посади міським головою згідно чинного законодавства.

 

           Секретар міської ради                                        Н.Пономаренко

 

 

 

 

 

               Додаток № 3

до рішення міської ради

від  06.09.2016 р. № 285   

П О Л О Ж Е Н Н Я

про   відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги

управління розвитку міста

Трускавецької міської ради

1. Загальні положення

1.1.  Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (далі відділ)

        утворюється Трускавецькою міською радою.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України,

        постановами Верховної Ради України, актами Президента України та        

        Кабінету Міністрів України, ухвалами і рішеннями обласної ради, рішеннями

        міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови,

        положенням про Управління розвитку міста, даним Положенням, а також         

        посадовими інструкціями працівників відділу.

1.3. Відділ являється структурним підрозділом Управління розвитку міста.

1.4. Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, її виконавчому комітету,

        міському голові та заступнику міського голови за розподілом

        функціональних обов’язків, начальнику Управління розвитку міста.

1.5. Положення про відділ затверджується міською радою.

1.6. Посадові інструкції працівників відділу затверджуються міським головою за

        поданням начальника Управління розвитку міста при погодженні заступника

        міського голови.

1.7. Відділ очолює завідувач відділом та підпорядковується начальнику

       Управління, заступнику міського голови.

1.8. Реорганізація та припинення діяльності відділу проводиться за рішенням

       міської ради.

                                             2. Завдання та функції відділу

2.1.           Здійснення пошуку інформації про конкурси, які проводяться на території регіону, України та іноземних держав, а також про Фонди і грантодавчі організації, з метою залучення позабюджетних коштів для розвитку міста.

2.2.           Підготовка пропозицій щодо покращення інвестиційного клімату курорту Трускавець. Поширення інформації про інвестиційні проекти та підготовка звітності щодо залучення інвестицій.

2.3.           Залучення міжнародної технічної допомоги та створенню належних умов по реалізації проектів МТД.

2.4.           Налагодження співробітництва з донорами та координаторами програм,            що здійснюють фінансування проектів.

2.5.           Співпраця з представниками іноземних держав та міжнародних           організацій, які акредитовані в Україні.

     2.6.    Створення належних умов для розвитку інновацій. Розгляд інвестиційних   

               проектів, запропонованих для реалізації на території міста Трускавець,

               проведення аналізу доцільності впровадження та здійснення контролю за їх

               реалізацією.

3.       Права і обов’язки відділу

3.1.           залучати спеціалістів виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

3.2.           одержувати в установленому порядку від виконавчих органів міської ради, відділу статистики, підприємств, установ і організацій міста інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

3.3.           скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

3.4.           брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях           постійних комісій міської ради, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених           міською радою, її виконавчими органами, міським головою;

3.5.           користуватися у встановленому порядку інформаційними базами           органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами        спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

3.6.           дотримуватися законодавства України, вимог даного Положення,       посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та

           норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного

           захисту;

3.7.           забезпечувати виконання вимог діючого законодавства України щодо     конфіденційності інформації відносно особи;

3.8.           не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного           законодавства;

3.9.           дотримуватись Кодексу поведінки посадових осіб місцевого           самоврядування;

4.0.     постійно підвищувати свій кваліфікаційний рівень.

4. Структура відділу

4.1. У структуру відділу входять дві одиниці – завідувач відділом та головний спеціаліст. Завідувач, спеціаліст відділу призначаються і звільняються з посади міським головою згідно чинного законодавства.

 

           Секретар міської ради                                                          Н.Пономаренко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Додаток № 4

                     до рішення міської ради

                     від  06.09.2016 р. № 285

                                                                                    

ПОЛОЖЕННЯ   

про відділ розвитку курорту, рекреації та туризму

управління розвитку міста

Трускавецької міської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (надалі – відділ)  створюється для забезпечення реалізації державної політики в курортній та туристичній сферах, підвищення іміджу міста-курорту, координації роботи туристичних, санаторно-курортних, оздоровчих  закладів.

1.2. Відділ являється структурним підрозділом Управління розвитку міста.  Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, її виконавчому комітету, міському голові та заступнику міського голови за розподілом функціональних обов’язків, начальнику Управління розвитку міста.

1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, ухвалами і рішеннями обласної ради, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, положенням про управління розвитку міста, даним Положенням, а також посадовими інструкціями працівників відділу.

2.      Завдання та функції відділу

2.1. Забезпечувати реалізацію державної політики  на місцевому рівні у  сфері  курортної справи, туристичній галузі.

2.3. Використовуючи ініціативу підприємців, створювати умо­­­ви  для  розвитку індустрії відпочинку та туризму в рекреаційних зонах міста.

2.4. Об’єднувати можливості усіх санаторно-курортних та туристичних закладів для створення індустрії відпочинку та ефективної експлуатації курортної зони.

2.5. З метою підвищення іміджу міста об’єднувати зусилля санаторно-курортних та оздоровчих закладів для організації реклами курорту.

2.6. Здійснювати, в межах своєї компетенції, встановлений  законодавством контроль за організацією та якістю обслуговування  відпочиваючих.

2.7. Забезпечувати  висвітлення  організації  відпочинку та оздоровлення в засобах масової інформації.

 

 

2.8. Сприяти підготовці та ефективному використанню кадрів у  курортній сфері та туристичній галузі.

2.9. Здійснювати контроль щодо екскурсійного обслуговування туристичними закладами.

2.10. Координувати проведення сертифікації послуг у закладах курортно-туристичної сфери.

2.11. Готувати проекти рішень з питань, віднесених до ком­­­петенції  відділу, для розгляду їх на сесіях міської ради та засіданнях виконкому.

2.12. Здійснювати контроль за виконанням рішень сесії місь­­­кої ради та виконкому, що приймаються.

2.13. Забезпечувати  своєчасний розгляд у встановленому по­­­рядку заяв, пропозицій, звернень і скарг громадян та вживати за­­­ходи щодо усунення причин, що їх породжують.

2.14. Готувати проекти розпоряджень міського голови  з  пи­­­тань,  що  віднесені до компетенції відділу, та здійснювати конт­­­роль за їх виконанням.

2.15. Аналізувати діяльність санаторно-курортних та оздоровчих закладів щодо кількості відпочиваючих, участі їх у розвитку інфраструктури.   

2.16. Забезпечувати реалізацію державної політики у сфері курортної справи, туристичної галузі на міському рівні.

2.17. Розробляти міські комплексні та цільові програми роз­­­витку курортної та туристичної сфер, організовувати роботу щодо їх реалізації; розробляти та вносити в установленому порядку на засідання міськвиконкому проекти,  плани розвитку курортної сфери, пропозиції щодо їх фінансування та матеріально-технічного забезпечення.

2.18. Спільно з відповідними державними органами здійснювати  контроль за виконанням курортними, оздоровчими, туристичними закладами чинного законодавства України, розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень міської ради, міськвиконкому, міського голови.

2.19. Разом із санаторно-курортними, оздоровчими закладами та підприємницькими структурами організовувати та брати участь у проведенні ярмарок, туристичних виставках, що сприяють рекламі курортної сфери, туристичної галузі, реалізації путівок для відпочиваючих.

2.20. Розміщувати спільно з санаторно-курортними та оздоровчими  закладами рекламу міста та сфери курорту в засобах масової інформації.

2.21. Спрямовувати діяльність оздоровчо-туристичних закладів на реконструкцію та модернізацію матеріальної бази та підвищення рівня обслуговування клієнтів.

2.22. Проводити моніторинг виконання стратегічного плану розвитку міста.

 

2.23. Проводити аналіз інформації щодо курортно-туристичного обслуговування туристів.

2.24. 17 Здійснювати державні  закупівлі через електронну систему ProZorro та формувати звітність закупівель Виконавчого комітету.    

2.25. Здійснювати інші функції, пов’язані з виконанням покладених на виконком завдань з питань курортної та туристичної сфер.       

3. Права і обов’язки відділу                    

3.1. Контролювати виконання організаціями, установами та закладами курортної та туристичної сфер Конституції і законів України, постанов, указів і розпоряджень Президента України, голови обласної державної адміністрації, міського голови відносно питань стану і розвитку курорту.

3.2. Координувати санаторно-курортні та оздоровчі заклади щодо страхування туристів.

3.3. Вносити на розгляд виконкому пропозиції щодо поліпшення  діяльності санаторно-курортних, оздоровчих та туристичних закладів.

3.4. Одержувати від управлінь та відділів виконкому, підприємств,  установ і організацій необхідні для роботи матеріали, довідки, тощо.

3.5. Залучати до вивчення і підготовки питань, що виносяться на засідання виконавчого комітету, спеціалістів управлінь,  відділів виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій міста.

3.6. Скликати в установленому порядку наради з питань, що  відносяться до компетенції відділу.

3.7.     Забезпечувати виконання вимог діючого законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи.

3.8.     Не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.

3.9. Дотримуватись Кодексу поведінки посадових осіб місцевого самоврядування.

4.0.   Постійно підвищувати свій кваліфікаційний рівень.

4. Структура відділу

4.1.У структуру відділу входять дві одиниці – завідувач відділом та головний спеціаліст. Завідувач, спеціаліст відділу призначаються і звільняються з посади міським головою згідно чинного законодавства.

Секретар міської ради                                                  Н.Пономаренко

 

                                                                                                         

                                                                                                              Додаток 5

                                                                                           до рішення міської ради

                                                                                             № 285 від 06.09. 2016р.

П Е Р Е Л І К

управлінь, відділів та інших виконавчих органів

Трускавецької міської ради

1. Керівники міської ради                                                                      – 5 одиниць

2. Відділ з питань депутатської діяльності                                        – 2 одиниці

3. Відділ організаційного забезпечення діяльності виконкому    – 6 одиниць

4. Юридичний відділ                                                                              – 3 одиниці

5. Відділ бухгалтерського обліку                                                        – 4 одиниці

6. Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю     – 2 одиниці

7. Центр надання адміністративних послуг                                       – 3 одиниці

8. Відділ державого архітектурно-будівельного

    контролю                                                                                               – 2 одиниці

9. Управління розвитку міста                                                                – 7 одиниць

    Планово-економічний відділ  (2)

    Відділ залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги (2)

    Відділ розвитку курорту, рекреації та туризму (2)

10. Управління містобудування та землекористування                 – 7 одиниць

11. Інспекція  з питань благоустрою                                                   – 3 одиниці

12. Відділ у справах  сім’ї, молоді та спорту                                    – 3 одиниці

13. Служба у справах дітей                                                                   – 3 одиниці

14. Відділ з питань діяльності правоохоронних органів,

      оборонної та мобілізаційної роботи                                             5 одиниць

15. Відділ міського архіву                                                                     – 2 одиниці

16. Відділ ведення Державного реєстру виборців                           – 2 одиниці

17. Головний спеціаліст з питань кадрової роботи                          – 1 одиниця  

18. Господарська служба                                                                                  – 10,5 одиниць

19. Відділ державної реєстрації                                                                         3 одиниці

        Всього:                                                                                               73,5 одиниць

Перелік самостійних відділів та управлінь

1. Управління праці та соціального захисту населення                 – 23 одиниці

2. Фінансове управління                                                                        – 11 одиниць

3. Відділ освіти                                                                                         – 3 одиниці

4. Відділ культури                                                                                   – 2 одиниці

5. Управління комунальної власності                                                 – 3 одиниці

6. Управління житлово-комунального господарства і

    будівництва                                                                                           – 7 одиниць

7. МЦСССДМ                                                                                            – 4 одиниці

        Всього:                                                                                               53 одиниці

        Всього:                                                                                               – 126,5 одиниць

 

Секретар міської ради                                                  Н.Пономаренко

поіменне голосування

Залишити відповідь

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc