Центр надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради – постійно діючий робочий орган, створений рішенням Трускавецької міської ради  від 24.10.2013року.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП  визначається  органом , що приняв рішення про його  утворення та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.        

Основними завданнями Центру є

1. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, що надається через адміністратора

2. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

3. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

У Центрі надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради громадяни міста можуть отримати кваліфіковану консультацію щодо адмінпослуг, які належать до компетенції міської ради , а також адмінпослуг, які надаються управлінням Держпродспоживслужби в м.Дрогобич,  Трускавецьким міським відділом головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Львівській області, управлінням Держгеокадастру у Дрогобицькому районі, Трускавецьким міським сектором головного управління державної міграційної служби України.

Перейти до вмісту