2019 03 30 chemistry 42

 Близько 150 учасників з понад ста навчальних закладів загальної середньої, професійної та вищоїосвіти України 29 березня  взяли участь у V Науково-методичній конференції «Сучасні тенденції навчання хімії».

 Відкрила конференцію Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич яка, зокрема, акцентувала увагу на важливості вивчення природничих дисциплін: «Ціннісну платформу, логічні зв’язки та уявлення про світ дають саме природничі науки. При переході до Нової української школи найголовнішим завданням вчителів природничих наук, в тому числі і хімії, є зберегти мотивацію дитини до вивчення цих наук».методичній конференції «Сучасні тенденції навчання хімії», яку вже п’ятий рік поспіль проводить кафедра неорганічної хімії Львівського національного університету імені Івана Франка.

 У розмові з Міністром освітяни порушили теми невідповідності і непослідовності вивчення споріднених тем у навчальних програмах з хімії, фізики, математики та біології; неможливості одночасного вивчення теоретичних і практичних основ предмету через нестачу обладнання і реактивів, особливо у непрофільних школах і, як наслідок, втрату інтересу дитини до вивчення природничих дисциплін; недостатньої популяризації хімії на ринку праці.

 З вступним словом виступили:

Володимир Мельник, член-кореспондент НАН України, професор, ректор Львівського національно університету імені Івана Франка

Любомира Мандзій, директор департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації;

Роман Гладишевський, член-кореспондент НАН України, професор, проректор з наукової роботи Львівського національно університету імені Івана Франка.

Ключові доповіді виголосять:
Ольга Ярошенко, член-кореспондент НАПН України, професор, завідувач відділу інтеграції вищої освіти і науки Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України;

Олег Блажко, завідувач кафедри хімії та методики навчання хімії Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського;

Марія Савчин, професор кафедри природничо-математичної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

Лілія Олексин, народний вчитель України, вчитель хімії Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Львівському національному університеті імені Івана Франка.

 Вчительство Львівщини показало інноваційні підходи до навчання хімії, зокрема вчитель хімії НВК «СЗШ№2-гімназія» Н. Паращак підготувала тези виступу: «Розвиток критичного мислення учнів при вивченні хімії за допомогою програмного комплексу mozaBook»

 Закривав конференцію декан хімічного факультету Григорій Дмитрів, який наголосив на важливості вчителів, адже без вчителя немає учня, без учня – студента, а без студента – університету. «Освіта є основою розвитку особистості, суспільства, нації та держави, а відтак саме від якості освіти залежить майбутнє України».

2019 03 30 chemistry 18

Перейти до вмісту