У Трускавці оприлюднили дані найсвіжішого соціологічного дослідження «Туристична привабливість Трускавця». Дослідження проводила компанія STT CONTent на замовлення Трускавецької міської ради. Було опитано 200 респондентів  від 18 років. Зазначимо, що більшість респондентів віком від 51 року, люди, які мають дохід понад 10 тис. грн у формі живого спілкування.

 Відповідно до соціології у Трускавець на лікування та відпочинок приїздять здебільшого українці з центральних, південних та західних областей. Також курорт відвідують іноземці, серед яких чільне місце займають поляки, білоруси та азербайджанці. Їдуть в Трускавець лікуватись та відпочивати на період від 15 днів.

 Впевнена більшість опитаних, 86 відсотків повністю задоволені своїм перебуванням у Трускавці.Найбільшою перевагою курорту називають природу та свіже повітря, зелені зони в місті. Це відзначили, практично, всі опитані відпочивальники. В основі, звісно, стоїть лікувальна база, про яку далі говорять туристи. На третьому місці — архітектура. В ТОП-5 найвідвідуваніших місць Трускавця потрапили головна площа міста – Майдан Незалежності, Дельфінарій Оскар та завод Мінеральних вод.

 Серед сфер, які відповідають за туристичну привабливість, розваг туристам не вистачає найбільше. На це опитані готові витрачати немало, в середньому, 1200 грн у день. Експерти дослідної організації зауважують, що саме розважальний сектор повинен стати пріоритетом для міста, підприємців та інвесторів, бо це саме те, на що є запит туристів. Неабияку увагу відпочивальники звертають на рівень комфорту міста та його інклюзивність — доступність магазинів та інших установ для людей з обмеженими можливостями.

 Цікаво, що для проживання у Трускавці відпочивальники обирають орендовані квартири частіше ніж санаторії, в готелях зупиняється 17 відсотків туристів. Очевидно, що квартири обирають через економічну вигоду. Разом з тим, ця обставина може пояснювати, чому останніми роками так гостро стоїть питання змін щодо оплати за користування бюветом, де відпочивальники отримують мінеральні води. Оскільки на сьогодні, за ці послуги платять лише санаторії, які підписали договори з ТОВ «Лікувальні води», а відпочивальники з приватного сектору користуються, але не платять.

 Слід зазначити, що соціологічне дослідження проводилось, аби краще розуміти ситуацію в туристичному напрямку Трускавця. Наприклад, у Львові подібні соцопитування проводяться щороку з 2014-го. Інформація, яку показує опитування використовується маркетологами та керівниками санаторіїв, готелів, ресторанів та розважальних закладів, підприємців з тим, щоб покращити умови, зробити свої установи привабливішими. В результаті, — залучити якомога більше туристів. Міська влада, опираючись на опитування може коригувати Стратегію розвитку міста. Спільна робота влада-підприємці дасть можливість втримувати відпочивальників, переконати їх приїхати на відпочинок у Трускавець знову. 

Перейти до вмісту