7 лютого у НВК «СЗШ №2-гімназія» учні 1-11 класів ознайомились із цікавою розвивальною он-лайн платформою «МІКСІКЕ в Україні». «Міксіке» – це не просто гра, це освітнє он-лайн середовище, яке надає можливість вчителям, учням і батькам створювати та використовувати власні навчальні он-лайн матеріали, а також використовувати он-лайн-колекцію навчальних  матеріалів, яку спільними зусиллями створили педагоги-учасники проекту. Також  освітнє он-лайн середовище «Міксіке» дозволяє організовувати та проводити навчальні змагання серед учнів школи, між учнями різних шкіл області або країни, а також між школами різних країн Європи.

На цій ознайомчій зустрічі діти мали змогу протестувати завдання «Міксіке», основна увага була приділена платформі Прангліміне (усному рахунку), тому що саме зараз координаторами в Україні було оголошено командну першість. Всі, хто вже вправляється в усному рахунку або тільки хоче це розпочати, мають шанс зібрати власну команду і перемогти у командній першості Прангліміне-2017!

Діти спробували свої сили на всіх рівнях гри. Цікаво, що, побачивши завдання шостого рівня складності, школярі були дуже здивовані тим, що такі завдання діти їхнього віку можуть виконувати усно швидше, ніж це зробить калькулятор. І все це завдяки такій простій, на перший погляд, грі.

Проект МІКСІКЕ швидко поширюється теренами України. На сайті зареєстровано 95,5 тис. користувачів, але кількість учасників постійно збільшується! Проте учні часто реєструються на сайті, використовуючи імена типу JoJo 222, Mary XXX, 123 321s тощо, що створює певні труднощі з оформленням електронних дипломів учасників. Саме тому з січня 2017 року введено єдину умову реєстрації для всіх учасників проекту:

1. Користувач сайту вказує своє справжнє прізвище та ім’я українською мовою.

2. Учасник обов’язково вказує область та район (місто), який представляє.

3. Якщо умови 1 та 2 не виконуються, учасник позбавляється права на розіграш та отримання призів і е-дипломів он-лайн змагань та конкурсів, які проводяться на сайті проекту, та брати участь в очних заходах проекту.

Перейти до вмісту