ПОЛОЖЕННЯ
ПРО III ФЕСТИВАЛЬ – КОНКУРС
ЕСТРАДНО – ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА
«ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ФІГЛЯР 2018»
28 – 30 квітня 2018 року в м.Трускавець.
- Загальні положення
- Фестиваль – конкурс естрадно – циркового мистецтва «Трускавецький – Фігляр» (далі фестиваль – конкурс) засновано Трускавецькою міською радою. За участі Департаменту з питань культури, національностей та релігій та Львівського державного обласного центру народної творчості і культурно-освітньої роботи.
- Мета фестивалю – конкурсу: Виявлення творчо обдарованих, талановитих та яскравих молодих виконавців.
- Завдання фестивалю – конкурсу:
- Пошук та виявлення талановитих виконавців серед дітей та молоді.
- Популяризація національного циркового мистецтва.
- Надання підтримки молодим виконавцям у створенні нових циркових номерів і атракціонів.
- Фестиваль-конкурс передбачає для конкурсанта-учасника та керівників циркових колективів кваліфіковану консультацію провідних митців (членів журі та незалежних експертів фестивалю-конкурсу) для подальшого творчого розвитку.
- Порядок проведення фестивалю – конкурсу
- Фестиваль – конкурс проводиться в два тури:
- перший «відбірковий» – з метою відбору аматорських колективів і окремих виконавців для участі їх у гала концерті фестивалю – конкурсу;
- другий «заключний» – на головній сцені міста або в приміщенні палацу культури ім. Т. Шевченка.
- Для підготовки і проведення фестивалю – конкурсу створюється оргкомітет та журі фестивалю – конкурсу. До складу яких входять провідні фахівці циркового мистецтва.
- Склад оргкомітету і журі фестивалю – конкурсу затверджується засновником.
- На першому етапі фестивалю – конкурсу визначаються переможці (лауреати і дипломанти).
Учасники фестивалю – конкурсу
- У фестивалі – конкурсі беруть участь аматорські циркові колективи, навчальні студії та окремі виконавці.
- Для участі в фестивалі – конкурсі допускаються аматорські виконавці, які працюють у різних жанрах циркового мистецтва.
- Кожен колектив або виконавець подає анкету (додається) і технічний паспорт на обладнання у відповідності з правилами техніки безпеки та довідку про стан здоров’я, якщо виконання номера пов’язане з підвищеним ризиком.
- Тривалість конкурсної програми:
- колективні виступи до 7 хв.;
- індивідуальні виступи до 5 хв.
- Фінансове забезпечення фестивалю – конкурсу
- Витрати по організації конкурсу та формування призового фонду здійснюється за рахунок благодійних внесків, добровільних пожертвувань організацій та приватних осіб.
- Витрати на відрядження несе відправляючи сторона.
- Технічні умови фестивалю – конкурсу
- Музичний супровід – фонограма має бути записаний на флеш – носії з ідеальною якістю звуку.
- Файли на CD – RWабо DVD не підходять для конкурсної та концертної програм.
- Побажання:
- по можливості, мати фонограми на резервному носієві;
- фонограми повинні бути на окремому носієві (в окремій папці) із зазначенням номінації, вікової категорії, назви колективу або прізвища та імені виконавця.
4.4 – Для виступу повітряних номерів обов’язкова страхівка.
- Критерії оцінювання
- Загальними вимогами є:
- складність циркового трюку;
- техніка виконання;
- акторська майстерність та харизма;
- сценічний вигляд.
Премії та нагороди
- Нагородження лауреатів та призерів фестивалю – конкурсу проводиться за рішенням журі у вікових категоріях:
- до 11 років;
- 11 – 15 років;
- від 15 років і старші.
- Для переможців фестивалю – конкурсу затверджується наступна кількість премій:
- Гран – прі – 2 (соло, колектив);
- перша премія– 3 (за віковими категоріями);
- друга премія – 3 (за віковими категоріями);
- третя премія – 3 (за віковими категоріями).
- Встановлюються також призи за рахунок спонсорів, фірм, громадських організацій, підприємств, установ і організацій.
- Всі учасники заключного етапу вважаються дипломантами фестивалю – конкурсу та нагороджуються дипломами.
- Журі за погодженням з оргкомітетом фестивалю – конкурсу має право присуджувати не всі премії.
- Фінансові вимоги
- Оплата благодійного внеску з учасника за участь у конкурсі у розмірі:
250 грн. – Cоло;
300грн.– Дует;
450 грн. – Тріо
600 грн. – вiд 5 учасникiв i бiльше .
Сума має бути внесена на рахунок:
ГО «Товариський клуб»:
ЄДРПОУ 38056531,МФО 300023,р/р 26008010652715 ПАТ «УКРСОЦБАНК» (В призначенні платежу вказати: Благодійна допомога від – ________________(ПІБ);
до 5 квітня 2018р.
Проживання та 3 разове харчування 357 грн. за добу з 1-го учасника
економ.клас; 387 грн. за добу з особи – стандарт.
Ваша участь у фестивалі можлива тільки після повної оплати благодійного внеску.
- Проживання та харчування оплачують учасники пiсля прибуття.
- Після реєстрації (заповнення анкети – заявки) на Вашу електронну пошту прийде підтвердження отримання заявки.
- Реєстрація конкурсантів
- Необхідні документи:
- копія свідоцтва про народження або паспорт та оригінал оплати благодійного внеску;
- конкурсант під час реєстрації має підписати заявку – анкету у координаторів конкурсу.
- Організатори фестивалю – конкурсу не несуть відповідальності за:
- Недотримання правил безпеки учасниками фестивалю.
- Недотримання правил пожежної безпеки учасниками фестивалю.
- За збереження особистих речей.
Оргкомітет фестивалю – конкурсу:
Голова оргкомітету: Татомир Тетяна Євгенівна
Тел.моб.: (067)749-31-00
Тел.роб.: (03247) 5-13-00
e–mail: figliar_trusk@ukr.net