Запрошуємо циркові колективи до участі у ФЕСТИВАЛІ – КОНКУРСІ ЕСТРАДНО – ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА «ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ФІГЛЯР 2018»

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО III ФЕСТИВАЛЬ – КОНКУРС

ЕСТРАДНО – ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА

«ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ФІГЛЯР 2018»

28 – 30 квітня 2018 року в м.Трускавець.

 

  1. Загальні положення
    • Фестиваль – конкурс естрадно – циркового мистецтва «Трускавецький – Фігляр» (далі фестиваль – конкурс) засновано Трускавецькою міською радою. За участі Департаменту з питань культури, національностей та релігій та Львівського державного обласного центру народної творчості і культурно-освітньої роботи.
    • Мета фестивалю – конкурсу: Виявлення творчо обдарованих, талановитих та яскравих молодих виконавців.
    • Завдання фестивалю – конкурсу:
  • Пошук та виявлення талановитих виконавців серед дітей та молоді.
  • Популяризація національного циркового мистецтва.
  • Надання підтримки молодим виконавцям у створенні нових циркових номерів і атракціонів.
  • Фестиваль-конкурс передбачає для конкурсанта-учасника та керівників циркових колективів кваліфіковану консультацію провідних митців (членів журі та незалежних експертів фестивалю-конкурсу) для подальшого творчого розвитку.

 

  1. Порядок проведення фестивалю – конкурсу
    • Фестиваль – конкурс проводиться в два тури:
  • перший «відбірковий» – з метою відбору аматорських колективів і окремих виконавців для участі їх у гала концерті фестивалю – конкурсу;
  • другий «заключний» – на головній сцені міста або в приміщенні палацу культури ім. Т. Шевченка.
    • Для підготовки і проведення фестивалю – конкурсу створюється оргкомітет та журі фестивалю – конкурсу. До складу яких входять провідні фахівці циркового мистецтва.
    • Склад оргкомітету і журі фестивалю – конкурсу затверджується засновником.
    • На першому етапі фестивалю – конкурсу визначаються переможці (лауреати і дипломанти).

                     Учасники фестивалю – конкурсу

  • У фестивалі – конкурсі беруть участь аматорські циркові колективи, навчальні студії та окремі виконавці.
  • Для участі в фестивалі – конкурсі допускаються аматорські виконавці, які працюють у різних жанрах циркового мистецтва.
  • Кожен колектив або виконавець подає анкету (додається) і технічний паспорт на обладнання у відповідності з правилами техніки безпеки та довідку про стан здоровя, якщо виконання номера повязане з підвищеним ризиком.
  • Тривалість конкурсної програми:
  • колективні виступи до 7 хв.;
  • індивідуальні виступи до 5 хв.

 

  1. Фінансове забезпечення фестивалю – конкурсу
    • Витрати по організації конкурсу та формування призового фонду здійснюється за рахунок благодійних внесків, добровільних пожертвувань організацій та приватних осіб.
    • Витрати на відрядження несе відправляючи сторона.

 

  1. Технічні умови фестивалю – конкурсу
    • Музичний супровід – фонограма має бути записаний на флеш – носії з ідеальною якістю звуку.
    • Файли на CDRWабо DVD не підходять для конкурсної та концертної програм.
    • Побажання:
  • по можливості, мати фонограми на резервному носієві;
  • фонограми повинні бути на окремому носієві (в окремій папці) із зазначенням номінації, вікової категорії, назви колективу або прізвища та імені виконавця.

         4.4 –   Для виступу повітряних номерів обов’язкова страхівка.

 

  1. Критерії оцінювання
    • Загальними вимогами є:
  • складність циркового трюку;
  • техніка виконання;
  • акторська майстерність та харизма;
  • сценічний вигляд.

 

         Премії та нагороди

  • Нагородження лауреатів та призерів фестивалю – конкурсу проводиться за рішенням журі у вікових категоріях:
  • до 11 років;
  • 11 – 15 років;
  • від 15 років і старші.
    • Для переможців фестивалю – конкурсу затверджується наступна кількість премій:
  • Гран – прі – 2 (соло, колектив);
  • перша премія– 3 (за віковими категоріями);
  • друга премія – 3 (за віковими категоріями);
  • третя премія – 3 (за віковими категоріями).
    • Встановлюються також призи за рахунок спонсорів, фірм, громадських організацій, підприємств, установ і організацій.
    • Всі учасники заключного етапу вважаються дипломантами фестивалю – конкурсу та нагороджуються дипломами.
    • Журі за погодженням з оргкомітетом фестивалю – конкурсу має право присуджувати не всі премії.

 

  1. Фінансові вимоги
    • Оплата благодійного внеску з учасника за участь у конкурсі у розмірі:

250 грн. Cоло;

300грн.– Дует;

450 грн. – Тріо

600 грн. – вiд 5 учасникiв i бiльше .

Сума має бути внесена на рахунок:

ГО «Товариський клуб»:

ЄДРПОУ 38056531,МФО 300023,р/р 26008010652715 ПАТ «УКРСОЦБАНК» (В призначенні платежу вказати: Благодійна допомога від – ________________(ПІБ);

до 5 квітня 2018р.

Проживання та 3 разове харчування 357 грн. за добу з 1-го учасника

економ.клас; 387 грн. за добу з особи – стандарт.

Ваша участь у фестивалі можлива тільки після повної оплати благодійного внеску.

  • Проживання та харчування оплачують учасники пiсля прибуття.
  • Після реєстрації (заповнення анкети – заявки) на Вашу електронну пошту прийде підтвердження отримання заявки.

 

  1. Реєстрація конкурсантів
    • Необхідні документи:
  • копія свідоцтва про народження або паспорт та оригінал оплати благодійного внеску;
  • конкурсант під час реєстрації має підписати заявку – анкету у координаторів конкурсу.

 

 

 

  1. Організатори фестивалю – конкурсу не несуть відповідальності за:
    • Недотримання правил безпеки учасниками фестивалю.
    • Недотримання правил пожежної безпеки учасниками фестивалю.
    • За збереження особистих речей.

Оргкомітет фестивалю – конкурсу:

Голова оргкомітету: Татомир Тетяна Євгенівна

Тел.моб.: (067)749-31-00

Тел.роб.: (03247) 5-13-00

clip_image001.gifemail: figliar_trusk@ukr.net

АНКЕТА ДЛЯ УЧАСНИКІВ

 

Більше...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
acf-taxonomy
acf-post-type
news
announce
institution
session
deputy
mayor
economics
doc
Перейти до вмісту