В Трускавецькому відділенні30 червня 2016 відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” Пропонуємо до уваги відповіді на запитання платників податків, які були надані ГДІ Дікун М.В.

та  виконуючій обов”язки завідувача сектору оподаткування юридичних осі осіб Габчак  Л.В.

                                       

Запитували – відповідаємо 

Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?

Термін розгляду договорів «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС не перевищує 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки – ключем його підпису.

Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.

Протягом якого терміну платник податків має зберігати першу та другу квитанції при подачі звітності в електронному вигляді?

Відповідно до р.IIIІнструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011, платнику податків надсилаються квитанції:

– перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається органами ДПС на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДПС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним;

–  підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних ДФС є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. На цю квитанцію накладається ЕЦП органу ДПС, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційнго зв’язку. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДПС.

Архів надісланих до органу ДФС файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП платника податків та отриманих електронних квитанцій зберігається протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях, тобто 1095 днів з дня подання податкової звітності.

В які терміни подається повідомлення за ф. № 20-ОПП про об’єкти оподаткування, чи зобов’язані подавати його фізичні особи – підприємці?

    Відповідно до п. 8.4 розділу VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, в редакції наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1127 «Про внесення змін до Порядку обліку платників податків і зборів», повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою N 20-ОПП (додаток 11 Порядку) подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків,  в тому числі і фізичними особами – підприємцями.

Рекомендований довідник типів об’єктів оподаткування оприлюднюється на офіційному веб-сайті Центрального контролюючого органу (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/dovidniki-/127294.html)

Чи потрібно ставити на облік в контролюючому органі договір про спільну діяльність? 

Відповідно до п.64.6 ст. 64Податкового кодексу України на обліку у контролюючих органах повинні перебувати угоди про розподіл продукції, договори управління майном та договори про спільну діяльність на території України без створення юридичних осіб, на які поширюються особливості податкового обліку та оподаткування діяльності за такими договорами (угодами), визначені  Кодексом. У контролюючих органах не обліковуються договори про спільну діяльність, на які не поширюються особливості податкового обліку та оподаткування діяльності за такими договорами (угодами), визначені  Кодексом.  Заяву про взяття на облік такий платник податків зобов’язаний подати протягом 10 календарних днів після реєстрації договору або угоди або після набрання ним чинності, якщо відповідно до законодавства реєстрація договору не проводиться.

16.10.2015 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 31.08.2015 N 747 “Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.09.2015 за N 1113/27558. Відповідно до положень Кодексу на обліку в контролюючих органах перебувають договори управління майном та договори про спільну діяльність без утворення юридичних осіб, за якими здійснюються операції з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню податком на додану вартість згідно з розділом VКодексу.

          При цьому, п.3 Наказу №747 встановлено, що уповноважені особи за договорами про спільну діяльність та управителі майна за договорами управлінням майном, які на дату набраннячинності   Наказу №747 не були зареєстровані платниками ПДВ, втратили ознаки платників за такими договорами. Відповідно до п. 11.34 розділу XIПорядку зняття зазначених договорів з обліку в контролюючих органах здійснюється за самостійним рішенням органу ДФС.

                                                                                                

Залишити відповідь

Перейти до вмісту